Specjalista ds. obsługi klienta (m/k/x*) | Lisi Ogon

Obsługa klienta

Specjalista ds. obsługi klienta (m/k/x*) | Lisi Ogon

Obsługa klienta

-, Lisi Ogon +1 Lokalizacja

Raben Logistics Polska

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Microsoft Office
branża TSL
logistyka
transport
obsługa klienta

Opis stanowiska

offer-banner

Opis stanowiska

  • Utrzymywanie codziennych relacji z Klientami Biznesowymi w zakresie dystrybucji międzynarodowej i krajowej

  • Obsługa telefoniczna i mailowa klientów w zakresie usług logistycznych

  • Koordynowanie procesów związanych z wysyłką towarów, transportem i dostawami

  • Rozwiązywanie problemów logistycznych i reklamacyjnych

  • Współpraca z innymi działami (np. magazyn, transport; dział sprzedaży) w celu zapewnienia terminowości usług

  • Tworzenie raportów i analiz związanych z realizacją zamówień

  • Udzielanie informacji na temat statusu przesyłek oraz doradztwo w zakresie usług logistycznych

  • Utrzymywanie i rozwijanie długofalowych relacji z klientami


Wymagania

  • Wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane kierunki związane z logistyką, zarządzaniem)

  • Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w branży logistycznej

  • Znajomość branży logistycznej i transportowej

  • Wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne

  • Znajomość obsługi pakietu MS Office (Excel)

  • Umiejętność pracy pod presją czasu i w zespole

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym


Oferujemy

  • Pakiet benefitów m.in. prywatna opieka medyczna, kafeteria Mybenefit w tym karta sportowa, bilety do kina, zniżki na zakupy; paczki świąteczne dla pracowników i dzieci, dofinansowanie do wypoczynku, karty Sim dla Ciebie i rodziny w atrakcyjnej cenie itp.

  • Możliwość rozwoju w wybranym kierunku dzięki m.in. szkoleniom, projektom cross-funkcyjnym

  • Kompleksowy program wdrożeniowy dostosowany do specyfiki działu oraz stanowiska


Mamy drive do rozwoju!

To wszystko dzięki grze zespołowej! Magazynierzy troszczą się o fachowe przeładunki i opiekują się towarem naszych Klientów w magazynach, Dyspozytorzy organizują dostawy, Specjaliści dbają o sprawny i przyjazny kontakt z Klientami, a Kierowcy docierają z zamówionym towarem do najdalszych zakątków Europy – wszyscy mamy wpływ na to, że Raben Logistics Polska nieustannie porusza rzeczy we właściwym kierunku.

Oferta dodana: 04.10.2025
Lokalizacja biura

Specjalista ds. obsługi klienta (m/k/x*) | Lisi Ogon

Aplikuj na ofertę pracy

Specjalista ds. obsługi klienta (m/k/x*) | Lisi Ogon

-, Lisi Ogon

Raben Logistics Polska

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Grupa Raben z siedzibą w Robakowie k. Poznania, ul. Zbożowa 1 (dalej jako "administrator"). Masz ... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca