Performance Marketing Specialist (Google Ads/META Ads)
Nowa
Marketing

Performance Marketing Specialist (Google Ads/META Ads)

7 500 - 11 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
7 500 - 11 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista / Senior
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

polski C1

angielski B2

Performance Marketing & Analytics

Google Tag Manager

SEM

Meta Ads

google merchant center

Paid Campaign Management

Google Ads

Mile widziane

Google Data Studio

tiktok ads

Pinterest Ads

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Jesteśmy grupą ekspertów specjalizujących się w Digitalu, Art & Creative Direction oraz PRze, działających w szeroko pojętej branży lifestyle.

Wrażliwi na sztukę i estetykę, stawiamy na jakość. Projektujemy wartości i budujemy piękną rzeczywistość biznesową marek, dla których pracujemy.


Tworząc kampanie 360° opieramy się na skutecznym know-how.


👉 Zakres obowiązków:

  • planowanie i prowadzenie kampanii reklamowych Google Ads (Search, Performance Max, Demand Gen, YouTube) i META Ads (Facebook/Instagram),

  • opracowywanie strategii performance marketingowej dopasowanej do celów biznesowych Klienta we współpracy z zespołem marketingowym,

  • analiza danych z systemów Google oraz META, raportowanie (z wykorzystaniem Looker Studio), formułowanie wniosków oraz rekomendacji opartych na danych,

  • monitorowanie i optymalizacja kampanii reklamowych,

  • testowanie nowych rozwiązań, formatów, kampanii,

  • zarządzanie budżetem marketingowym - monitorowanie, kontrola kosztów, efektywna alokacja,

  • optymalizacja lejka marketingowo-sprzedażowego w ujęciu kampanii reklamowych,

  • współpraca z zespołem kreatywnym przy tworzeniu skutecznych materiałów reklamowych,

  • monitorowanie trendów w digital marketingu i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań,


👉 Wymagania:

  • 2+ lata doświadczeniu w pracy z kampaniami reklamowymi Google Ads i META Ads,

  • zaawansowana znajomość Google Analytics, Merchant Center, Tag Manager, Looker Studio, META Business Suite,

  • umiejętność konfigurowania i optymalizacji kampanii pod kątem zakładanych celów,

  • zdolność analitycznego myślenia, wyciągania wniosków biznesowych i przedstawiania rekomendacji opartych na danych,

  • zdolność analizy skuteczności kreacji reklamowych i formułowania wytycznych optymalizacyjnych,

  • samodzielność, dobra organizacja pracy, dbałość o szczegóły,

  • znajomość języka angielskiego w stopniu przynajmniej komunikatywnym,

  • nice to have: znajomość i doświadczenie z TikTok Ads, Pinterest Ads, LinkedIn Ads


👉 Oferujemy:

  • pracę w doświadczonym zespole specjalistów z różnych dziedzin,

  • pracę w pełni zdalną,

  • długotrwałą współpracę w szybko rozwijającej się firmie,

  • dużą samodzielność w działaniu,

  • udział w unikalnych projektach z różnych branż,

  • zatrudnienie w oparciu o umowę B2B.


✉️ Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz portfolio z przykładami prac za pomocą przycisku "Aplikuj".

7 500 - 11 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B