Cześć!
Lubisz spełniać marzenia? My tak :) Nasi klienci również! Jest ich zresztą coraz więcej, dlatego powiększamy nasz Dream Team. Potrzebujemy Twojego wsparcia, by dotrzeć do wszystkich w tym kraju i pomóc spełniać marzenia o lataniu, relaksie i adrenalinie. Dołącz do nas!
Obecnie do naszego DreamTeamu poszukujemy osoby na stanowisko: Młodszy/a Specjalista/ka ds. Wsparcia Sprzedaży
Jakie będą Twoje zadania?
-
Budowanie relacji z Partnerami – Twoim głównym zadaniem będzie utrzymywanie kontaktu z naszymi Partnerami, zarówno telefonicznie, jak i mailowo. Partnerami są firmy realizujące atrakcje, które znajdują się w naszym katalogu usług. Z wieloma współpracujemy już od ponad 10 lat, co sprawia, że szczególnie zależy nam na trwałych relacjach. Będziesz naszym wsparciem w rozwoju tych relacji, dążąc do wspólnego sukcesu zarówno Partnerów, jak i naszej firmy.
-
Uzgadnianie i obsługa umów – Będziesz odpowiedzialny za umowy z Partnerami i rozwój oferty u Partnerów, z którymi już współpracujemy.
-
Obsługa zapytań Partnerów – Twoim zadaniem będzie szybkie i profesjonalne reagowanie na zapytania lub obiekcje Partnerów. Będziesz odpowiadać na pytania, rozwiązywać wątpliwości i zapewniać najwyższy poziom obsługi, dbając o płynność współpracy.
-
Wprowadzanie nowych produktów – Będziesz odpowiedzialny za aktualizowanie naszej strony internetowej, wprowadzając nowe produkty z oferty Partnerów. Każda umowa musi zostać odpowiednio wprowadzona do systemu, a Ty zadbasz o to, by oferowane atrakcje były atrakcyjnie prezentowane na stronie i gotowe do zakupu.
Czego oczekujemy?
-
Min. półrocznego doświadczenia w pracy w zespołach wsparcia sprzedaży/ zarządzania ofertą/ obsługi klienta - to idealna rola dla osób, które są na początkowym etapie zawodowym, ale już z pierwszym biznesowym doświadczeniem
-
Komunikatywności - szukamy osoby, która nie boi się kontaktu, zarówno telefonicznego, jak i mailowego. Potrafi przekazać informacje syntetycznie i zrozumiale.
-
Samodzielności - czekamy na Ciebie jeśli potrafisz samodzielnie rozwiązywać problemy i znajdować odpowiedzi na pytania Partnerów. Wymagana jest dobra organizacja pracy i sprawczość w realizacji zadań.
-
Odpowiedzialności - oczekujemy odpowiedzialności za realizację zadań i informowania o ryzykach. Jeśli dostrzegasz zagrożenie, niezwłocznie komunikujesz je przełożonemu.
- Dobrej znajomości pakietu MS Office - osoba na tym stanowisku na co dzień będzie pracować na dokumentach w MS Word, Google Docs oraz w Excelu.
Co możemy Ci zaoferować?
- Zdobycie cennego doświadczenia dzięki pracy z wieloma branżami - nasi Partnerzy to m.in. hotele, restauracje, SPA, aerokluby, strzelnice i wiele innych (mamy ponad 1000 Partnerów).
- Pracę w systemie hybrydowym
-
Sympatyczną atmosferę, w której przyjemnie się pracuje
- 6 dodatkowych płatnych dni, które możesz wykorzystać na działania dobroczynne (zapraszamy na www.marzycielepomagaja.pl)
- Dodatkowe dni urlopu oraz dofinansowanie do spełnienia swoich prywatnych marzeń w ramach rocznicy zatrudnienia (świętujemy 1,3,5,7,10,15 rok pracy w Katalogu)
-
Rozwój: szkolenia wraz z możliwością aplikowania na wybraną przez siebie formę rozwojową (szkolenia stacjonarne i online, konferencje, książki, etc).
-
Stypendia pracownicze w ramach projektu Dream&Do - już 8 naszych pracowników spełniło swoje marzenia o m.in. zdobyciu Kilimandżaro, Mont Blanc, przejściu Głównego Szlaku Beskidzkiego czy oddaniu samodzielnego skoku ze spadochronem.
- Dodatkowe pół dnia urlopu z okazji urodzin + prezent niespodzianka :)
- Udział w cyklicznym losowaniu atrakcji z naszego katalogu, śniadań z CEO/COO, lunchu z osobą z sąsiedniego działu
- Pakiet opieki medycznej oraz kartę sportową Multisport
- Biuro przyjazne pupilom
Jak wygląda proces rekrutacji?
-
Wyślij CV - z chęcią się z nim zapoznamy [zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi kandydatami]
-
I etap - Screening telefoniczny - nasza People&Culture Manager, Ania Sudomir, zadzwoni do Ciebie na krótką telefoniczną rozmowę. Przybliży Ci rolę oraz poruszy kwestie Twojej dostępności, oczekiwań finansowych i kolejnych etapów.
-
II etap - Spotkanie rekrutacyjne - poznajmy jeszcze się lepiej na rozmowie, w którym weźmie udział ponownie Ani oraz Patrycja - Senior Business Analyst. Chcemy zobaczyć czy Twoje potrzeby i nasze są ze sobą zbieżne. Odpowiemy też na wszelkie Twoje pytania. Spotkanie możliwe w biurze oraz online (ok. 30-40 minutowe)
-
III etap - Zadanie rekrutacyjne - chcemy dać Ci próbkę pracy, tak aby specyfika naszej pracy była Ci jeszcze bliższa przed podjęciem finalnej decyzji o dołączeniu do nas. Zadanie pozwoli nam też jeszcze lepiej zbadać kluczowe kompetencje w kontekście tej roli.
-
IV etap - spotkanie rekrutacyjne - 20 minutowe spotkanie z Julitą Rudolf - naszą COO, która na co dzień zarządza obszarem m.in. sprzedaży i rozwoju oferty.
-
Decyzja - wrócimy do Ciebie z informacją zwrotną bez względu na wynik rekrutacji. Planowane zatrudnienie po naszej stronie od stycznia 2025 r.
Czekamy na Ciebie :)