Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie z możliwością wyboru rodzaju umowy (B2B, UoP)
- Wynagrodzenie podstawowe i atrakcyjny system premiowy
- Długoterminową współpracę
- Bogaty pakiet narzędzi służbowych, w tym laptop, telefon oraz samochód służbowy
- Benefity pozapłacowe dofinansowane przez pracodawcę: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, karta sportowa
- Pełne wsparcie wdrożeniowe i merytoryczne
- Pracę zdalną/mobilną
Wyzwania czekające na tym stanowisku:
- Optymalizacja procesów w podległym obszarze w oparciu o nowoczesne metody i narzędzia
- Budowanie, obsługa sieci dystrybucji
- Tworzenie i nadzór nad przestrzeganiem wdrożonych procedur operacyjnych
- Inicjowanie usprawnień przynoszących wymierne korzyści finansowe
- Kontrola procesu dystrybucji – jakość, terminowość, zadowolenie Klienta
- Współpraca z zespołem handlowym w zakresie przygotowania optymalnych rozwiązań dla Klientów i przygotowania ofert
- Budowanie i rozwijanie relacji z kluczowymi Klientami i partnerami biznesowymi
Idealny kandydat:
- Posiada 5 lat doświadczenia w budowaniu i obsłudze sieci dystrybucji na terenie Czech i Słowacji
- Swobodnie komunikuje się w języku czeskim i słowackim, a także polskim lub angielskim
- Ma wysokie umiejętności analityczne a także predyspozycje do zarządzania zespołem
- Jest zorientowany na cel
- Posiada umiejętność współpracy i budowania relacji
- Dobrze zna pakiet MS Office (Excel)
- Posługuje się prawem jazdy kat. B
Jeśli Twoje CV wpisze się w nasze oczekiwania, spodziewaj się:
- Telefonu, aby umówić dogodny termin spotkania online
- Spotkanie online z jednym z naszych rekruterów, aby poznać bliżej ofertę i pracodawcę oraz ciebie
- Jeśli pozytywnie przejdziesz ten etap, a pracodawcę zainteresuje przesłana przez nas rekomendacja, czeka Cię już finałowe spotkanie z pracodawcą
- Na koniec, niezależnie od rezultatu procesu otrzymasz feedback, a może również ofertę współpracy?