Office Administration Manager
Dołącz do CodeWave w roli Office Administration Manager!
CodeWave to wrocławskie studio developerskie, w którym od 17 lat dostarczamy wydajne, skalowalne rozwiązania w technologiach webowych, oraz zarządzamy infrastrukturą chmurową dla klientów – od startupów po enterprise. W pracy bardzo liczą się dla nas jakość, wzajemny szacunek i zaufanie – zarówno w zespole, jak i relacji z klientem. Mamy zróżnicowane portfolio, w którym przeplatają się projekty komercyjne oraz rozwój własnych produktów. Jesteśmy autorami Flotiq – headless CMS-a docenianego międzynarodowo.
Dołącz do nas w roli Office Administration Managera i wesprzyj firmę w codziennych zadaniach administracyjnych, biurowych, finansowych i HR. Jest to rola o szerokim zakresie obowiązków - idealna dla dobrze zorganizowanej, samodzielnej osoby, która lubi dbać o sprawne funkcjonowanie całej organizacji.
PODSUMOWANIE
Wynagrodzenie: 8 000 - 10 000 PLN brutto
Umowa: Umowa o pracę na zastępstwo
Forma współpracy: pełen etat
Czas trwania: Umowa na okres 1,5 roku do 2 lat.
Lokalizacja: Wrocław
Tryb pracy: Hybrydowy
CODZIENNA PRACA
Obsługa administracyjna firmy (dokumenty, umowy, korespondencja, kalendarz administracyjny),
Dbanie o funkcjonowanie biura i współpracę z usługodawcami,
Wsparcie finansowo-księgowe (dokumenty, Saldeo, budżety, faktury),
Koordynacja płatności i współpraca z księgowością,
Wsparcie procesów HR (onboarding, offboarding, benefity),
Współpraca z zespołem Legal,
Realizacja bieżących zadań operacyjnych.
CZEGO OCZEKUJEMY
4 lata doświadczenia w administracji, finansach lub office management w branży IT,
Dobrej znajomości narzędzi biurowych i systemów administracyjnych,
Swobody w pracy z dokumentami, danymi finansowymi i budżetami,
Umiejętności współpracy z zespołem księgowym, prawnym i operacyjnym,
Dobrej organizacji pracy, samodzielności i umiejętności ustalania priorytetów,
Dobrej komunikacji i proaktywnego podejścia do problemów,
Angielski na poziomie B2/C1
MILE WIDZIANE
Doświadczenie w pracy z systemami księgowymi,
Znajomość podstaw księgowości i obiegu dokumentów,
Umiejętność tworzenia prostych raportów finansowych lub zestawień.
OFERTA
Wynagrodzenie: 8 000 - 10 000 PLN brutto
Umowa: Umowa o pracę na zastępstwo
Forma współpracy: pełen etat
Czas trwania: Umowa na okres 1,5 roku do 2 lat.
Lokalizacja: Wrocław
Tryb pracy: Hybrydowy
Benefity: Pełne wyposażenie do pracy (komputer, monitory itp.), Multisport, Ubezpieczenie grupowe, Budżet rozwojowy, certyfikacje, szkolenia
PROCES REKRUTACYJNY
Zaaplikuj na to ogłoszenie
Intro: Rozmowa z HR Managerem (zapoznanie, rozmowa o doświadczeniu, weryfikacja językowa) - około 30 minut
Runda 1: Rozmowa techniczna z People Team (rozmowa o doświadczeniu, weryfikacja techniczna) - około 60 minut
Runda 2: Rozmowa z CEO (zapoznanie, wymiana oczekiwań) - około 60 minut
Decyzja
Office Administration Manager
Office Administration Manager