Zarządzanie zespołem specjalistów ds. obsługi klienta / floty,
Monitorowanie i optymalizowanie procesów obsługi klienta,
Odpowiadanie za szkolenia i rozwój członków zespołu,
Rozwiązywanie i monitorowanie trudnych sytuacji z klientami,
Raportowanie wyników pracy zespołu i wdrażanie usprawnień.
Nasze wymagania
Min. 2 lata doświadczenia w obsłudze klienta/sprzedaży, w tym min. 1 rok przy koordynacji zespołu,
Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
Umiejętność zarządzania zespołem i motywowania pracowników,
Proaktywność i zdolność do szybkiego rozwiązywania problemów.
To oferujemy
Dynamiczny rozwój: Eternis to miejsce dla tych, którzy chcą osiągać więcej i rosnąć razem z nami.
Realny wpływ: Twoje pomysły będą miały znaczenie – tu nie ma miejsca na przeciętność.
Stabilność i wsparcie: Oferujemy środowisko pracy, w którym możesz skupić się na realizacji celów i rozwijaniu swoich umiejętności.
Benefity
dofinansowanie zajęć sportowych
prywatna opieka medyczna
dofinansowanie nauki języków
dofinansowanie szkoleń i kursów
spotkania integracyjne
służbowy telefon do użytku prywatnego
służbowy samochód do użytku prywatnego
brak dress code’u
ETERNIS
Eternis to miejsce, gdzie wizja spotyka działanie, a ambicja napędza sukces. Pomagamy ludziom lepiej pracować na aplikacjach takich jak Bolt, Bolt Food, FREENOW, Glovo, Uber, Uber Eats, Wolt i wielu innych, które zmieniają sposób, w jaki poruszamy się i dostarczamy usługi w miastach.
Jako lider urban mobility i fintech w Polsce, wspieramy ponad 10 000 kierowców i kurierów każdego tygodnia, zarządzamy flotą 6 000 pojazdów i świadczymy usługi w ponad sześciu językach.
Nasza misja? Dawać ludziom nowe możliwości elastycznego zarabiania i decydowania o tym, jak, kiedy i gdzie pracują. Nasza firma dynamicznie się rozwija – przekształcamy rynek i wyznaczamy nowe standardy.
To szansa dla ambitnych graczy, którzy chcą budować swoją karierę w szybkim tempie i mieć realny wpływ na przyszłość mobilności i dostaw w Europie.