Specjalista ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim / Personnel Care Manager
Nowa
Obsługa klienta

Specjalista ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim / Personnel Care Manager

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista / Mid
Forma zatrudnienia
UZ, UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

niemiecki C1

język niemiecki

CRM

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Do Twoich obowiązków należeć będzie:


  • współpraca przy rekrutacji personelu opiekuńczego zainteresowanego pracą w Niemczech

  • telefononiczna i mailowa obsługa klienta niemieckojęzycznego z branży opiekuńczej

  • organizacja i koordynacja wyjazdów personelu opiekuńczego do klientow w Niemczech

  • Budowanie długotrwałych relacji z klietnami i pracownikami wyjeżdżającymi do pracy


Nasze wymagania:

  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego

  • umiejętność pracy pod presją czasu

  • proaktywność i komunikatywność

  • umiejętność pracy na kilku systemach jednocześnie


Co oferujemy:

  • Możliwości rozwoju i awansu w organizacji, która prężnie rozwija się na polskim rynku

  • kontakt z językiem niemieckim na co dzień

  • możliwość zdobywania doświadczenia przy współpracy z najlepszymi specjalistami w branży opiekuńczej

  • spotkania międzykulturowe