Asystent/asystentka biura
gen. Józefa Zajączka 24, Warszawa
LENST Sp. z o.o.
W LENST wierzymy, że każda inwestycja to szansa na harmonijne połączenie rozwoju infrastruktury z troską o środowisko i jakość przestrzeni.
Tworzymy zespół ludzi, którzy chcą mieć wpływ na otaczający ich świat i jakość życia. Realizując projekty i opracowując dokumentacje, wspieramy inwestycje, które nie tylko przyczyniają się do rozwoju naszego otoczenia, ale dzięki naszym działaniom są realizowane z poszanowaniem środowiska.
Wierzymy, że ekspercka wiedza, odpowiedzialność i pasja mogą zmieniać świat – kawałek po kawałku. Współpracując z nami, możesz mieć realny wpływ na kształtowanie przestrzeni, w której żyjemy – biorąc udział w projektach, które nie tylko ją współtworzą, ale też dbają o jej przyszłość.
Jako asystent/asystentka biura będziesz mieć realny wpływ na codzienne funkcjonowanie naszego zespołu – wspierając działania administracyjne, dbając o sprawny obieg informacji i komfort pracy. Twoja odpowiedzialność, dobra organizacja i zaangażowanie przełożą się bezpośrednio na jakość projektów, które realizujemy.
Jeśli chcesz działać w miejscu, gdzie liczy się zarówno profesjonalizm, jak i pozytywna atmosfera – dołącz do nas i pomóż nam tworzyć przestrzeń dla tych, którzy zmieniają świat.
Liczymy na osobę uporządkowaną, dokładną i z poczuciem odpowiedzialności za swoje działania. Zależy nam, aby nasz ‘office assistant’ był osobą, która z naturalną łatwością zapanuje nad organizacyjną i administracyjną stroną naszych działań.
Jak poznać, czy to właśnie Ciebie szukamy?
✅masz min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
✅jesteś osobą dokładną, skrupulatną z poczuciem odpowiedzialności za swoje działania,
✅charakteryzujesz się dużą samodzielnością,
✅potrafisz swobodnie i efektywnie korzystać z aplikacji pakietu Microsoft Office,
✅potrafisz działać systematycznie i proaktywnie,
✅posługujesz się biegle językiem angielskim w mowie i piśmie,
✅jesteś osobą otwartą na nowe wyzwania i chętną do uczenia się nowych rzeczy, a jednocześnie powtarzalne czynności bardziej cię odprężają niż drażnią.
Dodatkowe atuty, które nie są wymagane, ale zagrają mocno na Twoją korzyść:
☑️masz wykształcenie kierunkowe związane z administracją lub zarządzaniem (lub jesteś w trakcie studiów),
☑️posiadasz prawo jazdy i doświadczenie w prowadzeniu samochodu,
☑️znasz specyfikę branży w której działamy,
☑️masz doświadczenie pracy z dokumentacją projektową i/lub z zakresu ochrony środowiska,
☑️masz lekkie pióro.
☑️posiadasz umiejętności z zakresu oprogramowania CAD/GIS.
Jaka będzie Twoja odpowiedzialność?
🏢zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura (w tym zaopatrzenie),
📬obsługa korespondencji,
📃koordynacja procesu obiegu dokumentów oraz ich archiwizacja,
📝porządkowanie i prowadzenie różnego rodzaju rejestrów i ewidencji,
✈️organizacja podróży służbowych,
☕organizacja i obsługa spotkań,
🧾współpraca z biurem księgowym (kompletowanie i przesyłanie dokumentów),
📈wsparcie Zarządu (m.in. wyszukiwanie informacji, przygotowywanie zestawień, analiz, raportów),
💡w miarę możliwości wsparcie zespołu w przygotowywaniu opracowań projektowych.
Co oferujemy?
👍konkurencyjne wynagrodzenie, adekwatne do doświadczenia i zaangażowania,
👍elastyczne godziny pracy / możliwość pracy zdalnej w wybrane dni (z uwagi na typ obowiązków na tym stanowisku wymagana jednak przewaga pracy w biurze),
👍dofinansowanie do karty sportowej,
👍wsparcie rozwoju zawodowego - stawiamy na rozwój, więc będziesz mieć możliwość zdobywania nowych umiejętności,
👍przyjazną, wspierającą atmosferę w zespole,
👍realny wpływ na rozwój firmy i procesów.
Jak wygląda proces rekrutacyjny?
Po przesłaniu zgłoszenia skontaktujemy się z wybranymi kandydatami w celu umówienia rozmowy online. W kolejnym etapie zaprosimy Cię na spotkanie w naszym biurze.
Jeśli uważasz, że to stanowisko jest właśnie dla Ciebie, spełniasz powyższe wymagania i chcesz dołączyć do naszego zespołu – wyślij swoje zgłoszenie.