Ekomarketing: marka Davines sadzi drzewa w Beskidach
Marka Davines sadzi drzewa ze swoimi fryzjerami. Ta nowa forma ekomarketingu jest coraz chętniej wybierana przez brandy. Niedawno było głośno o podobnej akcji sadzenia drzew Procter&Gamble. Davines będzie tak świętować 6. edycję kampanii Dzień Zrównoważonego Piękna. Tym razem nasadzone zostaną tereny Beskidów.
Spis treści
Fryzjerzy z salonów zaprzyjaźnionych z włoską marką już od 2017 roku sadzą drzewa w różnych regionach Polski. W zeszłym roku fryzjerzy współpracujący z brandem Davines posadzili 3000 drzew.
Marka Davines sadzi drzewa – o ich ilości decydują konsumenci
To konsumenci decydują, jak gęsty będzie las posadzony przez fryzjerów związanych z marką Davines. Jak można na to wpłynąć? Davines to marka kosmetyków profesjonalnych, dostępnych w salonach fryzjerskich, dlatego też wystarczy, że do końca września klienci, którzy odwiedzą swojego fryzjera kupią ulubione kosmetyki, a otrzymają w prezencie mleczko do włosów i eko-plecak, a dodatkowo wesprą akcję sadzenia drzew. Specjalna oferta produktów OI jest dostępna w wybranych salonach.
Ile w tym roku drzew posadzi marka Davines? Tego się dokładnie dowiemy 3 października.
Zobaczcie także: Spółka Glosel stawia na eko marketing? Pomaga ratować pszczoły i buduje miejskie ule
Dzień Zrównoważonego Piękna jako przykład ekomarketingu
Eko marketing staje się coraz popularniejszy. Marka Davines jednak już od dawna działa proekologicznie. Brand nie tylko sadzi drzewa, ale dba także o edukację w tym zakresie. Przedstawiciele salonów uświadamiają swoich klientów, jak bardzo potrzebna jest ochrona ekosystemu. Od 2017 roku akcję wspiera Klub Gaja, polska organizacja ekologiczna.
Dzień Zrównoważonego Piękna realizowany jest w ramach Święta Drzewa, dzięki któremu Klub Gaja zakłada ogrody i parki, sadzi lasy, ale również otacza opieką stare drzewa.
Źródło zdjęcia głównego: Mat. prasowe
Komentarze