Zakres obowiązków:
- Dbanie o satysfakcję klientów poprzez budowanie trwałych relacji.
- Obsługa klientów we wszystkich kanałach kontaktu: infolinia, mail, livechat.
- Rozwiązywanie zgłoszeń reklamacyjnych zgodnie z naszymi standardami.
- Promowanie pozytywnego wizerunku marki podczas każdej interakcji z klientami.
- Współpracę z innymi działami firmy w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta.
- Realizację celów biura obsługi klienta i dbanie o najwyższy standard obsługi.
- Wykonywanie innych zadań wyznaczonych przez przełożonego.
Wymagania:
- Pozytywna energia i zapał do pracy.
- Wysoka kultura osobista i orientacja na klienta.
- Sumienne podejście do powierzonych zadań.
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację.
- Gotowość do pracy w systemie zmianowym Pn.- Pt. --> 6:00-14:00 i 10:00-18:00, Sb --> 8:00-14:00 (1-2 soboty w miesiącu)
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne i zdolność pracy w zespole.
Oferujemy:
- Umowę o pracę.
- Konkurencyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i kompetencji.
- Elastyczny grafik pracy.
- Możliwość wprowadzania własnych pomysłów i ciągłego rozwoju.
- Stabilną i długotrwałą współpracę w zgranym i przyjaznym zespole.
- Niezbędne narzędzia pracy: laptop, słuchawki.
- Dobrze skomunikowane biuro na warszawskim Ursusie.
- Odpowiednie urozmaicenie dla Twojego podniebienia - bo dbamy o każdy detal!
- Opieka medyczna, ubezpieczenie na życie i dofinansowanie Multisport
- Zniżki na nasze diety
Jeśli czujesz, że to stanowisko jest dla Ciebie, nie zwlekaj - aplikuj już teraz! Dołącz do naszego zespołu i wspólnie twórzmy niezapomniane doświadczenia dla naszych klientów.