Opis firmy
Pathfinder 23 (PF23) to agencja, której misją jest budowanie pozycji marek w przestrzeni E-commerce. Koncentrujemy się na tworzeniu najwyższej jakości doświadczenia z marką, które jest kluczowe przy podejmowaniu decyzji zakupowych. Staramy się łączyć sztukę z nauką. Wykorzystujemy potencjał kreatywny i technologiczny, aby projektować i wdrażać najbardziej efektywne scenariusze ścieżek zakupowych. Nasz Zespół posiada unikatowe doświadczenie w realizacji kompleksowych projektów E-commerce w regionach EMEA, NA i LATAM. Mieliśmy okazję współpracować z ponad pięćdziesięcioma topowymi markami i ponad trzystoma E-retailerami w skali globalnej. Naszym Klientom oferujemy jedyną w swoim rodzaju syntezę kompetencji E-commerce, opartą o ponad 15 lat doświadczenia.
PF23 jest częścią Brand New Galaxy (BNG), niezależnej platformy integrującej tzw. „smart business solutions” w obszarze marketingu i technologii. BNG jest przystanią dla ciekawych i dynamicznych pomysłów z pogranicza marketingu i nowych technologii, które świetnie odnajdują się w środowisku startupowym, choć skalą swoich projektów mogą konkurować z niejedną sieciową agencją. Oprócz PF23, w skład grupy wchodzą: Spacecamp - agencja digitalowa o profilu kreatywno - technologicznym, Life on Mars - agencja through the line, budująca komunikację marek w ekosystemie digital i poza nim oraz Synthrone - platforma do automatyzacji wdrożeń oraz analityki obecności marek w E-commerce.
Przed Tobą
Osoba na tym stanowisku będzie rozwijała się w obszarze koordynowania pracy działów Design oraz Client Service, dbając o najbardziej efektywny i dopasowany do potrzeb Klientów oraz możliwości pracowników agencji harmonogram zadań, uwzględniając konieczność elastycznego reagowania na bieg projektów.
Wymagania
Jeśli:
- Masz minimum roczne doświadczenie na analogicznym stanowisku,
- Twoją cechą numer jeden jest umiejętność planowania – umiesz i lubisz wyznaczać kolejne niezbędne kroki w drodze do celu i chętnie zastanawiasz się nad możliwymi usprawnieniami,
- umiesz elastycznie i proaktywnie reagować na nagłe zmiany priorytetów, a słowo deadline nie wywołuje u Ciebie gęsiej skórki,
- wiesz czym pachnie praca w agencji reklamowej, masz pojęcie o tym, jak za zwyczaj przebiegają prace nad projektami i wiesz, z jakimi najczęściej problemami logistycznymi borykają się poszczególne działy,
- czujesz się komfortowo w roli osoby nadzorującej postęp przydzielonych innym zadań i jesteś w stanie równocześnie opiekować się harmonogramem kilku toczących się projektów,
- jesteś asertywny i masz wrodzony dar zapobiegania chaosowi,
- umiesz łagodzić spory i studzić emocje, a do sytuacji konfliktowych najchętniej wkraczasz z gotową propozycją rozwiązania,
- cechuje Cię empatia i chęć zrozumienia potrzeb drugiej osoby, potrafisz budować partnerską relację ze współpracownikami,
- otoczeniem komunikujesz się jasno i precyzyjnie, nigdy nie zapominając o szacunku i uprzejmości,
- lubisz dynamiczną pracę, jesteś otwarty i energiczny,
-
płynnie posługujesz się językiem angielskim,
- jesteś samodzielny, świetnie zorganizowany i uważny,
- w pracy cenisz transparentną komunikację, wsparcie, zrozumienie i jasno sprecyzowane cele,
- lubisz działać w teamie, a duch zespołu jest dla Ciebie równie ważny, co meritum pracy,
- interesuje Cię świat digital marketingu i lubisz E-commerce,
- to super! :)
Oferujemy
- ciekawą, dynamiczną prace w firmie będącej liderem na rynku e-commerce!
- stabilne zatrudnienie na pełny etat, umowa o pracę,
- duże wsparcie przełożonego i współpracowników, szkolenia, przyjazna kreatywna atmosfera!
- pakiet benefitów plus prywatny pakiet medyczny,
- możliwość pracy zdalnej,
- możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia dużej dawki wiedzy merytorycznej w prężnie rozwijającej się organizacji- pomimo obecnej kryzysowej sytuacji związanej z pandemią Koronawirusa aktywnie działamy i cały czas zatrudniamy!
*Rekrutacja w chwili obecnej jest całkowicie zdalna
Aplikuj!
Dziękujemy i do zobaczenia!