Doradca ds. Techniczno-Handlowych w branży elektrotechnicznej - woj. Mazowieckie
Nowa
Sprzedaż

Doradca ds. Techniczno-Handlowych w branży elektrotechnicznej - woj. Mazowieckie

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca mobilna

Wymagane umiejętności

angielski B1

niemiecki B1

sprzedaż B2B

zarządzanie projektami

elektrotechnika

elektronika

elektryka

prawo jazdy kat. B

Opis stanowiska

Friendly offer

W People Hub każdego dnia łączymy tysiące ludzi dzięki naszej rozległej sieci kontaktów. Jako doświadczony dostawca usług personalnych z sukcesem pomagamy naszym kandydatom, pracownikom i klientów w 130 lokalizacjach w 10 krajach Europy.


Dla naszego klienta z branży elektrotechnicznej prowadzimy rekrutację do warszawskiego zespołu na stanowisko: Doradca ds. techniczno-handlowych woj. mazowieckie


Jakie zadania na ciebie czekają?

  1. pozyskiwanie nowych klientów biznesowych i sprzedaż asortymentu (rozłączniki bezpiecznikowe, listwy bezpiecznikowe, obudowy poliestrowe oraz zabezpieczenia do instalacji fotowoltaicznych)
  2. określanie preferencji, potrzeb i wymagań klientów biznesowych oraz opracowywanie na ich podstawie odpowiednich ofert handlowych,
  3. doradztwo techniczne i wspieranie klientów na każdym etapie procesu sprzedaży,
  4. przygotowywanie ofert, kalkulacji oraz pozostałej dokumentacji handlowej,
  5. negocjowanie warunków sprzedażowych i zawieranie umów z klientami,
  6. przyjmowanie reklamacji i koordynacja działań dotyczących realizacji zamówień,
  7. udział w konferencjach, targach branżowych i nienaganne reprezentowanie firmy, także w mediach społecznościowych,
  8. współpraca z pozostałymi działami w firmie;


Jakie kwalifikacje należy posiadać?

  1. minimum 2-letnie doświadczenie w sprzedaży B2B i znajomość branży elektrotechnicznej,
  2. znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie B1,
  3. umiejętność identyfikowania potrzeb klientów oraz opracowywania ofert, wycen i kalkulacji,
  4. praktyczna znajomość technik docierania do klientów oraz technik sprzedaży i negocjacji,
  5. umiejętność przekazywania wiedzy innym i prowadzenie szkoleń produktowych oraz prezentacji dla klientów,
  6. wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
  7. umiejętność aktywnego słuchania i radzenia sobie z obiekcjami klientów,
  8. umiejętność analitycznego myślenia i bardzo dobre umiejętności organizacyjne,
  9. samodzielność, wytrwałość, nastawienie na współpracę i budowanie relacji,
  10. chęć rozwoju oraz podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  11. czynne prawo jazdy kategorii B i gotowość do pracy w terenie,
  12. praktyczna znajomość MS Office (Excel, Power Point, Outlook);
  13. wykształcenie wyższe techniczne mile widziane;


Dlaczego warto aplikować?

  1. samodzielne i odpowiedzialne stanowisko podległe Dyrektorowi Sprzedaży,
  2. profesjonalne narzędzia pracy: laptop, smartfon, auto służbowe z możliwością użytku prywatnego,
  3. umowa o pracę bezpośrednio z pracodawcą,
  4. wynagrodzenie podstawowe + premię uzależnioną od wyników sprzedażowych,
  5. świetna atmosfera i partnerskie relacje na każdym szczeblu organizacji,
  6. szansa rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się branży oraz liczne szkolenia;
  7. po okresie próbnym dofinansowanie pakietu medycznego, ubezpieczenie na życie, kartę Multisport oraz dodatkowe ubezpieczenie dla kierowcy;


Etapy procesu rekrutacji:

1. Aplikacja

2. Rozmowa telefoniczna lub online z rekruterem.

2. Rozmowa z przełożonym w siedzibie firmy.

3. Informacja zwrotna o zatrudnieniu lub odrzuceniu kandydatury.


Za rekrutację odpowiedzialny jest nasza kolega Jan.

Masz pytania dotyczące tej oferty? Dzwoń śmiało! +48 501 856 756