Kierownik Działu Obsługi Klienta (Apartamenty na Wynajem)
Nowa
Obsługa klienta

Kierownik Działu Obsługi Klienta (Apartamenty na Wynajem)

Kraków
10 000 - 12 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
10 000 - 12 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Zarządzanie najmem

Opis stanowiska

Naszym klientem jest firma zarządzająca apartamentami na wynajem.

W związku z rozwojem firmy, utworzone zostało nowe stanowisko.


Zakres obowiązków

  1. koordynowanie i zarządzanie zespołem obsługi klienta (5 osób) w tym: całościowa organizacja pracy, zmian, rozdzielanie zadań pracownikom, dbałość o poprawność obsługi klienta, rekrutacja nowych osób
  2. zarządzanie ofertą na portalach booking, airbnb, olx, sprawdzanie poprawności ogłoszeń i ofert, aktualizacja zdjęć, analiza sprzedaży i cen
  3. zarządzanie infolinią, systemem smarthotel, kalendarzem
  4. współtworzenie działań marketingowych
  5. raportowanie swojej pracy bezpośrednio do zarządu


Poszukiwane kompetencje

  1. doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 2 lata w sektorze krótkotrwałego najmu nieruchomości
  2. doświadczenie w pracy na systemach PMS, Channel Manager, SmartHotel, Hotres, aplikacjach booking, airbnb, smarthotel
  3. umiejętność sprawnego zarządzania ludźmi w zespole rozproszonym (pracują zdalnie)
  4. znajomość programu MS Excel
  5. samodzielność, przedsiębiorcze myślenie, kreatywność
  6. bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i zarządcze


Oferujemy

  1. wynagrodzenie podstawowe w oparciu o B2B : 10.000 - 12.000 PLN netto + VAT
  2. zdalno-hybrydowy charakter pracy (firma mieści się w Krakowie)
  3. dużą samodzielność
  4. możliwość rozwoju w bardzo sprawnie działającej organizacji

wdrażanie swoich pomysłów i rozwiązań (stanowisko jest nowe)

10 000 - 12 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B