One to One. Hello News 06.10.2020 r.
Witamy Was w październiku! Jesień przybyła już na dobre, a branża przywykła do nowej codzienności. Jeśli chcecie się dowiedzieć, jak organizować spotkania one to one, a także co rekrutacja ma wspólnego ze sprzedażą, to idealne miejsce dla Was.
Miłej lektury!
1. Czy dział HR jest potrzebny w firmie?
Czy dział HR jest niezbędny we wszystkich organizacjach? Jakie zadania wykonuje? Kto zajmuje się monitorowaniem wartości? Na te pytania i wiele innych odpowiada Paulina Płoska w wywiadzie z OPTIM HUMAN. Paulina również zdradza, jak wygląda organizacja działu HR w Just Join IT.
Więcej na ten temat tutaj.
2. One to One
W najnowszym tekście okrokdoprzodu.pl możecie przeczytać o organizacji spotkań one to one. Klaudia Olejniczak, szefowa TBS Center of Excellence, opowiada, jak to wygląda u nich w firmie. Z tekstu dowiesz się, czy królują spotkania zdalne, czy stacjonarne. Co więcej Klaudia opowiada, jak często i jak długo organizuje one to one-y.
Więcej na ten temat tutaj.
3. Rekrutacja a sprzedaż
Rekrutacja pracowników to często proces, który trwa długi okres czasu. Czasami w tym momencie kandydat poznaje profil firmy, do której aplikuje. Celowo nie jest rozdzielana marka pracodawcy od marki korporacyjnej czy produktowej, bo dla potencjalnego pracownika nie ma to tak naprawdę znaczenia. Badania mówią, że proces rekrutacji zmienia postrzeganie marki, dlatego w ogłoszeniach powinno być zawarte, czym firma się zajmuje. Odpowiedzi na pytania, co sprzedaje, co projektuje czy z jakim klientami pracuje, są tu bardzo istotne.
Więcej na ten temat tutaj.
4. Wewnętrzna komunikacja
W niektórych organizacjach wewnętrzne sieci społecznościowe to podstawa komunikacji. Praca zdalna sprzyja takiego rodzaju komunikatorom. Jednak samo wprowadzenie sieci społecznościowej nie sprawi, że od razu odnajdziemy klucz do sukcesu. Dlaczego warto sięgać po takie rozwiązania? Czym tak naprawdę są? Z jakich wewnętrznych sieci społecznościowych korzystać? Na te pytania odpowiada Maja Gojtowska w swoim artykule.
Więcej na ten temat tutaj.
5. Angażowanie ekspertów
Moderowanie to niełatwy proces rozłożony w czasie. Jego trudność wynika z oddania przez lidera wpływu na wypracowanie rozwiązań przez zespół, a także długi okres wykonania. Brak doświadczenia zespołu może powodować wywieranie presji na liderze, przez co projekt może nie dojść do skutku. Jednak z drugiej strony facylitacja daje ogromne możliwości rozwoju. Zaangażowanie w dyskusję ekspertów daje możliwość wypracowania rozwiązań, które są zależne od mobilizacji każdego z pracowników.
Więcej na ten temat tutaj.
Zestawienie przygotowała Karina Szóstakowska.
Zdjęcie główne artykułu pochodzi z unsplash.com.
Komentarze