Performance Marketing Specialist (Google Ads/META Ads)

8 500 - 11 000 PLNNetto miesięcznie - B2B

Performance Marketing Specialist (Google Ads/META Ads)

Marketing

-, Wrocław +6 Lokalizacji

BlackBalloon

8 500 - 11 000 PLN
Netto miesięcznie - B2B
Pełny etat
B2B
Starszy specjalista / Senior
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Performance Marketing & Analytics
Google Tag Manager
SEM
Meta Ads
google merchant center
Paid Campaign Management
Google Ads

Mile widziane

Google Data Studio
tiktok ads
Pinterest Ads

Opis stanowiska

Jesteśmy grupą ekspertów specjalizujących się w Digitalu, Art & Creative Direction oraz PRze, działających w szeroko pojętej branży lifestyle.

Wrażliwi na sztukę i estetykę, stawiamy na jakość. Projektujemy wartości i budujemy piękną rzeczywistość biznesową marek, dla których pracujemy.


Tworząc kampanie 360° opieramy się na skutecznym know-how.


👉 Zakres obowiązków:

  • planowanie i prowadzenie kampanii reklamowych Google Ads (Search, Performance Max, Demand Gen, YouTube) i META Ads (Facebook/Instagram),

  • opracowywanie strategii performance marketingowej dopasowanej do celów biznesowych Klienta we współpracy z zespołem marketingowym,

  • analiza danych z systemów Google oraz META, raportowanie (z wykorzystaniem Looker Studio), formułowanie wniosków oraz rekomendacji opartych na danych,

  • monitorowanie i optymalizacja kampanii reklamowych,

  • testowanie nowych rozwiązań, formatów, kampanii,

  • zarządzanie budżetem marketingowym - monitorowanie, kontrola kosztów, efektywna alokacja,

  • optymalizacja lejka marketingowo-sprzedażowego w ujęciu kampanii reklamowych,

  • współpraca z zespołem kreatywnym przy tworzeniu skutecznych materiałów reklamowych,

  • monitorowanie trendów w digital marketingu i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań,


👉 Wymagania:

  • 2+ lata doświadczeniu w pracy z kampaniami reklamowymi Google Ads i META Ads,

  • zaawansowana znajomość Google Analytics, Merchant Center, Tag Manager, Looker Studio, META Business Suite,

  • umiejętność konfigurowania i optymalizacji kampanii pod kątem zakładanych celów,

  • zdolność analitycznego myślenia, wyciągania wniosków biznesowych i przedstawiania rekomendacji opartych na danych,

  • zdolność analizy skuteczności kreacji reklamowych i formułowania wytycznych optymalizacyjnych,

  • samodzielność, dobra organizacja pracy, dbałość o szczegóły,

  • znajomość języka angielskiego w stopniu przynajmniej komunikatywnym,

  • nice to have: znajomość i doświadczenie z TikTok Ads, Pinterest Ads, LinkedIn Ads


👉 Oferujemy:

  • pracę w doświadczonym zespole specjalistów z różnych dziedzin,

  • pracę w pełni zdalną,

  • długotrwałą współpracę w szybko rozwijającej się firmie,

  • dużą samodzielność w działaniu,

  • udział w unikalnych projektach z różnych branż,

  • zatrudnienie w oparciu o umowę B2B.


✉️ Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz portfolio z przykładami prac za pomocą przycisku "Aplikuj".

Oferta dodana: 15.08.2025
Lokalizacja biura