W BaseLinker tworzymy i doskonalimy platformę SaaS, która zapewnia tysiącom firm w branży e-commerce przewagę nad konkurencją poprzez pełną integrację systemów, automatyzację i optymalizację procesów we wszystkich kanałach sprzedaży.
Do tej pory udało nam się wykonać setki integracji (m.in. Amazon, Allegro, eBay, Etsy, Shopify, WooCommerce, UPS, DHL), a naszymi klientami są największe organizacje e-commerce.
Pracujemy w modelu zdalnym nie tylko w Polsce, ale również w Czechach, Rumunii, Brazylii, UK, US, Niemczech, w Indiach.
Szukamy osoby z pasją do organizacji i zarządzania, która dołączy do naszego zespołu. Jako Office Coordinator będziesz odpowiedzialny/a za zapewnienie sprawnego funkcjonowania naszego biura. Twoje zadania będą obejmowały zarówno zarządzanie przestrzenią biurową i logistykę, jak i wsparcie administracyjne dla członków zarządu i liderów zespołów.
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, zorganizowaną i lubisz pracować w dynamicznym środowisku, to ta oferta jest właśnie dla Ciebie.
Zakres zadań
Zarządzanie przestrzenią biurową:
- Dbanie o estetykę i wizerunek firmy
- Identyfikacja potrzeb biurowych i zamawianie zaopatrzenia
Współpraca z działem IT:
- utrzymanie infrastruktury technologicznej biura
- nadzór nad konserwacją i serwisowaniem sprzętu biurowego
Koordynacja kalendarzy:
- zarządzanie kalendarzami wybranych członków zarządu i liderów zespołów
- planowanie i koordynacja spotkań biznesowych (wewnętrznych i zewnętrznych)
Organizacja podróży:
- planowanie i organizacja wyjazdów służbowych (rezerwacja hoteli, lotów)
Administracja:
- Zarządzanie procesami administracyjnymi
- Obsługa korespondencji
Oczekiwania
- minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (asystentka zarządu, office manager)
- bardzo dobra znajomość G-Suite i pakietu MS Office
- preferowane doświadczenie w firmie konsultingowej lub kancelarii prawnej
- wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne
- umiejętność rozwiązywania problemów
- komunikatywność
- doskonałe umiejętności interpersonalne
- biegła znajomość języka angielskiego (minimum C1)
- mile widziane doświadczenie w branży e-commerce
Oferujemy
- możliwość dołączenia do organizacji w fazie szybkiego rozwoju
- stawiamy na długofalową współpracę
- przyjemne, słoneczne biuro w sercu Mokotowa
- oferujemy budżet wiedzowy – Ty decydujesz na co chcesz go przeznaczyć
- karta Multisport, opieka medyczna Lux Med oraz dostęp do platformy Mindgram to u nas podstawa :)