Naszym klientem jest firma zarządzająca apartamentami na wynajem.
W związku z rozwojem firmy, utworzone zostało nowe stanowisko.
Zakres obowiązków
-
koordynowanie i zarządzanie zespołem obsługi klienta (5 osób) w tym: całościowa organizacja pracy, zmian, rozdzielanie zadań pracownikom, dbałość o poprawność obsługi klienta, rekrutacja nowych osób
-
zarządzanie ofertą na portalach booking, airbnb, olx, sprawdzanie poprawności ogłoszeń i ofert, aktualizacja zdjęć, analiza sprzedaży i cen
-
zarządzanie infolinią, systemem smarthotel, kalendarzem
-
współtworzenie działań marketingowych
-
raportowanie swojej pracy bezpośrednio do zarządu
Poszukiwane kompetencje
-
doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 2 lata w sektorze krótkotrwałego najmu nieruchomości
-
doświadczenie w pracy na systemach PMS, Channel Manager, SmartHotel, Hotres, aplikacjach booking, airbnb, smarthotel
-
umiejętność sprawnego zarządzania ludźmi w zespole rozproszonym (pracują zdalnie)
-
znajomość programu MS Excel
-
samodzielność, przedsiębiorcze myślenie, kreatywność
-
bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i zarządcze
Oferujemy
-
wynagrodzenie podstawowe w oparciu o B2B : 10.000 - 12.000 PLN netto + VAT
-
zdalno-hybrydowy charakter pracy (firma mieści się w Krakowie)
-
dużą samodzielność
-
możliwość rozwoju w bardzo sprawnie działającej organizacji
wdrażanie swoich pomysłów i rozwiązań (stanowisko jest nowe)