• Oferty
  • Wszystkie ofertyWarszawaSupportKonsultant/ka ds. obsługi klienta z j. niemieckim
    Konsultant/ka ds. obsługi klienta z j. niemieckim
    Support
    APS

    Konsultant/ka ds. obsługi klienta z j. niemieckim

    APS

    Warszawa
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Staż/Junior
    Forma zatrudnienia
    UZ
    Tryb pracy
    Praca w pełni zdalna
    APS

    APS

    Teleperformance to światowy lider w zakresie spersonalizowanej i wielokanałowej obsługi oraz zarządzania relacjami z klientem. Mamy oddziały w ponad 100 krajach, mówimy w ponad 300 językach - każdego dnia łączymy najbardziej znane marki z ich klientami. W Polsce działamy już od 25 lat.

    Zobacz profil pracodawcy

    Wymagane umiejętności

    Windows 10

    MS Office 365

    język angielski

    język niemiecki

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna

    📞 Jesteś urodzonym doradcą klienta?

     

    Mamy dla Ciebie ofertę! 


    Jako konsultant_ ds. obsługi klienta, będziesz odpowiedzialn_ za obsługę zapytań klientów biznesowych dwoma kanałami wsparcia: telefonicznie 📞 oraz mailowo 📩 dla lidera branży systemów operacyjnych.💻


    Oferujemy współpracę za pośrednictwem agencji pracy tymczasowej.

     

    Co Cię czeka, jeśli zaaplikujesz?

    • Przeprowadzimy rozmowę wstępną - chętnie Cię poznamy! ⭐
    • Sprawdzimy Twój poziom języka niemieckiego oraz angielskiego.
    • Zaprosimy Cię na rozmowę online z przedstawicielem operacji, gdzie sprawdzimy również Twoje umiejętności komputerowe.
    • Otrzymasz od nas informację zwrotną, bez względu na wynik rekrutacji. 📲


    Wymagania

    Obowiązkowe

    • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (co najmniej poziom C1)
    • Dobra znajomość języka angielskiego (co najmniej B2)
    • Umiejętne posługiwanie się komputerem i systemem Windows 10
    • Znajomość programów MS Office 365
    • Doskonałe umiejętności komunikacji werbalnej i pisemnej
    • Wcześniejsze doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem
    • Silne umiejętności wielozadaniowe i organizacyjne


    Zakres zadań

    • Obsługa telefoniczna oraz mailowa zapytań od klientów Microsoft


    Korzyści

    • Umowa zlecenie na rok
    • Wynagrodzenie 45zł brutto za godzinę, również w czasie szkolenia
    • Współpraca w przyjaznym, innowacyjnym i wielonarodowym środowisku
    • Możliwość rozwoju kompetencji językowych i osobistych - poszukujemy osób do współpracy na dłużej


    Sprawdź podobne oferty pracy

    Opiekun / Opiekunka Klienta

    Opiekun / Opiekunka Klienta

    Nowa
    BNP Paribas Lease Group Sp. z o. o.
    Warszawa
    język angielski
    dobra organizacja pracy
    skuteczna komunikacja
    Nowa
    Konsultant ds. obsługi klienta z j. niemieckim

    Konsultant ds. obsługi klienta z j. niemieckim

    Nowa
    CALZ Polska
    Warszawa
    dobra organizacja pracy
    język niemiecki
    skuteczna komunikacja
    Nowa
    Doradca klienta e-commerce

    Doradca klienta e-commerce

    Nowa
    autoDNA
    Łódź
    język angielski
    komunikatywność
    obsługa klienta
    Nowa
    Konsultant/ka ds. obsługi klienta sieci handlowej - dział reklamacji 📑 start 23.09

    Konsultant/ka ds. obsługi klienta sieci handlowej - dział reklamacji 📑 start 23.09

    Nowa
    875 - 1 226 usd
    APS
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    obsługa klienta
    Nowa
    Opiekun Klienta - Zespół Obsługi Klienta

    Opiekun Klienta - Zespół Obsługi Klienta

    Nowa
    Benefit Systems SA
    Warszawa
    Microsoft Office Excel
    Nowa