Get Noticed - Zostań Zauważony - to polskie tłumaczenie nazwy naszej agencji. To właśnie tą wartość dajemy naszym klientom codziennie i w każdym kanale, który dla niego prowadzimy, ponieważ bez większej widoczności nie osiągnie większych przychodów.
Jako agencja traktujemy klienta partnersko, bo wierzymy, że dobrze wykonana praca jest najlepszą wizytówką i potrafi otworzyć wiele kolejnych drzwi. Wiemy, że dzięki spersonalizowanej strategii i dobrze skonfigurowanej analityce jesteśmy w stanie zwiększać performance i skalować biznes klienta.
Get Noticed Agency istnieje na polskim rynku marketingu internetowego od ponad 3 lat. Specjalizujemy się w performance marketingu, SEO i analityce internetowej.
Dział PPC składa się aktualnie z 9 specjalistów z obszaru SEM i Social Ads. Nad obydwoma działami czuwają menedżerowie - founderzy agencji, którzy szukają odpowiedniej osoby do przejęcia tych obowiązków. Prowadzimy kampanie z budżetami 1000, 10 000 jak i >100 000 zł miesięcznie. Każdy ze specjalistów zarządza mixem kont klientów z różnymi budżetami.
Agencja posiada status partnera marketingowego Facebook oraz najwyższy status Partnera Premier od Google, który cyklicznie prowadzi zamknięte szkolenia dla agencji partnerskich.
Na stanowisko Head of PPC poszukujemy osoby z minimum trzyletnim doświadczeniem Team Leadera, Managera, czy Heada. Osoby, która interesuje się performance marketingiem nie tylko w pracy, ale i poza nią. Osoby, która nie boi się postępującej automatyzacji tylko dostrzega w niej pole do optymalizacji, ciągle szuka udoskonaleń, potrafi wejść w buty klienta i skroić dopasowaną do biznesu strategię digital marketingową, a dawany feedback w zespole potrafi przekazywać w sposób konstruktywny, angażujący i koleżeński.
Jako Head of PPC będziesz:
- zajmować się bieżącym nadzorowaniem kont specjalistów,
- zajmować się szkoleniem zespołu, doradztwem oraz pomocą w codziennych zadaniach,
- planować, wdrażać i usprawniać kampanie reklamowe (dla wybranych kluczowych klientów) - uważamy, że Head powinien cały czas równocześnie praktykować, aby być na bieżąco,
- tworzyć raporty oraz analizować dane z systemów reklamowych i analitycznych,
- monitorować oraz wdrażać najnowsze trendy reklamowe oraz bety oferowane przez systemy reklamowe,
- kreować dział (aktualnie 9 osób), wyznaczać cele rozwojowe, pilnować egzekucji, a także zarządzać zespołem, motywować i dbać o rozwój pracowników.
- dbać o rozwój usług w dziale,
- współtworzyć działania / narzędzia przyciągające nowych klientów do działu (case study, e-booki, audyty),
- współtworzyć narzędzia raportujące na potrzebny wewnętrzne i zewnętrzne.
To, co jest dla nas ważne:
- doświadczenie w prowadzeniu kampanii SEM i Social Ads,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem minimum 3 specjalistów,
- analityczne myślenie, które pozwoli na podejmowanie decyzji w oparciu o dane,
- skrupulatność,
- kreatywność i chęć wychodzenia poza schematy,
- umiejętność pracy w zespole i nad zespołem,
- budowanie partnerskich relacji zarówno z zespołem, founderami agencji, jak i z klientami.
Konieczna znajomość:
- Google Data Studio,
- Google Tag Manager,
- Google Optimize,
- Google Ads Scripts,
- Menedżer Reklam,
- Facebook Pixel,
Dodatkowe benefity:
- służbowy MacBook,
- możliwość pracy zdalnej,
- budżet szkoleniowy,
- opieka medyczna,
- budżet na rozwój działu (narzędzia, szkolenia),
- udział w konferencjach, szkoleniach,
- otwarta, pełna szacunku i tolerancji atmosfera.
Jeżeli spełniasz powyższe warunki to chętnie spotkamy się na rozmowie rekrutacyjnej.
Zapraszamy też na naszą stronę:
Oraz Facebooka, Instagrama, LinkedIna: