• Oferty
  • Wszystkie ofertyKrakówSupportCustomer Service Team Lead
    Customer Service Team Lead
    Support
    edrone

    Customer Service Team Lead

    Kraków
    1 901 - 3 042 USDBrutto miesięcznie - UoP
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Starszy specjalista/Senior
    Forma zatrudnienia
    UoP
    Tryb pracy
    Praca Hybrydowa
    edrone

    edrone

    We help e-commerce operations grow through the smart use of the best available technologies & techniques, as proven by the experience of thousands of our clients all over the world.

    Zobacz profil pracodawcy

    Wymagane umiejętności

    obsługa klienta

    język angielski

    Mile widziane

    B2B

    e-commerce

    Opis stanowiska

    Czy chcesz przewodzić zespołowi, który zapewnia naszym klientom najwyższy poziom wsparcia? 🚀 


    W roli Team Leadera w dziale Customer Support będziesz kluczową postacią w zarządzaniu zespołem, optymalizowaniu procesów i dbaniu o najwyższą jakość obsługi klienta. Jeśli masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem, czujesz się jak ryba w wodzie w dynamicznym środowisku, i lubisz budować trwałe relacje z klientami B2B – to stanowisko jest stworzone właśnie dla Ciebie!


    Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej jak pracuje się w edrone - koniecznie sprawdź to tutaj!

    Nasze social media: Linkedin & Instagram & Youtube & Facebook & TikTok


    Brzmi interesująco? Czytaj dalej!


    ✨ Co możemy Ci zaoferować:

    • Dołączenie do fantastycznego zespołu, pełnego pasji do budowania relacji z klientem oraz narzędzia wspierające rozwój w tej dziedzinie
    • Profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy
    • Dużą decyzyjność i realny wpływ na to jak wygląda firma, w której pracujesz - Twoje zdanie jest dla nas istotne!
    • Pracę w naszym nowoczesnym biurze w Krakowie (Lekarska 1), a po okresie 3 miesięcznego wdrożenia możliwość pracy hybrydowej
    • Wynagrodzenie w przedziale 7500 brutto - 12000 brutto na Umowie o Pracę lub ekwiwalent B2B
    • Kartę Multisport, prywatną opiekę medyczną (LuxMed), bezpłatne lekcje języka angielskiego i portugalskiego, osobiste doradztwo z Mindgram z możliwością uczestniczenia w bezpłatnych wizytach psychoterapeutycznych, a także dostęp do naszej prywatnej siłowni w biurze, jeśli czujesz, że chciałbyś/chciałabyś nabrać trochę więcej endorfin po pracy 💪


    🚀 Jak będzie wyglądał Twój typowy dzień w pracy:

    Zarządzanie zespołem:

    • Prowadzenie zespołu 8-12 osób (linie wsparcia I, II, III), motywowanie oraz wyznaczanie celów.
    • Monitorowanie wyników i zapewnienie zaangażowania zespołu.

    Zarządzanie zgłoszeniami klientów:

    • Obsługa zgłoszeń klientów z Polski (80%) i Europy (20%).
    • Priorytetyzacja zgłoszeń, współpraca z działem IT oraz dbanie o szybki czas reakcji.

    Utrzymywanie jakości obsługi:

    • Optymalizacja procesów obsługi, monitorowanie wskaźników jakościowych (CSAT).
    • Aktualizacja materiałów i bazy wiedzy.

    Optymalizacja procesów:

    • Wdrażanie nowych narzędzi, optymalizacja procedur i testowanie nowych rozwiązań.

    Proaktywność i innowacje:

    • Zbieranie opinii od klientów, zarządzanie testami nowych funkcji, wdrażanie najlepszych praktyk.

    Współpraca międzydziałowa:

    • Współpraca z zespołami IT i Customer Service w Brazylii, regularne raportowanie działań.

    Cele i rozwój zespołu:

    • Wyznaczanie celów i monitorowanie ich realizacji, wspieranie rozwoju zawodowego zespołu.


    🔍 Ta rola będzie dla Ciebie idealna jeśli:

    • Masz co najmniej roczne doświadczenie na stanowisku lidera lub managera zespołu support, zarządzanie zespołem to dla Ciebie codzienność 🌱
    • Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem, a Twoje umiejętności przywódcze rozwijasz z pasją!
    • Nie boisz się nowych wyzwań, a Twoja proaktywność i energia sprawiają, że żadne zadanie Cię nie przeraża!
    • Pracujesz dobrze pod presją czasu, zachowując spokój i efektywność w dynamicznym środowisku - u nas codziennie dużo się dzieje 👀
    • Samodzielność i ownership to Twoje mocne strony – nie boisz się podejmować decyzji i brać za nie odpowiedzialności.
    • Ciągły rozwój i zdobywanie nowych umiejętności to dla Ciebie priorytet – razem możemy rosnąć każdego dnia!
    • Posiadasz zrozumienie kluczowych wskaźników zespołu Service, takich jak CSAT, CES, FRT, RT, Resolution Rate i nie stanowią one dla Ciebie problemu!
    • Masz doświadczenie w pracy z narzędziami do obsługi klienta takimi jak na przykład: Jira, Confluence, Intercom, Freshdesk, Zendesk, Help Scout, a optymalizacja procesów jest dla Ciebie naturalna 🌟
    • Znasz język angielski na poziomie co najmniej B2 – porozumiewasz się w nim płynnie, zarówno w mowie, jak i piśmie
    • Znasz rynek polski w zakresie obsługi klienta B2B - to będzie dodatkowym atutem! ⭐


    📝 Jak wygląda proces rekrutacyjny:

    1. Krótka rozmowa online z recruiter - Milena Micor, podczas której będziemy chcieli Cię poznać nieco lepiej!
    2. Rozmowa online z Customer Chief Officer - Wioleta Jednaka oraz z innym Team Leaderem Działu Customer Care
    3. Krótkie zadanie rekrutacyjne, podczas którego będziemy chcieli lepiej poznać Twoje umiejętności
    4. Spotkanie w naszym biurze przy ul. Lekarskiej 1, podczas którego będziesz mógł/ mogła zobaczyć naszą organizację od środka, a także podsumować rezultaty zadania rekrutacyjnego. 
    5. Decyzja dotycząca oferty i welcome on board! ⭐


    Niezależnie od decyzji po poszczególnych etapach zawsze dostaniesz feedback dotyczący Twojej kandydatury.

    Wszystkie ofertyKrakówSupportCustomer Service Team Lead
    1 901 - 3 042 USD

    Umowa o pracę

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Doradca ds. obsługi klienta z jęz. niemieckim

    Nowa
    2 231 - 2 510 usd
    Capita
    Kraków
    język niemiecki
    Microsoft Office
    Nowa

    Asystentka ds. administracyjno-biurowych

    Nowa
    BN Consulting
    Gdańsk
    Miro
    język angielski
    Microsoft Office
    Nowa

    Stażystka/Stażysta w Zespole Obsługi Reklamacji

    Nowa
    Alior Bank SA
    Kraków
    analiza
    Nowa

    Supplier Engagement Specialist with French / German

    Nowa
    ArcelorMittal
    Kraków
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    customer service
    Ariba
    Ivalua
    Nowa

    Junior Customer Satisfaction Specialist

    Nowa
    1 521 usd
    ActiveNow
    Wrocław
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    Ownership
    skuteczna komunikacja
    dobra organizacja pracy
    Nowa