Dlaczego wytykamy innym błędy? To przez dobrostan językowy – wywiad z Pauliną Mikułą

Jak zakupy w IKEA, to wizyta w restauracji i kultowe klopsiki HUVUDROLL? Teraz ich aromat będzie można mieć w domu. IKEA stworzyła świeczki o tym zapachu.
IKEA po raz kolejny dopieszcza swoich klientów. Tym razem skupiono się na fanach kultowych klopsików HUVUDROLL, które można zjeść w restauracji umieszczonej w sklepie. W Polsce ich cena to jedyne 10 zł w wersji wołowo-wieprzowej i 9 zł w wersji wege, a posiadacze karty IKEA Family mogą liczyć na ich jeszcze niższą cenę. Ba, w sieci można znaleźć żarty o tym, że niekiedy całe rodziny jadą na obiad właśnie do meblowego giganta na ten przysmak. Co więcej, szwedzka sieciówka co roku sprzedaje ich około miliarda! Teraz w domu będziemy mogli się poczuć, jak na… obiedzie w IKEA?
Jeśli już Wam cieknie ślinka na samą myśl o tej świeczce, to niestety mamy złą wiadomość – będzie ona dostępna dla amerykańskich klientów.
IKEA w ten sposób świętuje 10-lecie wprowadzenia produktu IKEA Family w USA. Z tej okazji szwedzki brand zorganizował specjalny box, w którym znajdzie się m.in. właśnie świeczka o zapachu klopsików. Reszty gadżetów, które do niego trafią marka nie zdradza, ale również mają oddziaływać na nasze zmysły. Pudełko będzie można wygrać w loterii, która trwa od 6 do 22 sierpnia. Aby się zgłosić, należy mieć konto IKEA Family.
Sho Matsuzaki, dyrektor kreatywny agencji Ogilvy, która stworzyła projekt świecy twierdzi, że ona naprawdę pachnie jak sklep IKEA. Agencja specjalnie odniosła się akurat to tego produktu, ponieważ okrągła rocznica 10-lecia to doskonała okazja do stworzenia czegoś nieoczywistego.
To jednak nie koniec niespodzianek dla amerykańskich klientów – IKEA zapowiada też specjalne oferty zakupowe.
Niestety, jest to tylko lokalna akcja i świeczki nie będą dostępne w Polsce ani w pozostałych krajach, gdzie działa IKEA.
Zobaczcie także: „Drink more water” – marka alkoholowa zapewnia, że warto pić więcej… wOdy
Warto wiedzieć, że w ofercie IKEA znajdują się też m.in. hot dogi, które również cieszą się ogromnym zainteresowaniem konsumentów. Kto wie, może także ich zapachu kiedyś się doczekamy;)
Co myślicie o klopsikowym zapachu świeczki? Chcielibyście ją mieć w swoim domu, czy jednak przez to ciągle chodzilibyście głodni?
Macie pomysł, jak IKEA mogłaby czcić swoje rocznice w Polsce?
Autorką tekstu jest Agnieszka Pulikowska.
Źródło grafiki ilustrującej wpis: materiały prasowe/Unsplash@Rendy Novantino
Więcej tekstów w tematyce ciekawych kampanii tutaj.
Zapraszamy także do naszych grup:
NOWA! Praca: Project Manager, Product Owner
https://bit.ly/2Whg3QN
Social Media Jobs
https://bit.ly/2GB5MXs
Advertising/PR Jobs
https://bit.ly/1Puw3z5
Marketing – Pierwsza Praca
https://bit.ly/2F6uQU3
Rocket Jobs > 10K
https://bit.ly/2AkLuMn
Sprzedaż cała Polska
https://bit.ly/2RMpMIG
Design cała Polska
https://bit.ly/2JOIkFI
Marketing, e-commerce, SEO/SEM
http://bit.ly/32uFhsq
Rocket Community
https://bit.ly/2PQofkI
na nasz fanpage:
https://www.facebook.com/RocketJobsPolska
na naszego LinkedIna:
https://www.linkedin.com/company/rocket-jobs
oraz na naszego Instagrama:
https://www.instagram.com/rocketjobspolska
Starszy redaktor projektĂłw specjalnych w Burda Media Polska
Redaktor naczelna RocketSpace.pl w latach 2021-2022.
Komentarze