Doradca ds. Techniczno-Handlowych w branży elektrotechnicznej - woj. Mazowieckie
Pruszków, Pruszków +4 Lokalizacje
PEOPLE-HUB POLAND
W People Hub każdego dnia łączymy tysiące ludzi dzięki naszej rozległej sieci kontaktów. Jako doświadczony dostawca usług personalnych z sukcesem pomagamy naszym kandydatom, pracownikom i klientów w 130 lokalizacjach w 10 krajach Europy.
Dla naszego klienta z branży elektrotechnicznej prowadzimy rekrutację do warszawskiego zespołu na stanowisko: Doradca ds. techniczno-handlowych woj. mazowieckie;
Jakie zadania na ciebie czekają?
pozyskiwanie nowych klientów biznesowych i sprzedaż asortymentu (rozłączniki bezpiecznikowe, listwy bezpiecznikowe, obudowy poliestrowe oraz zabezpieczenia do instalacji fotowoltaicznych)
określanie preferencji, potrzeb i wymagań klientów biznesowych oraz opracowywanie na ich podstawie odpowiednich ofert handlowych,
doradztwo techniczne i wspieranie klientów na każdym etapie procesu sprzedaży,
przygotowywanie ofert, kalkulacji oraz pozostałej dokumentacji handlowej,
negocjowanie warunków sprzedażowych i zawieranie umów z klientami,
przyjmowanie reklamacji i koordynacja działań dotyczących realizacji zamówień,
udział w konferencjach, targach branżowych i nienaganne reprezentowanie firmy, także w mediach społecznościowych,
współpraca z pozostałymi działami w firmie;
Jakie kwalifikacje i umiejętności należy posiadać?
minimum 2-letnie doświadczenie w sprzedaży B2B i znajomość branży elektrotechnicznej,
znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie B1,
umiejętność identyfikowania potrzeb klientów oraz opracowywania ofert, wycen i kalkulacji,
praktyczna znajomość technik docierania do klientów oraz technik sprzedaży i negocjacji,
umiejętność przekazywania wiedzy innym i prowadzenie szkoleń produktowych oraz prezentacji dla klientów,
wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
umiejętność aktywnego słuchania i radzenia sobie z obiekcjami klientów,
umiejętność analitycznego myślenia i bardzo dobre umiejętności organizacyjne,
samodzielność, wytrwałość, nastawienie na współpracę i budowanie relacji,
chęć rozwoju oraz podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
czynne prawo jazdy kategorii B i gotowość do pracy w terenie,
praktyczna znajomość MS Office (Excel, Power Point, Outlook);
wykształcenie wyższe techniczne mile widziane;
Dlaczego warto aplikować?
samodzielne i odpowiedzialne stanowisko podległe Dyrektorowi Sprzedaży,
profesjonalne narzędzia pracy: laptop, smartfon, auto służbowe z możliwością użytku prywatnego,
umowa o pracę bezpośrednio z pracodawcą,
wynagrodzenie podstawowe wysokości 8000-9000zł brutto + system premiowy uzależniony od wyników sprzedażowych,
świetna atmosfera i partnerskie relacje na każdym szczeblu organizacji,
szansa rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się branży oraz liczne szkolenia;
po okresie próbnym dofinansowanie pakietu medycznego, ubezpieczenie na życie, kartę Multisport oraz dodatkowe ubezpieczenie dla kierowcy;
Etapy procesu rekrutacji:
1. Aplikacja
2. Rozmowa telefoniczna lub online z rekruterem.
2. Rozmowa z przełożonym w siedzibie firmy.
3. Informacja zwrotna o zatrudnieniu lub odrzuceniu kandydatury.
Za rekrutację odpowiedzialny jest nasza kolega Jan.
Masz pytania dotyczące tej oferty? Dzwoń śmiało! +48 501 856 756
PeopleHub to globalny partner w rozwiązaniach HR, łączący zaawansowane technologie cyfrowe z podejściem skoncentrowanym na ludziach. Firma oferuje kompleksowe usługi HR, w tym rekrutację 360, doradztwo HR, prace tymczasową. Siedziba główna znajduje się w Neu-Isenburg, w regionie Frankfurt Rhein-Main, Niemcy, a firma posiada silną obecność w Europie, w tym oddział we Wrocławiu w Polsce.