W People Hub każdego dnia łączymy tysiące ludzi dzięki naszej rozległej sieci kontaktów. Jako doświadczony dostawca usług personalnych z sukcesem pomagamy naszym kandydatom, pracownikom i klientów w 130 lokalizacjach w 10 krajach Europy.
Dla naszego klienta z branży elektrotechnicznej prowadzimy rekrutację do warszawskiego zespołu na stanowisko: Doradca ds. techniczno-handlowych woj. mazowieckie
Jakie zadania na ciebie czekają?
-
pozyskiwanie nowych klientów biznesowych i sprzedaż asortymentu (rozłączniki bezpiecznikowe, listwy bezpiecznikowe, obudowy poliestrowe oraz zabezpieczenia do instalacji fotowoltaicznych)
-
określanie preferencji, potrzeb i wymagań klientów biznesowych oraz opracowywanie na ich podstawie odpowiednich ofert handlowych,
-
doradztwo techniczne i wspieranie klientów na każdym etapie procesu sprzedaży,
-
przygotowywanie ofert, kalkulacji oraz pozostałej dokumentacji handlowej,
-
negocjowanie warunków sprzedażowych i zawieranie umów z klientami,
-
przyjmowanie reklamacji i koordynacja działań dotyczących realizacji zamówień,
-
udział w konferencjach, targach branżowych i nienaganne reprezentowanie firmy, także w mediach społecznościowych,
-
współpraca z pozostałymi działami w firmie;
Jakie kwalifikacje należy posiadać?
-
minimum 2-letnie doświadczenie w sprzedaży B2B i znajomość branży elektrotechnicznej,
-
znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie B1,
-
umiejętność identyfikowania potrzeb klientów oraz opracowywania ofert, wycen i kalkulacji,
-
praktyczna znajomość technik docierania do klientów oraz technik sprzedaży i negocjacji,
-
umiejętność przekazywania wiedzy innym i prowadzenie szkoleń produktowych oraz prezentacji dla klientów,
-
wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
-
umiejętność aktywnego słuchania i radzenia sobie z obiekcjami klientów,
-
umiejętność analitycznego myślenia i bardzo dobre umiejętności organizacyjne,
-
samodzielność, wytrwałość, nastawienie na współpracę i budowanie relacji,
-
chęć rozwoju oraz podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
-
czynne prawo jazdy kategorii B i gotowość do pracy w terenie,
-
praktyczna znajomość MS Office (Excel, Power Point, Outlook);
-
wykształcenie wyższe techniczne mile widziane;
Dlaczego warto aplikować?
-
samodzielne i odpowiedzialne stanowisko podległe Dyrektorowi Sprzedaży,
-
profesjonalne narzędzia pracy: laptop, smartfon, auto służbowe z możliwością użytku prywatnego,
-
umowa o pracę bezpośrednio z pracodawcą,
-
wynagrodzenie podstawowe + premię uzależnioną od wyników sprzedażowych,
-
świetna atmosfera i partnerskie relacje na każdym szczeblu organizacji,
-
szansa rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się branży oraz liczne szkolenia;
-
po okresie próbnym dofinansowanie pakietu medycznego, ubezpieczenie na życie, kartę Multisport oraz dodatkowe ubezpieczenie dla kierowcy;
Etapy procesu rekrutacji:
1. Aplikacja
2. Rozmowa telefoniczna lub online z rekruterem.
2. Rozmowa z przełożonym w siedzibie firmy.
3. Informacja zwrotna o zatrudnieniu lub odrzuceniu kandydatury.
Za rekrutację odpowiedzialny jest nasza kolega Jan.
Masz pytania dotyczące tej oferty? Dzwoń śmiało! +48 501 856 756