Specjalista ds. Obsługi Klienta

Obsługa klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Obsługa klienta

Grunwaldzka 182, Poznań

Erli.pl

Pełny etat
UoP, UZ
Specjalista / Mid
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

komunikatywność
obsługa klienta
e-commerce

Opis stanowiska

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Praca hybrydowa


Zakres obowiązków:


  • Telefoniczna, mailowa obsługa klientów w ruchu przychodzącym, jak i wychodzącym w programie Welyo;

  • Obsługa zgłoszeń w systemie Welyo;

  • Odpowiadanie na wiadomości prywatne konsumentów na portalach społecznościowych;

  • Wsparcie konsumentów na etapie realizowania zamówienia;

  • Budowanie pozytywnego wizerunku organizacji i dobrych relacji z klientami poprzez zachowanie najwyższej jakości obsługi;

  • Współpraca z innymi jednostkami i spółkami w zakresie dostarczania kompleksowych informacji dla klientów oraz sprzedawców.


Oczekiwania:


  • Doświadczenie w obsłudze klienta;

  • Posługiwanie się poprawną polszczyzną i bardzo dobra znajomość zasady ortografii i interpunkcji;

  • Umiejętność logicznego formułowania wniosków;

  • Innowacyjne podejście i otwartość na rozwój;

  • Wysoka kultura osobista;

  • Odporność na stres i umiejętność rozwiązywania sytuacji konfliktowych;

  • Konsekwentne dążenie do realizacji wyznaczonych celów;

  • Umiejętności analizowania danych i podejmowania szybkich i trafnych decyzji.


To oferujemy:


  • Możliwość indywidualnego, nieograniczonego rozwoju biznesowego w dynamicznie rosnącej organizacji w branży e-commerce;

  • Realny wpływ na rozwój naszej organizacji - Twoje pomysły się dla nas liczą!;

  • Stabilną współpracę w oparciu o elastyczne formy (rodzaj umowy w zależności od preferencji Kandydata);

  • Dofinansowanie pakietu benefitów (karta sportowa, pakiet medyczny);

  • Różnorodne zadania i cele - wiesz, co masz robić, ale pozostawiamy Ci dużą swobodę działania i jesteśmy otwarci na Twoje pomysły;

  • Różnorodną i inkluzywną kulturę pracy: każdy jest mile widziany, szanujemy siebie nawzajem -każdy punkt widzenia jest ważny!;

  • Swobodną atmosferę - mówimy do siebie ’na Ty’ i nie mamy dress code’u.


Zachęcamy do aplikowania! 😊


Oferta dodana: 24.09.2025

Poznaj pracodawcę

Erli.pl

ERLI to jedna z najszybciej rosnących platform e-commerce w Europie i druga co do wielkości w Polsce. Każdego miesiąca odwiedza nas ponad             9 milionów użytkowników, a naszą aplikację pobrano już ponad 3 miliony razy. Współpracujemy z tysiącami sprzedawców, wspierając ich w maksymalizacji sprzedaży i rozwoju ich biznesów. Naszym celem jest dostarczanie szerokiej gamy produktów w konkurencyjnych cenach, zapewniając klientom najwyższy standard obsługi i satysfakcję z zakupów.

Zobacz profil firmy
Lokalizacja biura

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Aplikuj na ofertę pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Grunwaldzka 182, Poznań

Erli.pl

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest ERLI S.A. z siedzibą w Poznaniu ul. Grunwaldzka 182 (dalej jako "administrator"). Masz prawo do ż... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca