Co powiesz na: jasną strategia rozwoju organizacji na najbliższe 3 lata, opisany roczny plan strategiczny i taktyczny na najbliższy kwartał, statusy karierowe, planowanie, forecastowanie, sprecyzowany cel przychodowy, jasno określony budżet Twojego działu?
Czy brzmi to komfortowo?
Poszukujemy do nas osoby, która poprowadzi do celu sprzedażowego dział New Business (prospecting), Business Development (komunikacja z obecnymi Klientami, up i cross-sell) oraz Marketing Wewnętrzny.
Wymagania
Czego oczekujemy na tym stanowisku:
- Co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy w agencji digital marketingu, na stanowiskach Head’a/Dyrektora sprzedaży, revenue lub CRO – WARUNEK KONIECZNY;
- Praca zorientowana na istotne biznesowo OKRy
- Dobra znajomość zasad pracy i modelowania lejków sprzedażowych za pomocą CRMów i SaaSów sprzedażowych;
- Pasja do nowoczesnych technologii i umiejętność wykorzystania ich w optymalizacji działań;
- Znajomość narzędzia do analityki i raportowania np. Power BI, Tableau, Excel w rozumieniu zaawansowanego korzystania w tym ustalenie i monitorowanie wskaźników wydajności sprzedażowej;
- Umiejętności planowania wielokanałowej strategii rozwoju sprzedaży;
- Poczucie odpowiedzialności nie tylko za własne rezultaty pracy, ale również za wyniki całego działu;
- Rozumienie procesów biznesowych oraz potrzeb klienta agencji;
- Zdolności do efektywnego tworzenia, motywowania i zachęcania zespołu do dalszego rozwoju;
- Umiejętność optymalizacji procesowej i zrozumienie jak ważny jest proces do powtarzalnej jakości i komfortu pracy;
- Otwartości, zaangażowania i inicjatywy w codziennym życiu firmy;
- Znajomość narzędzi i technik przydatnych w pracy menedżerskiej;
- Silne umiejętności zarządzania czasem i ustalania priorytetów swoich i zespołu;
- Terminowość, umiejętność zarządzania procesami w czasie wraz ze sprawną optymalizacją czasu zadań;
- Dbałość o wysoką jakość wytwarzanych dokumentów, prezentacji, ofert, szablonów, itp.;
- Sprawne poruszanie się w wielu kanałach sprzedażowych i umiejętność ich trafnego dobierania;
- Umiejętność coachingu, rozwoju umiejętności i cech zespołu;
- Umiejętności negocjacyjne;
- Podstawowa znajomość prawa handlowego, zasad negocjacji kontraktów oraz zabezpieczania interesów firmy w umowach handlowych;
- Język angielski min. B2.
Twoje zadania
- Zarządzanie zespołami: New Business, Business Development i Marketing Wewnętrzny. Monitoring pracy i wyników zespołu. Dopasowanie roli do predyspozycji dla maksymalizacji wydajności;
- Zatrudnianie i onboarding nowych pracowników w swoich działach;
- Rozwijanie kanałów sprzedaży i ciągłe doskonalenie efektywności procesu sprzedaży w celu utrzymania „pełnego” lejka, wykorzystania mocy przerobowych działów realizacyjnych: SEO, Content, Performance & Analityka, IT i Grafika;
- Cykliczne tworzenie sprzedażowych planów i działań operacyjnych, które podołają naszej strategii firmowej;
- Przekuwanie MQLi w SQLe z obniżaniem CAC i wdrażanie procesów optymalnie kierujących do OKRów;
- Monitorowanie wyników sprzedaży, śledzenie kluczowych dla organizacji wskaźników – reagowanie aktywne na te wskaźniki jak i ich późniejsze raportowanie;
- Zarządzanie budżetem oraz alokacja kosztów/inwestycji w szkolenia, kanały sprzedażowe, narzędzia itp.;
- Analiza rynku oraz konkurencji w celu identyfikacji nowych możliwości biznesowych.
- Poszukiwanie nowych okazji sprzedażowych, trendów i ich wykorzystywanie;
- Współpraca z członkami pozostałych działów w firmie na poziomie C-Level: SEO, IT, Grafika, Content, Performance & Analityka, HR i Office;
- Udział w projektach wewnętrznych organizacji dotykających procesu sprzedaży i marketingu – ciągłe doskonalenie;
- Udział w kluczowych procesach sprzedaży zawierania partnerstw;
- Aktywne uczestnictwo w istotnych wydarzeniach, targach, konferencjach, networkingu i innych wydarzeniach rokujących pozyskaniem klientów;
- Szeroko rozumiany rozwój zespołu sprzedażowego – umiejętności miękkie oraz twarde, udział w procesach rekrutacji nowych osób;
- W przyszłości kierowanie ekspansją zagraniczną.
Jakie cechy pomogą Ci w tej roli?
- Proaktywna postawa;
- Efektywność, doskonałość operacyjna;
- Maksymalizm;
- Współpraca;
- Komunikacja;
- Asertywność;
- Doświadczenie;
- Analityczny umysł;
- Stoicki spokój nawet wobec trudnych sytuacji i koncentracja na szukaniu rozwiązań – zdolność do szybkiego rozwiązywania problemów, podejmowania decyzji i działania w sytuacjach „pożarowych”.
Oferujemy
- Wynagrodzenie B2B 17 000 – 25 000 zł netto podstawa + premie od wyników
- Swobodę w działaniu i podejmowanych decyzjach;
- 2 razy do roku rozmowy statusowe z możliwością podwyżki i awansu.
- Trackowanie tylko 6:45 h godzin pracy rzeczywistej dziennie (przy całym etacie).
- Pracę hybrydową (2 dni zdalnie, 3 dni w biurze Wrocław) lub 100% zdalną
- Elastyczny start czasu pracy między 7:00 a 9:00.
- Pracę z rozpoznawalnymi markami i ciekawymi projektami, np. BODZIO, Pizza Hut, Enel-Med, WSiP, Pluxee, Aflofarm.
- Praca na systemach taskowych, doskonałość procesowa.
- W sprzedaży stawiamy na transparentność, autentyczność i edukację Klientów.
- Zarządzasz sprzedażą wysokiej jakości usług - nie zatrudniamy juniorów do pracy na Klientach, tylko seniorzy i doświadczeni “midzi”.
- Firmowy komputer i telefon.
- Wiele szkoleń, szeroka baza wewnętrznych materiałów i webinarów edukacyjnych.
- Możliwość realnego wpływu na rozwój działu NB, BD i Marketingu w agencji.
- Nacisk na empatyczną i wspierającą komunikację w firmie.
- Rozwój i długofalową ścieżkę kariery.