• Oferty
  • Wszystkie ofertyWieliczkaSupportSupport Specialist
    Support Specialist
    new
    Support
    edrone

    Support Specialist

    edrone

    1 296 - 1 530 USDBrutto miesięcznie - UoP
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Staż/Junior
    Forma zatrudnienia
    UoP
    Tryb pracy
    Praca Hybrydowa
    edrone

    edrone

    We help e-commerce operations grow through the smart use of the best available technologies & techniques, as proven by the experience of thousands of our clients all over the world.

    Zobacz profil pracodawcy

    Wymagane umiejętności

    samodzielność

    język angielski

    odpowiedzialność

    Mile widziane

    Wordpress

    e-commerce

    HTML

    Google Analytics

    Opis stanowiska

    Chcesz stać się kluczową postacią w zakresie sukcesu naszych klientów?🕵️ W edrone poszukujemy osób, które z pasją dołączą do naszego zespołu Customer Care jako Support Specialist. Jeśli interesuje Cię eCommerce, a także czujesz, że masz zacięcie do budowania relacji z klientem oraz chciałbyś/chciałabyś przyczynić się do ich pierwszych sukcesów związanych z użytkowaniem naszego produktu - to miejsce może być właśnie dla Ciebie!


    Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej jak pracuje się w edrone - koniecznie sprawdź to tutaj!

    Nasze social media: Linkedin & Instagram & Youtube & Facebook & TikTok


    🔎 Nasz Produkt:

    Jesteśmy opartym na AI e-CRM’em dedykowanym firmom e-Commerce do kompleksowego wsparcia działań i budowania relacji z ich klientami. Wierzymy, że przyszłość należy do firm technologicznych, a nie handlowych. Nieustannie dostarczamy przełomowe technologie, wykorzystywane przez gigantów, do firm dowolnej wielkości.


    Dostarczamy zaawansowane rozwiązania Marketing Automation, oparte na naszych algorytmach, które są łatwe w instalacji (Plug'n'Play). Naszym celem jest pomoc w zrozumieniu zachowań klientów (Customer Intelligence) i zaangażowaniu ich (Marketing Automation) za pomocą kompleksowej chmury marketingowej e-commerce.


    Brzmi interesująco? Czytaj dalej!


    ✨ Co możemy Ci zaoferować:

    • Dołączenie do fantastycznego zespołu, pełnego pasji do budowania relacji z klientem oraz narzędzia wspierające rozwój w tej dziedzinie
    • Profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy
    • Dużą decyzyjność i realny wpływ na to jak wygląda firma, w której pracujesz - Twoje zdanie jest dla nas istotne!
    • Pracę w naszym nowoczesnym biurze w Krakowie (Lekarska 1), a po okresie 3 miesięcznego wdrożenia możliwość pracy hybrydowej
    • Konkurencyjne wynagrodzenie 5000-5900 brutto przy Umowie o Pracę
    • Kartę Multisport, prywatną opiekę medyczną (LuxMed), bezpłatne lekcje języka angielskiego i portugalskiego, osobiste doradztwo z Mindgram z możliwością uczestniczenia w bezpłatnych wizytach psychoterapeutycznych, a także dostęp do naszej prywatnej siłowni w biurze, jeśli czujesz, że chciałbyś/chciałabyś nabrać trochę więcej endorfin po pracy 💪


    🚀 Jak będzie wyglądał Twój typowy dzień:

    • Nawiązywanie & budowanie długotrwałych relacji z klientami, ich opieką na różnych etapach ich współpracy w edrone
    • Komunikacja z klientami poprzez różne kanały (telefon, spotkania video oraz mail)
    • Podnoszenie satysfakcji klientów poprzez profesjonalne doradztwo, szkolenie oraz inspirowanie
    • Analiza potrzeb bieżących problemów i potrzeb klientów oraz współtworzenie i realizacja strategii utrzymania klienta w firmie
    • Zbieranie feedbacku od klientów oraz przekazywanie ich do odpowiednich osób/ działów
    • Przygotowanie materiałów inspirujących wspólnie z działem Customer Care
    • Prowadzenie szkoleń i webinarów
    • Dosprzedaż produktów i usług


    🔍 Ta rola będzie dla Ciebie idealna jeśli:

    • Posiadasz doświadczenie i lubisz pracę z klientem, a budowanie z nim relacji to Twoja druga natura🌿
    • Nie boisz się nowych wyzwań, a Twoja energia i proaktywne podejście sprawiają, że żadne zadania nie są Ci straszne!
    • U nas sporo się dzieje, dlatego jeśli dobrze pracuje Ci się pod presją czasu, zachowując przy tym spokój i skuteczność to na pewno się dogadamy!
    • Umiesz działać samodzielnie i nie boisz się wziąć odpowiedzialności za swoje działania - ownership jest dla nas kluczem do sukcesu!
    • Ciągły rozwój i podnoszenie kwalifikacji są nieodłącznym elementem Twojego życia - zależy nam na tym byś mógł/ mogła z nami rozwijać każdego dnia!
    • Twoimi atutami jest znajomość podstaw marketingu lub zainteresowanie eCommerce, a świat trendów i innowacji jest dla Ciebie naturalnym środowiskiem 🦾


    🎯 Dodatkowo doceniamy jeśli:

    • Posiadasz wcześniejsze doświadczenie w e-commerce lub marketingu - jeśli go nie masz, to nic straconego!
    • Posiadasz wcześniejsze doświadczenie z klientami B2B
    • Posiadasz doświadczenie z tworzeniem sukcesu klienta, zarządzaniem jego kontem
    • Posiadasz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i webinarów


    📝 Jak wygląda proces rekrutacyjny:

    1. Wypełnienie formularza rekrutacyjnego i załączenie CV
    2. Krótka rozmowa online z recruiter - Milena Micor, podczas której będziemy chcieli Cię poznać nieco lepiej!
    3. Rozmowa w biurze z Customer Success Team Lead - Patrycja Haber oraz z innym Team Leaderem Działu Customer Care
    4. Decyzja dotycząca oferty i welcome on board! ⭐


    Niezależnie od decyzji po poszczególnych etapach zawsze dostaniesz feedback dotyczący Twojej kandydatury.

    1 296 - 1 530 USD

    Umowa o pracę

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Specjalista ds. dyspozycji i planowania programów produkcyjnych

    Specjalista ds. dyspozycji i planowania programów produkcyjnych

    Nowa
    Brose Sitech sp. z o.o.
    Chocicza Mała
    odpowiedzialność
    praca w grupie
    język angielski
    Nowa
    Konsultant ds. obsługi klienta z j. niemieckim

    Konsultant ds. obsługi klienta z j. niemieckim

    Nowa
    CALZ Polska
    Warszawa
    język niemiecki
    dobra organizacja pracy
    skuteczna komunikacja
    Nowa
    Doradca klienta e-commerce

    Doradca klienta e-commerce

    Nowa
    autoDNA
    Łódź
    komunikatywność
    obsługa klienta
    język angielski
    Nowa
    Customer Service Specialist with German

    Customer Service Specialist with German

    Nowa
    Antal Sp. z o.o.
    Warszawa
    skuteczna komunikacja
    dobra organizacja pracy
    język niemiecki
    Nowa
    Trainee Shop Management - English&Polish speaking

    Trainee Shop Management - English&Polish speaking

    Nowa
    Limango
    Wrocław
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    Microsoft Office Excel
    język angielski
    polski
    Nowa