Niemal wszyscy uprawiamy go w pracy. Czym jest cyberloafing?

Marka Davines sadzi drzewa ze swoimi fryzjerami. Ta nowa forma ekomarketingu jest coraz chętniej wybierana przez brandy. Niedawno było głośno o podobnej akcji sadzenia drzew Procter&Gamble. Davines będzie tak świętować 6. edycję kampanii Dzień Zrównoważonego Piękna. Tym razem nasadzone zostaną tereny Beskidów.
Spis treści
Fryzjerzy z salonów zaprzyjaźnionych z włoską marką już od 2017 roku sadzą drzewa w różnych regionach Polski. W zeszłym roku fryzjerzy współpracujący z brandem Davines posadzili 3000 drzew.
To konsumenci decydują, jak gęsty będzie las posadzony przez fryzjerów związanych z marką Davines. Jak można na to wpłynąć? Davines to marka kosmetyków profesjonalnych, dostępnych w salonach fryzjerskich, dlatego też wystarczy, że do końca września klienci, którzy odwiedzą swojego fryzjera kupią ulubione kosmetyki, a otrzymają w prezencie mleczko do włosów i eko-plecak, a dodatkowo wesprą akcję sadzenia drzew. Specjalna oferta produktów OI jest dostępna w wybranych salonach.
Ile w tym roku drzew posadzi marka Davines? Tego się dokładnie dowiemy 3 października.
Zobaczcie także: Spółka Glosel stawia na eko marketing? Pomaga ratować pszczoły i buduje miejskie ule
Eko marketing staje się coraz popularniejszy. Marka Davines jednak już od dawna działa proekologicznie. Brand nie tylko sadzi drzewa, ale dba także o edukację w tym zakresie. Przedstawiciele salonów uświadamiają swoich klientów, jak bardzo potrzebna jest ochrona ekosystemu. Od 2017 roku akcję wspiera Klub Gaja, polska organizacja ekologiczna.
Dzień Zrównoważonego Piękna realizowany jest w ramach Święta Drzewa, dzięki któremu Klub Gaja zakłada ogrody i parki, sadzi lasy, ale również otacza opieką stare drzewa.
Źródło zdjęcia głównego: Mat. prasowe
Starszy redaktor projektĂłw specjalnych w Burda Media Polska
Redaktor naczelna RocketSpace.pl w latach 2021-2022.
Komentarze