Specjalista/Specjalistka ds. Administracji

Praca biurowa

Specjalista/Specjalistka ds. Administracji

Praca biurowa
Al. Jerozolimskie 123A, Warszawa

KMBNO Sp. z o.o.

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca stacjonarna

Opis stanowiska

Dołącz do nas jako Specjalistka ds. Administracji


i bądź operacyjnym sercem naszych nieruchomości! 🏢⚡💧


Czy pilnowanie liczników, terminów i rozliczeń to dla Ciebie naturalne środowisko pracy? Lubisz, gdy

wszystko się zgadza – stany, faktury, umowy i dane u dostawców? Jeśli tak, ta rola jest właśnie dla

Ciebie.


Kim jesteśmy?


Jesteśmy KMBNO – dynamicznie rozwijającą się firmą z branży nieruchomości. Nasz 28-osobowy

zespół obsługuje rocznie setki transakcji poprzez marki KupujemyM.pl i Homly.to. Wraz ze wzrostem

skali potrzebujemy osoby, która przejmie odpowiedzialność za media, liczniki i kontakt z dostawcami

w naszych nieruchomościach.


🧾 Twoje zadania na tym stanowisku


  • Będziesz odpowiadać za pełną administracyjną obsługę mediów w naszych nieruchomościach, w tym:

  • Prowadzenie ewidencji liczników mediów (prąd, gaz, woda).

  • Zgłaszanie odczytów liczników oraz przepisywanie umów.

  • Bieżący kontakt z dostawcami mediów (Enea, Tauron, PGNiG itp.).

  • Weryfikację faktur i rozliczeń mediów pod kątem poprawności danych i okresów.

  • Koordynację uruchamiania i zamykania mediów przy zakupach i sprzedażach nieruchomości.

  • Monitorowanie terminów rozliczeń i reagowanie na nieprawidłowości.

  • Współpracę z zespołem transakcyjnym i administracyjnym w zakresie mediów.

  • Uzupełnianie i aktualizację danych w systemach wewnętrznych (tablice, ewidencje).


✅ Czego od Ciebie oczekujemy?


  • Minimum 1,5 roku doświadczenia w administracji, rozliczeniach lub obsłudze nieruchomości.

  • Doświadczenia w kontakcie z dostawcami mediów lub pracy na licznikach (mile widziane).

  • Bardzo dobrej organizacji pracy i skrupulatności.

  • Umiejętności pracy z dokumentami i danymi liczbowymi.

  • Samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pilnowania terminów.

  • Komunikatywności i asertywności w kontakcie z instytucjami zewnętrznymi.

  • Proaktywnego podejścia – widzisz problem i reagujesz, zanim stanie się pilny.


🎁 Co możemy Ci zaoferować?


  • Stabilne zatrudnienie – umowa o pracę na pełen etat.

  • Rozwój kompetencji w obszarze administracji nieruchomości i procesów.

  • Benefity: prywatna opieka medyczna, karta MultiSport.

  • Świetną atmosferę – młody, zaangażowany zespół.

  • Realny wpływ – Twoja praca ma bezpośrednie przełożenie na sprawne funkcjonowanie firmy.


Jeżeli czujesz, że media, liczniki i porządek w danych to Twój żywioł –

prześlij nam swoje CV i dołącz do KMBNO 🚀

Wymagane umiejętności

administracja

rozliczanie

Mile widziane

branża nieruchomości

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 19.12.2025

Specjalista/Specjalistka ds. Administracji

Podsumowanie oferty

Specjalista/Specjalistka ds. Administracji

Al. Jerozolimskie 123A, Warszawa
KMBNO Sp. z o.o.
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest KMBNO Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Twarda 18(dalej jako "administrator"). Masz prawo do... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.