Doradca ds. Techniczno-Handlowych w branży elektrotechnicznej - woj. Mazowieckie
Nowa
Sprzedaż

Doradca ds. Techniczno-Handlowych w branży elektrotechnicznej - woj. Mazowieckie

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca mobilna

Wymagane umiejętności

angielski B1

niemiecki B1

sprzedaż B2B

zarządzanie projektami

elektrotechnika

elektronika

prawo jazdy kat. B

elektryka

Opis stanowiska

Friendly offer

W People Hub każdego dnia łączymy tysiące ludzi dzięki naszej rozległej sieci kontaktów. Jako doświadczony dostawca usług personalnych z sukcesem pomagamy naszym kandydatom, pracownikom i klientów w 130 lokalizacjach w 10 krajach Europy.


Dla naszego klienta z branży elektrotechnicznej prowadzimy rekrutację do warszawskiego zespołu na stanowisko: Doradca ds. techniczno-handlowych woj. mazowieckie


Jakie zadania na ciebie czekają?

  • pozyskiwanie nowych klientów biznesowych i sprzedaż asortymentu (rozłączniki bezpiecznikowe, listwy bezpiecznikowe, obudowy poliestrowe oraz zabezpieczenia do instalacji fotowoltaicznych)

  • określanie preferencji, potrzeb i wymagań klientów biznesowych oraz opracowywanie na ich podstawie odpowiednich ofert handlowych,

  • doradztwo techniczne i wspieranie klientów na każdym etapie procesu sprzedaży,

  • przygotowywanie ofert, kalkulacji oraz pozostałej dokumentacji handlowej,

  • negocjowanie warunków sprzedażowych i zawieranie umów z klientami,

  • przyjmowanie reklamacji i koordynacja działań dotyczących realizacji zamówień,

  • udział w konferencjach, targach branżowych i nienaganne reprezentowanie firmy, także w mediach społecznościowych,

  • współpraca z pozostałymi działami w firmie;


Jakie kwalifikacje należy posiadać?

  • minimum 2-letnie doświadczenie w sprzedaży B2B i znajomość branży elektrotechnicznej,

  • znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie B1,

  • umiejętność identyfikowania potrzeb klientów oraz opracowywania ofert, wycen i kalkulacji,

  • praktyczna znajomość technik docierania do klientów oraz technik sprzedaży i negocjacji,

  • umiejętność przekazywania wiedzy innym i prowadzenie szkoleń produktowych oraz prezentacji dla klientów,

  • wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,

  • umiejętność aktywnego słuchania i radzenia sobie z obiekcjami klientów,

  • umiejętność analitycznego myślenia i bardzo dobre umiejętności organizacyjne,

  • samodzielność, wytrwałość, nastawienie na współpracę i budowanie relacji,

  • chęć rozwoju oraz podnoszenia kwalifikacji zawodowych,

  • czynne prawo jazdy kategorii B i gotowość do pracy w terenie,

  • praktyczna znajomość MS Office (Excel, Power Point, Outlook);

  • wykształcenie wyższe techniczne mile widziane;


Dlaczego warto aplikować?

  • samodzielne i odpowiedzialne stanowisko podległe Dyrektorowi Sprzedaży,

  • profesjonalne narzędzia pracy: laptop, smartfon, auto służbowe z możliwością użytku prywatnego,

  • umowa o pracę bezpośrednio z pracodawcą,

  • wynagrodzenie podstawowe + premię uzależnioną od wyników sprzedażowych,

  • świetna atmosfera i partnerskie relacje na każdym szczeblu organizacji,

  • szansa rozwoju zawodowego w dynamicznie rozwijającej się branży oraz liczne szkolenia;

  • po okresie próbnym dofinansowanie pakietu medycznego, ubezpieczenie na życie, kartę Multisport oraz dodatkowe ubezpieczenie dla kierowcy;


Etapy procesu rekrutacji:

1. Aplikacja

2. Rozmowa telefoniczna lub online z rekruterem.

2. Rozmowa z przełożonym w siedzibie firmy.

3. Informacja zwrotna o zatrudnieniu lub odrzuceniu kandydatury.


Za rekrutację odpowiedzialny jest nasza kolega Jan.

Masz pytania dotyczące tej oferty? Dzwoń śmiało! +48 501 856 756