Oferty
Młodszy/a Specjalista/ka ds. Wsparcia Sprzedaży
Nowa
Support

Młodszy/a Specjalista/ka ds. Wsparcia Sprzedaży

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UZ
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Microsoft Office Excel

obsługa klienta

administracja

komunikacja

Opis stanowiska

Cześć!

Lubisz spełniać marzenia? My tak :) Nasi klienci również! Jest ich zresztą coraz więcej, dlatego powiększamy nasz Dream Team. Potrzebujemy Twojego wsparcia, by dotrzeć do wszystkich w tym kraju i pomóc spełniać marzenia o lataniu, relaksie i adrenalinie. Dołącz do nas!


Obecnie do naszego DreamTeamu poszukujemy osoby na stanowisko: Młodszy/a Specjalista/ka ds. Wsparcia Sprzedaży


Jakie będą Twoje zadania?

  • Budowanie relacji z Partnerami – Twoim głównym zadaniem będzie utrzymywanie kontaktu z naszymi Partnerami, zarówno telefonicznie, jak i mailowo. Partnerami są firmy realizujące atrakcje, które znajdują się w naszym katalogu usług. Z wieloma współpracujemy już od ponad 10 lat, co sprawia, że szczególnie zależy nam na trwałych relacjach. Będziesz naszym wsparciem w rozwoju tych relacji, dążąc do wspólnego sukcesu zarówno Partnerów, jak i naszej firmy.
  • Uzgadnianie i obsługa umów – Będziesz odpowiedzialny za umowy z Partnerami i rozwój oferty u Partnerów, z którymi już współpracujemy. 
  • Obsługa zapytań Partnerów – Twoim zadaniem będzie szybkie i profesjonalne reagowanie na zapytania lub obiekcje Partnerów. Będziesz odpowiadać na pytania, rozwiązywać wątpliwości i zapewniać najwyższy poziom obsługi, dbając o płynność współpracy.
  • Wprowadzanie nowych produktów – Będziesz odpowiedzialny za aktualizowanie naszej strony internetowej, wprowadzając nowe produkty z oferty Partnerów. Każda umowa musi zostać odpowiednio wprowadzona do systemu, a Ty zadbasz o to, by oferowane atrakcje były atrakcyjnie prezentowane na stronie i gotowe do zakupu.


Czego oczekujemy?

  • Min. półrocznego doświadczenia w pracy w zespołach wsparcia sprzedaży/ zarządzania ofertą/ obsługi klienta - to idealna rola dla osób, które są na początkowym etapie zawodowym, ale już z pierwszym biznesowym doświadczeniem 
  • Komunikatywności - szukamy osoby, która nie boi się kontaktu, zarówno telefonicznego, jak i mailowego. Potrafi przekazać informacje syntetycznie i zrozumiale. 
  • Samodzielności - czekamy na Ciebie jeśli potrafisz samodzielnie rozwiązywać problemy i znajdować odpowiedzi na pytania Partnerów. Wymagana jest dobra organizacja pracy i sprawczość w realizacji zadań. 
  • Odpowiedzialności - oczekujemy odpowiedzialności za realizację zadań i informowania o ryzykach. Jeśli dostrzegasz zagrożenie, niezwłocznie komunikujesz je przełożonemu.
  • Dobrej znajomości pakietu MS Office - osoba na tym stanowisku na co dzień będzie pracować na dokumentach w MS Word, Google Docs oraz w Excelu. 


Co możemy Ci zaoferować?

  • Zdobycie cennego doświadczenia dzięki pracy z wieloma branżami - nasi Partnerzy to m.in. hotele, restauracje, SPA, aerokluby, strzelnice i wiele innych (mamy ponad 1000 Partnerów).
  • Pracę w systemie hybrydowym
  • Sympatyczną atmosferę, w której przyjemnie się pracuje
  • 6 dodatkowych płatnych dni, które możesz wykorzystać na działania dobroczynne (zapraszamy na www.marzycielepomagaja.pl)
  • Dodatkowe dni urlopu oraz dofinansowanie do spełnienia swoich prywatnych marzeń w ramach rocznicy zatrudnienia (świętujemy 1,3,5,7,10,15 rok pracy w Katalogu)
  • Rozwój: szkolenia wraz z możliwością aplikowania na wybraną przez siebie formę rozwojową (szkolenia stacjonarne i online, konferencje, książki, etc).
  • Stypendia pracownicze w ramach projektu Dream&Do - już 8 naszych pracowników spełniło swoje marzenia o m.in. zdobyciu Kilimandżaro, Mont Blanc, przejściu Głównego Szlaku Beskidzkiego czy oddaniu samodzielnego skoku ze spadochronem.
  • Dodatkowe pół dnia urlopu z okazji urodzin + prezent niespodzianka :)
  • Udział w cyklicznym losowaniu atrakcji z naszego katalogu, śniadań z CEO/COO, lunchu z osobą z sąsiedniego działu
  • Pakiet opieki medycznej oraz kartę sportową Multisport
  • Biuro przyjazne pupilom



Jak wygląda proces rekrutacji? 

  • Wyślij CV - z chęcią się z nim zapoznamy [zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi kandydatami] 
  • I etap - Screening telefoniczny - nasza People&Culture Manager, Ania Sudomir, zadzwoni do Ciebie na krótką telefoniczną rozmowę.  Przybliży Ci rolę oraz poruszy kwestie Twojej dostępności, oczekiwań finansowych i kolejnych etapów. 
  • II etap - Spotkanie rekrutacyjne - poznajmy jeszcze się lepiej na rozmowie, w którym weźmie udział ponownie Ani oraz Patrycja - Senior Business Analyst. Chcemy zobaczyć czy Twoje potrzeby i nasze są ze sobą zbieżne. Odpowiemy też na wszelkie Twoje pytania. Spotkanie możliwe w biurze oraz online (ok. 30-40 minutowe)
  • III etap - Zadanie rekrutacyjne - chcemy dać Ci próbkę pracy, tak aby specyfika naszej pracy była Ci jeszcze bliższa przed podjęciem finalnej decyzji o dołączeniu do nas. Zadanie pozwoli nam też jeszcze lepiej zbadać kluczowe kompetencje w kontekście tej roli. 
  • IV etap - spotkanie rekrutacyjne - 20 minutowe spotkanie z Julitą Rudolf - naszą COO, która na co dzień zarządza obszarem m.in. sprzedaży i rozwoju oferty. 
  • Decyzja - wrócimy do Ciebie z informacją zwrotną bez względu na wynik rekrutacji. Planowane zatrudnienie po naszej stronie od stycznia 2025 r.


Czekamy na Ciebie :)

Sprawdź podobne oferty pracy

Customer Experience Manager with German

Nowa
Infor
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
support
German
Customer Experience
Nowa

Doradca ds. obsługi klienta z jęz. niemieckim

Nowa
8 800 - 9 900 pln
Capita
Kraków
Microsoft Office
język niemiecki
Nowa

Pracownik działu obsługi klienta

Nowa
WOLT
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Team player
support
English
Nowa

Customer Support Specialist

Nowa
4 700 - 5 500 pln
Growbots
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Tech-savvy
dobra organizacja pracy
skuteczna komunikacja
Nowa

Junior Service Desk Specialist with German

Nowa
Bosch Polska
Łódź
język angielski
język niemiecki
Nowa