Jakie wskaźniki powinien śledzić zawodowy rekruter? Hello News 11.02.2020 r. 

Jakie wskaźniki powinien śledzić zawodowy rekruter? Hello News 11.02.2020 r. 

Proces rekrutacji obejmuje wiele etapów, które muszą być stale monitorowane i udoskonalane z wykorzystaniem danych. Przejście na technologię cyfrową nie tylko pomaga firmom zautomatyzować i usprawnić proces zatrudniania, ale również dostarcza cennych danych osobom rekrutującym i firmom. Specjaliści zajmujący się rekrutacją mogą wykorzystać te dane do monitorowania stanu zaawansowania swoich działań rekrutacyjnych – jeśli wiedzą, czego szukać. W dzisiejszym wydaniu Hello News przedstawione zostaną podstawowe wskaźniki rekrutacji, a kluczowe wskaźniki KPI, które liderzy i kadra zarządzająca powinni interpretować w celu oceny i usprawnienia procesu rekrutacji. 

 

  1. Chroniczny ból – jak wspierać pracowników podczas przewlekłych chorób?
    Przewlekły ból jest wrogiem produktywności, kosztuje przedsiębiorstwa tysiące rocznie – ale koszty ludzkie są o wiele większe. Pracodawcy muszą oferować elastyczność, a przede wszystkim życzliwość pracownikom, którzy tego doświadczają. Zachęcaj do otwartej i szczerej rozmowy o bólu pracownika, o tym, jak dyskomfort wpływa na niego i jego pracę oraz o tym, w jaki sposób jego zdaniem możesz mu pomóc.

Więcej na ten temat tutaj.

 

  1. 5 rzeczy, których jeszcze nie wiesz o technologii HR
    Megan Buttita jest dyrektorem ds. badań IDC w dziale Emerging Trends. Jej doświadczenie w zakresie praktyk HR i pozyskiwania talentów w ciągu ostatnich 16 lat obejmuje badania branżowe, analizy rynku pracy oraz badania konkurencji. Przeczytaj cały artykuł, by poznać 5 kluczowych tipów, które pomogą Ci w mierzeniu i analizowaniu Twoich działań!

Więcej na ten temat tutaj.

 

  1. Jak przygotować organizację do ciągłych zmian? Poznaj 3 kluczowe sposoby

Zawód HR rozwija się tak samo szybko, jak jego pragnienie wprowadzania innowacji i ustanawiania nowych sposobów rozwiązywania tradycyjnych problemów. Niestety, w niektórych szczególnych przypadkach, takich jak zarządzanie efektywnością, otwieramy nasz dotychczasowy zestaw narzędzi i bardzo często proponujemy te same stare rozwiązania. Należy skupić się na tworzeniu procesu, który ma nieodłączną wartość dla pracowników, zapewnia częstsze możliwości komunikacji na wszystkich poziomach Twojej firmy i pozostawia miejsce na ciągłe innowacje i doskonalenie. Jak to zrobić?

Więcej na ten temat tutaj.

 

  1. Jakie ryzyko niesie za sobą opanowanie sztuki mówienia?
    Codziennie dokonujemy wyboru, czy mówić głośno, czy milczeć i czy słuchać, czy też lekceważyć czyjąś opinię. Te wybory mogą mieć ogromne konsekwencje dla nas, naszych kolegów i naszych organizacji. Zaufanie i ryzyko idą w parze: ufamy, że mamy coś do powiedzenia, a potem od razu myślimy o konsekwencjach. Wszystkie organizacje mają swoją własną kulturę „wypowiadania się”, która odgrywa rolę w codziennych rozmowach. Tworzenie bezpieczeństwa jest darem tych, którzy są silniejsi. Niestety, starsi przywódcy są często ślepi na ryzyko, którego doświadczają inni. Jak tworzyć przyjazne środowisko pracy dla każdego członka zespołu?

Więcej na ten temat tutaj.

 

  1. Recruiting Metrics – jakie dane musisz śledzić?
    Rekrutacja jest połączeniem HR i sprzedaży – z silną stroną marketingu. Rekrutujący muszą jednocześnie przyciągnąć odpowiednią grupę odbiorców, zwiększyć liczebność kandydatów i polecić ich w firmie. Organizacja jest tak dobra, jak jej talent, więc posiadanie profesjonalisty, który potrafi opanować tę równowagę, jest podstawą sukcesu. W miarę gromadzenia coraz większej ilości danych na temat wyników rekrutacji, można dostosować proces zaopatrzenia, selekcji i zatrudniania. Działanie na podstawie zebranych danych oznacza ciągłe doskonalenie procesu rekrutacji, co zwiększa rentowność firmy – niezależnie od jej wielkości i branży.

Więcej na ten temat tutaj.

 

Autorką artykułu jest Julia Smulska.

Zdjęcie główne artykułu pochodzi z unsplash.com.

 

RocketSpace.pl

RocketSpace.pl to magazyn portalu pracy przyszłości – RocketJobs.pl. Misją RocketSpace.pl jest zwiększanie świadomości społecznej w kwestiach związanych z rynkiem pracy. Jesteśmy tam, gdzie każdy pracownik white collar. Śledzimy na bieżąco najnowsze trendy na rynku pracy.

Reklama pracy dla kierowcy

Czytaj także

Komentarze

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Informacje zwrotne w tekście
Zobacz wszystkie komentarze