• Oferty
  • Wszystkie ofertyWarszawaHROfficeOffice Manager
    Office Manager
    HR
    Robert Majkut Design

    Office Manager

    Robert Majkut Design

    Warszawa
    1 168 - 1 428 USDBrutto miesięcznie - Dowolna
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    Dowolna
    Tryb pracy
    Praca z biura

    Wymagane umiejętności

    skuteczna komunikacja

    dobra organizacja pracy

    elastyczność

    komunikatywność

    Microsoft Office

    multitasking

    język angielski

    odpowiedzialność

    Mile widziane

    prawo jazdy kat. B

    finanse

    samodzielność

    account manager

    Opis stanowiska

    Kim jesteśmy

    Jesteśmy niewielką ale międzynarodową firmą kreatywną działającą w obszarze designu miejsca i branding architecture. Zajmujemy sie tworzeniem i nadzorowaniem realizacji projektów wnętrz, produktów ale i architektury. Współtworzyliśmy i tworzymy ambitne i kreatywne, często ikoniczne projekty w Polsce, ale też w Europie i Azji tej dalekiej i bliskiej... więcej o tym co robimy możesz przeczytać na naszej stronie https://robertmajkut.pl


    Obecnie poszukujemy otwartej, pozytywnej, zorganizowanej osoby na stanowisko wspierające i organizujące pracę naszego biura w Warszawie. To praca administracyjna w 3 głównych obszarach:

    Zarządzanie pracą biura

    • realizacja zadań zapewniających sprawne funkcjonowanie biura, jego codziennych aktywności i potrzeb technicznych, czuwanie nad sprawnością infrastruktury
    • współpraca z serwisowymi firmami zewnętrznymi
    • realizacja obsługa i zamówień, korespondencji, przesyłek, organizacja podróży służbowych, wyjazdów międzynarodowych, dokumentacji z tym związanej
    • obsługa spotkań w firmie, koordynacja informacji, organizacja i prowadzenie terminarza spotkań, koordynacja komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w tym zakresie
    • aktualizowanie baz danych, utrzymywanie kontaktów firmy z kooperantami i firmami współpracującymi, przekazywanie i dystrybucja kluczowych informacji

    Wsparcie we współpracy z księgowością

    • Przygotowywanie i przekazywanie dokumentacji okresowej do księgowości
    • Prowadzenie ewidencji i terminowości rozliczania kosztów firmowych i płatności serwisowych
    • Nadzorowanie obiegu dokumentacji urzędowej
    • Wsparcie w prowadzeniu dokumentacji kadrowej

    Wsparcie procesów projektowych

    • Wsparcie w pozyskiwaniu informacji i kontaktów do firm i osób
    • Wyszukiwanie rozwiązań wspierających procesy projektowe
    • Prowadzenie systemu nadzorującego przebieg harmonogramów projektowych
    • Wsparcie organizacyjne projektantów w trakcie prac projektowych, realizacyjnych i medialnych.


    Oczekujemy

    Oczekujemy od osoby na to stanowisko samodzielności w rozwiązywaniu mniej lub bardziej skomplikowanych zadań, dobrej organizacji własnej pracy, uporządkowania i skrupulatności, samodzielności i odpowiedzialności za powierzone zadania, pozytywnego nastawienia, otwartości i wsparcia dla reszty zespołu. Mile widziane osoby interesujące się designem i architekturą z umiejętnościami interpersonalnymi, lekkim i precyzyjnym językiem komunikacji, dobrą znajomością języka angielskiego. Wcześniejsze doświadczenie w pracy z ludźmi w zespołach lub przy obsłudze projektów, obsłudze klientów, sekretariacie, administracji dające podstawy znajomości tematu.


    Oferujemy

    Oferujemy pracę w środowisku kreatywnych, pozytywnych ludzi zajmujących się niecodziennymi projektami z zakresu architektury wnętrz, architektury, designu produktowego i brandingu, związanej z tym różnorodnością tematów, wyzwań i kooperacji, możliwość rozwoju w obszarach zainteresowań, wsparcie w szkoleniach i rozwoju zawodowym, wśród ludzi nastawionych na sensowne i ambitne cele, działających w kameralnej ale międzynarodowej strukturze, ceniących sobie dobre relacje, intelektualne wyzwania i troskę o środowisko. No i karty fit/sport. A o prywatnym pakiecie medycznym mówiliśmy? Tez jest. Jak ważne są dla Ciebie inne benefity – OK, powiedz nam o nich. To przecież działa w dwie strony 😊


    Prosimy o przesłanie do nas swoich CV ale mile widziane będą także krótkie opisy dlaczego zainteresowała Cię właśnie nasza oferta .

    Nie możemy obiecać ze skontaktujemy się z każdym ale interesujące osoby na pewno zaprosimy na osobiste spotkanie, być może poprzedzone najpierw spotkaniem on-line.

    Zapraszamy!

    1 168 - 1 428 USD

    Dowolna

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Office Assistant

    Office Assistant

    Nowa
    1 169 - 2 078 usd
    Parleto
    Gdańsk
    język angielski
    Nowa
    Executive Business Partner, Large Customer Sales (English, Polish)

    Executive Business Partner, Large Customer Sales (English, Polish)

    Nowa
    Google
    Warszawa
    polski
    język angielski
    Nowa
    Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Nowa
    Centrum Nauki i Biznesu Żak
    Piaseczno
    pozyskiwanie klientów
    sprzedaż
    obsługa klienta
    Nowa
    Information Security Officer

    Information Security Officer

    Nowa
    CodeTwo - HRejterzy
    Wrocław
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    analityka
    RODO
    ISO 27001
    Nowa
    Asystent/ka Biura na pół etatu

    Asystent/ka Biura na pół etatu

    Nowa
    Grupa Sarigato
    Warszawa
    praca biurowa
    elastyczność
    Microsoft Office
    Nowa