Cześć!
Jesteśmy ActiveNow naszą pasją jest edukacja i technologia, a misją – włączenie szkół językowych, sportowych, artystycznych i wszystkich innych do cyfrowego świata. Stworzone przez nas oprogramowanie sprawia, że szkoły są prostsze w zarządzaniu, a uczestnicy zajęć załatwiają większość spraw za pomocą smartfona📱.
📈 Od 2018 roku nasz system dynamicznie się rozwija - obecnie mamy ponad 1700 subskrybujących szkół oraz ponad pół miliona aktywnych uczestników. Na pierwszym miejscu stawiamy satysfakcję naszych klientów, dlatego powiększamy zespół, aby zapewnić im jeszcze lepsze wsparcie!
Czym się będziesz zajmować?
➡️ Odpowiadaniem na zapytania klientów za pośrednictwem czatu, e-maila oraz telefonu
➡️ Nawiązywaniem i budowaniem z nimi długotrwałych relacji
➡️ Zbieraniem od nich feedbacku, aby wspierać rozwój naszego systemu
Czego od Ciebie wymagamy?
✅ Proaktywności i samodzielności - potrafisz samodzielnie inicjować działania i podejmować decyzje
✅ Poczucia ownershipu - to Ty jesteś odpowiedzialny za swoją pracę oraz wyniki
✅ Otwartości i gotowości do kontaktu z klientem
✅ Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym - część materiałów oraz programów na których pracujemy są w języku angielskim, dodatkowo zdarza się kontakt z klientem obcojęzycznym, więc chcemy mieć pewność, że słaba znajomość języka nie będzie dla blokadą w codziennej pracy
Co oferujemy?
📃 Możliwość zatrudnienia na umowę zlecenie
⚽ Skorzystanie z benefitów takich jak Multisport, prywatna opieka medyczna czy firmowa biblioteczka książek
🌴 Wiemy jak ważny jest urlop i odpoczynek, dlatego niezależnie od umowy otrzymasz 26 płatnych dni urlopowych
🏠 Pracę zdalną z zapewnieniem odpowiednich narzędzi
🗣️ Pełną transparentność oraz regularny feedback
Jak wygląda nasz proces rekrutacji?
Brutto miesięcznie - UZ
Sprawdź podobne oferty pracy