Koordynator Biura Obsługi Klienta

Obsługa klienta

Koordynator Biura Obsługi Klienta

Obsługa klienta

Fordońska 74, Bydgoszcz

PayPo Sp. z o.o.

Pełny etat
UoP
Manager / C-level
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Coaching
samodzielność
komunikacja
współpraca
Organizacja pracy własnej
ustalanie priorytetów

Opis stanowiska

W PayPo otrzymasz możliwość współpracy z najlepszymi specjalistami w branży. Jesteśmy rewolucyjnym fintech-em, który odpowiada na rosnące potrzeby w świecie, gdzie płatności online stają się coraz powszechniejsze.


Nasza firma dynamicznie rozwija się od kilku lat, zyskując zaufanie 2 milionów klientów oraz ponad 36 000 sklepów, w tym liderów polskiego e-commerce'u między innymi takimi jak: sklepy grupy LPP (właściciel sklepów takich jak Reserved, Mohito czy Sinsay), Eobuwie.pl czy Media Expert. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania, a nasze usługi "Buy now/pay later" przyniosły nową jakość w płatnościach internetowych.


W PayPo dążymy do dalszego rozwoju i wyznaczania standardów w branży fintech. Nasza załoga to utalentowani specjaliści, którzy wciąż poszukują innowacyjnych rozwiązań, aby zapewnić naszym klientom i użytkownikom niezrównaną jakość obsługi.


Zakres obowiązków:

  • planowanie codziennej pracy konsultantów;

  • wdrażanie nowych pracowników;

  • monitoring ( bieżący, celowany, side by side);

  • praca zgodnie z WUG (instruktaże, odsłuchy, analiza, warsztaty);

  • analiza trudnych spraw i wsparcie konsultanta;

  • współtworzenie atmosfery, dbałość o relacje w zespole;

  • trening on the job;

  • inne zadania zlecone przez przełożonego.


Nasze wymagania:

  • min. 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem Call Center - warunek konieczny;

  • doświadczenie oraz umiejętność pracy w oparciu o realizację KPI- warunek konieczny;

  • wysokie umiejętności interpersonalne: komunikacji i współpracy;

  • samodzielność w działaniu, zaangażowanie, odpowiedzialność i decyzyjność;

  • organizacja pracy własnej i zespołu oraz umiejętność ustalania priorytetów;

  • otwartość na zmiany oraz umiejętność pracy pod presją czasu;

  • umiejętności prowadzenia coachingu i szkoleń podległym pracownikom;

  • wysokie zaangażowanie i empatia w kontakcie z klientem;

  • dyspozycyjność do pracy stacjonarnej w biurze.


Oferujemy:

  • zapraszamy do aplikacji osoby, które mieszkają w Bydgoszczy lub są gotowe do podjęcia się pracy stacjonarnej w Bydgoszczy - WARUNEK KONIECZNY;

  • pracę od poniedziałku do piątku (8 godzinny czas pracy);

  • oferujemy stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę;

  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie;

  • opiekę medyczną Medicover;

  • kartę Multisport;

  • indywidualne zajęcia z języków obcych;

  • dofinansowanie do ubezpieczenia na życie;

  • wczasy pod gruszą (po okresie próbnym).


Oferta dodana: 07.10.2025
Lokalizacja biura

Koordynator Biura Obsługi Klienta

Aplikuj na ofertę pracy

Koordynator Biura Obsługi Klienta

Fordońska 74, Bydgoszcz

PayPo Sp. z o.o.

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest PayPo Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Domaniewska 37 (dalej jako "administrator"). Masz pr... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca