Oferty
Obsługa infolinii lotniczej z j.angielskim i polskim
Support

Obsługa infolinii lotniczej z j.angielskim i polskim

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

obsługa klienta

język angielski

język polski

Opis stanowiska

Rekrutację prowadzi Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 15946, spółka wchodząca w skład grupy CCIG Group. CCIG GROUP to największa firma w branży Call i Contact Center w Polsce.


Studencie, Studentko!

Obecnie dla naszego Klienta, jednej z najszybciej rozwijających się linii lotniczych poszukujemy osób posługujących się językiem polskim i angielskim.


Termin rozpoczęcia pracy - poniedziałek 09.09.2024!


Obsługa infolinii lotniczej z j.angielskim i polskim - praca od zaraz!

Miejsce pracy: Warszawa


Twoje zadania:

  • Codzienne wsparcie pasażerów poprzez Infolinię w j.polskim i j.angielskim;
  • Prowadzenie korespondencji w j.polskim i angielskim;
  • Przekazywanie informacji pasażerom dotyczących rozkładu lotów, bagażu, rezerwacji i innych;
  • Obsługa połączeń wychodzących związanych ze zmianami rozkładów lotów lub innych spraw dotyczących linii lotniczej;
  • Wsparcie pasażerów o specjalnych potrzebach;
  • Obsługa procesu reklamacji klientów linii lotniczej;
  • Wsparcie pasażerów na każdym etapie podróży.


Wymagania:

  • Znajomość języka polskiego na poziomie min. C1 i języka angielskiego na poziomie min. B2 lub wyższym;
  • Status studenta/ucznia/słuchacza szkoły policealnej;
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i szukania samodzielnie rozwiązań;
  • Dyspozycyjność minimum 120h miesięcznie w godzinach pracy projektu (infolinia anglojęzyczna pracuje w systemie trzyzmianowym 24h/7);
  • Dyspozycyjność podczas okresu wdrożenia do projektu (8 dni roboczych, od 9.09 do 18.09.2024);
  • Umiejętność współpracy w grupie - stawiamy na wzajemną pomoc i wsparcie;
  • Komunikatywność i wysoka kultura osobista;
  • Dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań.


Oferujemy w zamian:

  • Gwarantowaną stawkę za każdą godzinę + system prowizyjny;
  • Dwie wypłaty w miesiącu;
  • Dodatkowe benefity: Karta Multisport, Ubezpieczenie medyczne, Ubezpieczenie grupowe;
  • Pakiet wdrożeń, który pozwoli Ci przygotować się do realizacji zadań;
  • Rozwojową pracę w międzynarodowym zespole;
  • Wsparcie trenerów oraz doświadczonego zespołu;
  • Możliwość awansu i rozwoju w strukturach CCIG Group;
  • owocowe czwartki;
  • Dostęp do biblioteczki, sali relaksu oraz karty rabatowej.


Nie czekaj! Aplikuj już dziś i zacznij swoją przygodę z największym Call Center w Polsce już w poniedziałek 9 września 2024!


Sprawdź podobne oferty pracy

Junior IT Helpdesk Specialist

Nowa
Bergman Engineering
Opole
język niemiecki
język angielski
Nowa

Specjalistka / Specjalista ds. Obsługi Klienta - Kraków

Nowa
BNP Paribas Bank Polska
Kraków
Microsoft Office Excel
Microsoft Office
język polski
Nowa

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta - Tarnów, Nowy Sącz

Nowa
Alior Bank SA
Tarnów
obsługa klienta
Nowa

Customer Experience Manager with German

Nowa
Infor
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
support
German
Customer Experience
Nowa

Młodszy Specjalista ds. zaopatrzenia cateringu morskiego

Nowa
5 400 - 6 000 pln
IFS
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
język angielski
Microsoft Office
multitasking
Nowa