Asystent/ka ds. księgowości i HR
-, Kraków +4 Lokalizacje
BlueBinary.io
Asystent/ka ds. księgowości i HR
Szukamy osoby zorganizowanej, rzetelnej i komunikatywnej, która zadba o sprawne funkcjonowanie procesów finansowych i wesprze nasz zespół w obszarze HR. Jeśli masz doświadczenie w pracy z dokumentacją, swobodnie komunikujesz się po angielsku i odnajdujesz się w kontaktach z klientami – zapraszamy!
Zakres obowiązków:
Utrzymywanie porządku w dokumentacji kadrowo-księgowej – segregacja, archiwizacja (RODO), przekazywanie do odpowiednich działów.
Wyjaśnianie niezgodności kadrowych i księgowych – kontakt z klientami, pracownikami, firmami zewnętrznymi.
Obsługa platform: Autenti, USEME, InEwi.
Przygotowywanie dokumentacji (NDA, umowy, aneksy, oświadczenia).
Współpraca z działem prawnym, HR i księgowością.
Rozliczanie benefitów pozapłacowych, opłacanie faktur i subskrypcji.
Planowanie i nadzorowanie przelewów firmowych.
Rozliczanie wynagrodzeń pracowników – kontrola zgodności faktur z umowami, przygotowywanie ewidencji czasu pracy, naliczanie nadgodzin i premii, planowanie przelewów oraz przekazywanie danych do działu kadr.
Stały kontakt mailowy i telefoniczny z klientami z Polski i zagranicy.
Współpraca z zagranicznymi spółkami oraz ich działami księgowymi- bieżąca koordynacja procesów administracyjno-finansowych i dbałość o prawidłowy obieg dokumentów.
Wsparcie administracyjne w codziennym funkcjonowaniu firmy.
Oczekiwania:
Min. 2 lata doświadczenia w administracji, kadrach lub księgowości.
Biegła znajomość języka angielskiego (min. C1/C2) – w mowie i piśmie.
Wysoka dbałość o szczegóły, samodzielność i odpowiedzialność.
Bardzo dobra znajomość Google Workspace (Gmail, Drive, Docs, Sheets, Calendar).
Znajomość narzędzi: Slack, Asana,TimeCamp, Autenti, Useme.
Doświadczenie w pracy z dokumentacją poufną i klientami biznesowymi.
Umiejętność negocjacji.
Mile widziane:
Doświadczenie w przygotowywaniu przelewów i rozliczeniach umów.
Znajomość przepisów dot. umów cywilnoprawnych (UZ, B2B).
Co oferujemy?
Wynagrodzenie: 6000-8000 brutto (w zależności od umiejętności i doświadczenia) na Umowie zlecenie lub 6000-8000 netto na B2B.
Okres próbny to 2 miesiące, następnie umowa na czas nieokreślony.
Praca w pełni zdalna.
Premie za wyniki i zaangażowanie.
Dofinansowanie/finansowanie szkoleń.
Płatny urlop oraz dni ustawowo wolne od pracy.
Multisport.
Program poleceń pracowników.
Otwartość na Twoje pomysły – jeśli brakuje Ci jakiegoś benefitu, jesteśmy gotowi go rozważyć.
Wyślij do nas aplikację, jeśli:
Łatwo budujesz relacje i potrafisz słuchać innych.
Jesteś dokładny/a i rzetelnie wykonujesz swoje obowiązki.
Potrafisz pracować z poufną dokumentacją i dbasz o jej szczegółową weryfikację.
Potrafisz efektywnie zarządzać swoim czasem i zadaniami.
Jesteś zaangażowany/a i chcesz się rozwijać.
Jak wygląda proces rekrutacyjny?
Online talk (do godziny). Podczas rozmowy pojawią się pytania o doświadczenie oraz sprawdzające wiedzę.

BlueBinary - partner technologiczny dla cyfrowych gospodarek. Od blisko dekady łączymy inżynierię oprogramowania z głębokim zrozumieniem biznesu online. Specjalizujemy się w tworzeniu platform dla rynków wirtualnych dóbr...
Asystent/ka ds. księgowości i HR
Asystent/ka ds. księgowości i HR
-, Kraków
BlueBinary.io