🔥 Specjalista/ka ds. obsługi klienta z j. niemieckim
Remote, Poznań +9 Lokalizacji
Transcom Worldwide Poland
Dołącz do zespołu obsługującego klientów jednej z najpopularniejszych marek na świecie. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce!
Lokalizacja: Zdalnie (Cała Polska)
Czekają na Ciebie:
👉 Wynagrodzenie w wysokości 7000 zł brutto + premię (do 1800 zł brutto).
👉 Praca zdalna.
👉 Szkolenie wdrażające i wsparcie w codziennej pracy.
👉 W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i prowadzenia rozmów w założonych ramach.
👉 Realne możliwości awansu - ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy.
👉 Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia.
👉 Konsultacje z psychologiem, karta sportowa (Medicover Sport), opieka medyczna (Medicover), dofinansowanie wypoczynku, kafeteria Worksmile, zniżki na produkty naszych partnerów i wiele więcej!
Jak wygląda nasz dzień pracy?
Wyobraź sobie sytuację, w której kontaktujesz się infolinią swojego dostawcy prądu lub gazu, ponieważ chciał(a)byś zgłosić występujące w ostatnim czasie przerwy w dostawach, bądź niespodziewaną awarię Twojej pralki. W tych i wielu innych sprawach prawdopodobnie skontaktujesz się z infolinią dostawcy usług bądź sprzętu, która pomoże Ci rozwiązać problem. Nie byłoby to możliwe bez naszych konsultantów, do których możesz dołączyć!
Wyróżniają Cię:
👉 Dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie.
👉 Biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1) - niezbędna do obsługi klientów.
👉 Umiejętność słuchania i czytania ze zrozumieniem, tworzenia jasnych wypowiedzi z szacunkiem do drugiej osoby.
👉 Z doświadczenia wiemy, że kandydaci, którzy mają kompetencje, mają także tendencję do zaniżania oceny swoich umiejętności. Dlatego daj sobie szansę i aplikuj!
Proces rekrutacji:
1. ChatAssess ➡ 2. Rozmowa telefoniczna ➡ 3. Spotkanie online
Uwolnij swój potencjał!
Po przesłaniu aplikacji sprawdź swoją skrzynkę mailową i poznaj lepiej stanowisko. Wypełnij zadanie (ChatAssess) i dowiedz się, jak wygląda Twój wynik na tle pozostałych kandydatów.
Wymagania pracy zdalnej:
Stałe łącze internetowe, w technologii kablowej (np. ADSL, światłowód), minimalna prędkość pobierania 5 Mbps – minimalna prędkość wysyłania 2 Mbps.
O nas
W Transcom jesteśmy nieustannie zaangażowani w relacje między sobą i naszymi klientami. Każdego dnia ktoś nowy zaczyna z nami przygodę i wykorzystuje swój potencjał, przekształcając go w umiejętności przyszłości. Doceniamy ciężką pracę, grę zespołową i wzajemną pomoc, wspieramy pozytywne i trwałe zmiany. Tacy właśnie jesteśmy, dbamy o siebie i od samego początku sobie kibicujemy, a przy odpowiednim nastawieniu nie ma przed nami ograniczeń i możemy zajść naprawdę daleko.
Poznaj nas lepiej, znajdź nas na Facebooku (@TranscomPoland) i Instagramie (@transcom.poland).
Transcom Worldwide Poland to korporacja BPO/SSC oferująca wysokiej jakości obsługę klienta opartą na nowoczesnych rozwiązaniach CX (Customer Experience). Firma dostarcza usługi dla wielu znanych marek na całym świecie, wspierając klientów z różnych branż, m.in. e-commerce, fintech i technologii, poprzez usługi on-, off- i nearshoringowe. Transcom kładzie duży nacisk na rozwój zawodowy pracowników oraz wspiera pozytywne i trwałe zmiany w relacjach zespołowych i z klientami.