• Oferty
  • Wszystkie ofertyWarszawaSupportCustomer Service Manager
    Customer Service Manager
    Support
    FootballTeamGame

    Customer Service Manager

    FootballTeamGame

    1 558 - 2 077 USDNetto miesięcznie - Dowolna
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    Dowolna
    Tryb pracy
    Praca w pełni zdalna

    Wymagane umiejętności

    skuteczna komunikacja

    analityczne myślene

    język angielski

    Mile widziane

    gaming

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna

    ✋🏻 Poznaj nas!

    Jesteśmy firmą działającą w branży gier komputerowych. Naszym głównym produktem jest gra przeglądarkowa w formie menadżera piłkarskiego - FootballTeam. Dowiedz się więcej o nas i naszej grze na FootballTeam.


    ⚽️ Do naszego zespołu szukamy osoby, która potrafi skutecznie zarządzać zespołem oraz wprowadzać usprawnienia w procesach wsparcia gracza. Osoba na tym stanowisku powinna wyróżniać się doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi i interpersonalnymi, a także zdolnością do pracy pod presją oraz analitycznym podejściem do rozwiązywania problemów. Pasja do gier oraz zainteresowanie nowymi technologiami będą dodatkowymi atutami, umożliwiającymi lepsze zrozumienie potrzeb użytkowników i dostosowanie strategii wsparcia graczy do dynamicznie zmieniającego się rynku gier online.


    💪🏻 Zakres obowiązków:

    • Analiza i modyfikacja istniejących procedur supportu w grze FootballTeam.
    • Tworzenie i implementacja nowych procedur oraz strategii wsparcia technicznego.
    • Koordynacja i zarządzanie zespołem supportu, w tym szkolenie i rozwój pracowników.
    • Monitorowanie i analiza wskaźników wydajności zespołu wsparcia.
    • Utrzymywanie wysokiego poziomu satysfakcji użytkowników poprzez szybkie i efektywne rozwiązywanie problemów.
    • Współpraca z innymi działami w celu identyfikacji i rozwiązywania problemów oraz wprowadzania usprawnień.
    • Przygotowywanie raportów dotyczących działalności supportu oraz propozycji usprawnień.
    • Zarządzanie działem Community - komunikacja z graczami na Discordzie i na Supporcie.


    👉🏻 Wymagania:

    • Minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem customer service;
    • Doświadczenie w branży gier online będzie dodatkowym atutem;
    • Znajomość narzędzi i systemów do zarządzania wsparciem technicznym;
    • Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym;
    • Zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów.


    💸 Oferujemy:

    • Elastyczne godziny pracy oraz pracę zdalną.
    • Pracę w międzynarodowym zespole;
    • Niekorporacyjna atmosfera w zespole;
    • Możliwość rozwoju zawodowego oraz udział w innowacyjnych projektach.
    • Działania na rynkach zagranicznych.



    Jeśli jesteś gotowy na nowe wyzwania i chcesz rozwijać się w dynamicznym środowisku, prześlij swoje CV. 

    Dołącz do nas i rozwijaj swoje umiejętności w fascynującym świecie gamingu!


    Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

    1 558 - 2 077 USD

    Dowolna

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Doradca klienta e-commerce

    Doradca klienta e-commerce

    Nowa
    autoDNA
    Łódź
    język angielski
    komunikatywność
    obsługa klienta
    Nowa
    Konsultant ds. obsługi klienta z j. niemieckim

    Konsultant ds. obsługi klienta z j. niemieckim

    Nowa
    CALZ Polska
    Warszawa
    dobra organizacja pracy
    język niemiecki
    skuteczna komunikacja
    Nowa
    Asystent Działu Handlowego

    Asystent Działu Handlowego

    Nowa
    1 429 - 1 688 usd
    Billberry
    Gdynia
    Microsoft Office
    prawo jazdy kat. B
    język angielski
    Nowa
    Junior IT Support Specialist

    Junior IT Support Specialist

    Nowa
    Allegro
    Poznań
    język angielski
    IT support
    Google Workspace
    Nowa
    IT Support Specialist

    IT Support Specialist

    Nowa
    Rentals United
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    polski
    język angielski
    SQL
    Nowa