Nasz klient to ceniona marka z branży produkcyjnej rozpoznawalna na całym świecie. Aktualnie skupiają się na rozwoju nowego centrum operacji - Customer Service w Warszawie. Oferują pracę w modelu hybrydowym, a także obiecujące możliwości rozwoju wewnątrz organizacji. Jednostka dedykowana jest obsłudze klienta biznesowego z rynku niemieckiego.
Monitorowanie operacji:
- Śledzenie i analiza alertów, podejmowanie działań w celu ich rozwiązania.
- Analiza i monitorowanie integracji potrzeb klientów oraz planowania logistycznego.
- Reagowanie na rozbieżności w prognozach i zarządzanie zapasami.
Zarządzanie zapytaniami klientów:
- Rejestrowanie i analizowanie zapytań oraz reklamacji klientów.
- Udzielanie odpowiedzi i rozwiązywanie problemów.
- Kontaktowanie się z klientami, śledzenie postępów i finalizowanie spraw.
Optymalizacja relacji z klientem:
- Znajomość języka klienta i dostosowywanie komunikacji.
- Zrozumienie organizacji klienta w celu podejmowania odpowiednich działań.
- Zapewnienie właściwej i regularnej komunikacji dotyczącej prognozowalności.
- Ukierunkowanie na klienta: bardzo dobra umiejętność rozumienia i spełniania potrzeb klienta.
- Chęć pracy zespołowej i umiejętność efektywnej współpracy.
- Zdolność do szybkiej adaptacji w dynamicznie zmieniających się środowiskach.
- Efektywne wyrażanie myśli i pomysłów zarówno ustnie, jak i pisemnie.
- Biegłość w języku angielskim i niemieckim.
- Znajomość różnych narzędzi biurowych, bardzo dobra obsługa komputera.
- Kompleksowa prywatna opieka medyczna przez LuxMed z możliwością włączenia członków rodziny.
- Częściowe dofinansowanie do Karty Multisport.
- Dostęp do różnorodnych korzyści za pomocą karty MyBenefit Cafeteria.
- Atrakcyjny system premiowy.
- Bony świąteczne.
- Wygodny system kart lunchowych.
- Atrakcyjne rabaty na produkty oferowane przez firmę.