Head of PPC
Inne

Head of PPC

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Get Noticed Agency

Get Noticed Agency

Get Noticed to jedna z najszybciej rozwijających się agencji digital marketingu 360 w Polsce. Agencja to zespół ponad 40 Specjalistów, którzy pracują w różnych działach. Dołącz do naszego zespołu, a na pewno nie wykonasz kroku w tył!

Wymagane umiejętności

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Get Noticed - Zostań Zauważony - to polskie tłumaczenie nazwy naszej agencji. To właśnie tą wartość dajemy naszym klientom codziennie i w każdym kanale, który dla niego prowadzimy, ponieważ bez większej widoczności nie osiągnie większych przychodów.
Jako agencja traktujemy klienta partnersko, bo wierzymy, że dobrze wykonana praca jest najlepszą wizytówką i potrafi otworzyć wiele kolejnych drzwi. Wiemy, że dzięki spersonalizowanej strategii i dobrze skonfigurowanej analityce jesteśmy w stanie zwiększać performance i skalować biznes klienta. 

Get Noticed Agency istnieje na polskim rynku marketingu internetowego od ponad 3 lat. Specjalizujemy się w performance marketingu, SEO i analityce internetowej.

Dział PPC składa się aktualnie z 9 specjalistów z obszaru SEM i Social Ads. Nad obydwoma działami czuwają menedżerowie - founderzy agencji, którzy szukają odpowiedniej osoby do przejęcia tych obowiązków. Prowadzimy kampanie z budżetami 1000, 10 000 jak i >100 000 zł miesięcznie. Każdy ze specjalistów zarządza mixem kont klientów z różnymi budżetami.

Agencja posiada status partnera marketingowego Facebook oraz najwyższy status Partnera Premier od Google, który cyklicznie prowadzi zamknięte szkolenia dla agencji partnerskich.

Na stanowisko Head of PPC poszukujemy osoby z minimum trzyletnim doświadczeniem Team Leadera, Managera, czy Heada. Osoby, która interesuje się performance marketingiem  nie tylko w pracy, ale i poza nią. Osoby, która nie boi się postępującej automatyzacji tylko dostrzega w niej pole do optymalizacji, ciągle szuka udoskonaleń, potrafi wejść w buty klienta i skroić dopasowaną do biznesu strategię digital marketingową, a dawany feedback w zespole potrafi przekazywać w sposób konstruktywny, angażujący i koleżeński.

 Jako Head of PPC będziesz:
  • zajmować się bieżącym nadzorowaniem kont specjalistów,
  • zajmować się szkoleniem zespołu, doradztwem oraz pomocą w codziennych zadaniach,
  • planować, wdrażać i usprawniać kampanie reklamowe (dla wybranych kluczowych klientów) - uważamy, że Head powinien cały czas równocześnie praktykować, aby być na bieżąco,
  • tworzyć raporty oraz analizować dane z systemów reklamowych i analitycznych, 
  • monitorować oraz wdrażać najnowsze trendy reklamowe oraz bety oferowane przez systemy reklamowe,
  • kreować dział (aktualnie 9 osób), wyznaczać cele rozwojowe, pilnować egzekucji, a także zarządzać zespołem, motywować i dbać o rozwój pracowników. 
  • dbać o rozwój usług w dziale,
  • współtworzyć działania / narzędzia przyciągające nowych klientów do działu (case study, e-booki, audyty),
  • współtworzyć narzędzia raportujące na potrzebny wewnętrzne i zewnętrzne.


To, co jest dla nas ważne: 

  • doświadczenie w prowadzeniu kampanii SEM i Social Ads, 
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem minimum 3 specjalistów,
  • analityczne myślenie, które pozwoli na podejmowanie decyzji w oparciu o dane, 
  • skrupulatność,
  • kreatywność i chęć wychodzenia poza schematy,
  • umiejętność pracy w zespole i nad zespołem,
  • budowanie partnerskich relacji zarówno z zespołem, founderami agencji, jak i z klientami.


Konieczna znajomość:

  • Google Data Studio, 
  • Google Tag Manager, 
  • Google Optimize, 
  • Google Ads Scripts,
  • Menedżer Reklam,
  • Facebook Pixel,


Dodatkowe benefity:

  • służbowy MacBook,
  • możliwość pracy zdalnej,
  • budżet szkoleniowy, 
  • opieka medyczna,
  • budżet na rozwój działu (narzędzia, szkolenia),
  • udział w konferencjach, szkoleniach,
  • otwarta, pełna szacunku i tolerancji atmosfera.


Jeżeli spełniasz powyższe warunki to chętnie spotkamy się na rozmowie rekrutacyjnej. 

Zapraszamy też na naszą stronę:

Oraz Facebooka, Instagrama, LinkedIna: