Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim | Praca zdalna

Obsługa klienta

Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim | Praca zdalna

Obsługa klienta

., Szczecin

Foundever

Pełny etat
UoP, UZ
Specjalista / Mid
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

customer service
język niemiecki
obsługa klienta
obsługa komputera

Znajomość języków

Niemiecki: C1

Opis stanowiska

 

Foundever jest jednym z wiodących przedsiębiorstw w branży dostarczania rozwiązań z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń, zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu oraz analityki.

 

Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

PRACA ZDALNA

 

Poszukujemy Specjalistów ds. Obsługi Klienta, którzy będą odpowiedzialni za zapewnienie wysokiej jakości wsparcia naszym klientom oraz za odpowiadanie na zapytania związane z produktami bankowymi i programem lojalnościowym. 

 

Obecnie pracujemy z narzędziami typu: systemy "ticketowe", wiadomości email oraz chat. W przyszłości zakres usług będzie poszerzony o połączenia telefoniczne.

 

 

Dlaczego warto aplikować na stanowisko?

 Komfort pracy: Ciesz się wygodą pracy zdalnej.

  • Rozwój osobisty: Dołącz do nas, aby rozwijać swoje umiejętności w obsłudze klienta i zdobywać cenne doświadczenie, które otworzy przed Tobą nowe możliwości zawodowe.

  • Pasjonująca praca: Bądź częścią zespołu, który na co dzień pomaga klientom rozwiązywać ich problemy – Twoje zaangażowanie ma realny wpływ na ich satysfakcję i lojalność!

 

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • Obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; 

  • Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów;   

  • Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc.

 

Ta praca jest dla Ciebie jeśli:

  • Biegle posługujesz się językiem niemieckim (C1);

  • Masz dostęp do stabilnego łącza internetowego z możliwością podłączenia komputera kablem LAN;

  • Szukasz pracy od poniedziałku do piątku i możesz pracować w godzinach 7:00-18:00 (w ramach ośmiogodzinnych zmian);

  • Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;

  • Posiadasz umiejętności obsługi komputera na dobrym poziomie;

  • Jesteś osobą zmotywowaną i chętną, aby się rozwijać.

 

Dołącz do nas a zyskasz:

  • Szansę na rozwój: 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako Specjaliści ds. Obsługi Klienta);   

  • Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);  

  • Pracę zdalną z dowolnego miejsca w Polsce;

  • Świetną atmosferę w zgranym zespole.

  • Pełne przygotowanie do pracy.

 

Co jeszcze warto wiedzieć?

  • Wczasy pod gruszą, dofinansowanie do zakupu okularów - to dla nas standard.

  • Jeśli jesteś rodzicem, Twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego Mikołaja;   

  • Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia; 

  • Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych, ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników;

  • Wymagane jest dostarczenie zaświadczenia o niekaralności z KRK.

  • Zapewniamy sprzęt do pracy zdalnej.

 

Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!

Wymagane umiejętności

customer service
język niemiecki
obsługa klienta
obsługa komputera

Znajomość języków

Niemiecki: C1

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 14.11.2025

O firmie

Foundever

Foundever to globalna firma specjalizująca się w usługach outsourcingu procesów biznesowych (BPO) oraz zarządzaniu doświadczeniem klienta. Firma oferuje kompleksowe rozwiązania dla firm z różnych branż, koncentrując się ...

Zobacz profil firmy

Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim | Praca zdalna

Podsumowanie oferty

Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim | Praca zdalna

., Szczecin

Foundever

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Sitel Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawa, ul. Taśmowa 7(dalej jako "administrator"). Masz pr... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.