#JesteśmyOBI czyli międzynarodową firmą o 50-letniej tradycji w branży DIY.
W Europie zarządzamy łącznie 660 marketami, w tym w Polsce jest ich 60, zlokalizowanych w 41 miastach. Jako lider rynku artykułów budowlanych, swój sukces zawdzięczamy przede wszystkim ludziom tworzącym OBI. To dzięki nim możemy pochwalić się stałym rozwojem firmy, zorientowanym na potrzeby Klientów, w zakresie asortymentu i usług dla domu i ogrodu. W naszych marketach pomagamy Klientom w realizacji marzeń o zaprojektowaniu, wybudowaniu i urządzeniu wymarzonego miejsca.
Od projektu i listy zakupów, po dekoracyjne dodatki. Wspieramy tworzenie domów, wyposażenie mieszkań, aranżację ogrodów i balkonów, pamiętając jednocześnie, że dom to nie tylko cztery ściany, ale również rodzina, bezpieczeństwo i wygoda.
Do Twoich obowiązków będzie należało:
· przygotowywanie strategii kampanii reklamowych, media planów oraz wyznaczanie KPI;
· tworzenie i optymalizacja kampanii SEM, ukierunkowanych na pozyskiwanie leadów;
· realizacja celów biznesowych i przekształcania ich w efektywne kampanie płatne na platformach Google Ads, Bing Ads, Meta Ads;
· zarządzanie budżetami reklamowymi i dostosowywanie ich do różnych kanałów;
· bieżąca optymalizacja i weryfikacja efektywności prowadzonych działań;
· ścisła współpraca z działami: content, wsparcia sprzedaży i z Centralą Firmy w DE;
· współpraca z partnerami biznesowymi;
· dokładna analiza sprzedaży leadów i ścieżki klientów, raportowanie, pro-aktywne rekomendowanie strategii optymalizacji kampanii i prezentowanie wyników kampanii;
· monitorowanie budżetu reklamowego i zapewnienie optymalnego wykorzystania środków;
· testowanie nowych narzędzi i funkcji reklamowych na platformach Meta, Google, Bing;
· identyfikowanie trendów rynkowych i dostosowanie strategii reklamowej do zmieniających się warunków;
· współpraca z zespołem kreatywnym w celu opracowania skutecznych treści reklamowych;
· kształtowanie wizerunku marki poprzez kampanie reklamowe online.
Wymagania:
· doświadczenie na podobnym stanowisku min. 4-6 lat (e-commerce, performance);
· biegła znajomość platform Google Ads, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Search Console, Meta Ads, Bing Ads - wiedza z zakresu płatnych systemów reklamowych - najlepiej poparta sukcesami;
· wysoka pro aktywność i silna orientacja na generowanie i ogrzewanie leadów;
· umiejętność analitycznego podejścia do wykonywanej pracy oraz podejmowania decyzji opartych na analizie ROI;
· umiejętność przeprowadzania analiz i obróbki dużych plików bazowych;
· zrozumienie performance marketingu i pozyskiwania Klientów w ecommerce;
· bardzo dobra znajomość: Pakietu Office 365 (Excel, PowerPoint), Google Data Studio; Looker Studio;
· znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną, codzienną komunikację (min. B2).
Oferujemy:
· stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
· bogaty pakiet świadczeń socjalnych: prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do kafeterii MyBenefit, kursy j. angielskiego, szkolenia techniczne i "miękkie", wyjścia integracyjne, ubezpieczenie na życie, zniżki na zakupy w OBI;
· elastyczne godziny rozpoczęcia pracy (8:00-9:00);
· przyjazną atmosferę pracy i wsparcie doświadczonych kolegów :)
Sprawdź podobne oferty pracy