Współpraca? Szukanie rozwiązań? Komunikacja? To nasz Retail Support!
Jesteśmy zespołem 4 osób odpowiedzialnych za kontakt z pracownikami naszych punktów stacjonarnych. Wspieramy ich telefonicznie i mailowo w rozwiązywaniu codziennych problemów. Odpowiadamy również za odpowiedni przepływ informacji dzięki tworzonej przez nas komunikacji wewnętrznej.
Nie kontaktujemy się z naszymi klientami, nie prowadzimy działań sprzedażowych.
Chętnie podzielimy się naszym doświadczeniem, zapewniając nowej osobie łagodne wdrożenie i pomoc w realizacji zadań. Masz ochotę rozwinąć skrzydła razem z nami? Zapraszamy!
- doświadczenie w kontakcie z klientami lub wewnętrznym dziale wsparcia
- dyspozycyjność do pracy w weekendy (max. 2 w miesiącu) oraz w wybrane dni wolne, w które czynne są nasze lokale
- praktyczna znajomość obsługi komputera (MSOffice, Google Docs)
- podstawowa znajomość języka angielskiego
- bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
- umiejętność organizacji pracy i określania priorytetów
- kreatywność i inicjatywa
- bezpośredni kontakt z pracownikami naszych punktów stacjonarnych: telefoniczny i e-mail
- rozwiązywanie zgłaszanych problemów lub ich odpowiednie przekierowanie
- zarządzanie Bazą Wiedzy: aktualizacja i tworzenie wewnętrznych materiałów
- współpraca z innymi działami
- pracę w świetnym zespole, którego siłą jest pasja i współpraca
- pracę pod skrzydłami przypisanego partnera w procesie onboardingu
- kartę MedicoverSport, ubezpieczenie na życie i opiekę medyczną
- bezpłatne zajęcia z języka angielskiego
- wygodne stanowisko pracy
- nowoczesne biuro w Katowicach z konsolą PS4 i piłkarzykami
- bezpłatne bilety na mecze reprezentacji Polski
- urozmaicone śniadania i obiady w dobrej cenie w naszym rewelacyjnym i wyjątkowym bistro (raz w miesiącu także foodtruck za pół ceny)
- ścieżka rozwoju osobistego oraz budżet na kursy i szkolenia
- codziennie świeże owoce, dobra kawa i zdrowe przekąski