🔥 Specjalista/ka ds. obsługi klienta z j. niemieckim

7 000 - 8 800 PLNBrutto miesięcznie - UoP

🔥 Specjalista/ka ds. obsługi klienta z j. niemieckim

Obsługa klienta

Remote, Wrocław +9 Lokalizacji

Transcom Worldwide Poland

7 000 - 8 800 PLN
Brutto miesięcznie - UoP
Pełny etat
UoP
Staż / Junior
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

język niemiecki

Opis stanowiska

Dołącz do zespołu obsługującego klientów jednej z najpopularniejszych marek na świecie. Rozwiń kompetencje przyszłości w obszarze obsługi klienta opartej o nowoczesne rozwiązania (CX) razem z 1200 konsultantami i konsultantkami w całej Polsce!


Lokalizacja: Zdalnie (Cała Polska)


Czekają na Ciebie:

👉 Wynagrodzenie w wysokości 7000 zł brutto + premię (do 1800 zł brutto).

👉 Praca zdalna.

👉 Szkolenie wdrażające i wsparcie w codziennej pracy.

👉 W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i prowadzenia rozmów w założonych ramach.

👉 Realne możliwości awansu - ponad 50% rekrutacji na wyższe stanowiska wygrywają nasi wewnętrzni pracownicy.

👉 Program poleceń pracowniczych - do 3000 zł brutto za zatrudnienie pracownika z Twojego polecenia.

👉 Konsultacje z psychologiem, karta sportowa (Medicover Sport), opieka medyczna (Medicover), dofinansowanie wypoczynku, kafeteria Worksmile, zniżki na produkty naszych partnerów i wiele więcej!


Jak wygląda nasz dzień pracy? 

Wyobraź sobie sytuację, w której kontaktujesz się infolinią swojego dostawcy prądu lub gazu, ponieważ chciał(a)byś zgłosić występujące w ostatnim czasie przerwy w dostawach, bądź niespodziewaną awarię Twojej pralki. W tych i wielu innych sprawach prawdopodobnie skontaktujesz się z infolinią dostawcy usług bądź sprzętu, która pomoże Ci rozwiązać problem. Nie byłoby to możliwe bez naszych konsultantów, do których możesz dołączyć!


Wyróżniają Cię:

👉 Dobra umiejętność obsługi komputera - wszystkie zadania wykonujemy elektronicznie.

👉 Biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1) - niezbędna do obsługi klientów.

👉 Umiejętność słuchania i czytania ze zrozumieniem, tworzenia jasnych wypowiedzi z szacunkiem do drugiej osoby.

👉 Z doświadczenia wiemy, że kandydaci, którzy mają kompetencje, mają także tendencję do zaniżania oceny swoich umiejętności. Dlatego daj sobie szansę i aplikuj!


Proces rekrutacji:

1. ChatAssess ➡ 2. Rozmowa telefoniczna ➡ 3. Spotkanie online


Uwolnij swój potencjał!

Po przesłaniu aplikacji sprawdź swoją skrzynkę mailową i poznaj lepiej stanowisko. Wypełnij zadanie (ChatAssess) i dowiedz się, jak wygląda Twój wynik na tle pozostałych kandydatów.


Wymagania pracy zdalnej:

Stałe łącze internetowe, w technologii kablowej (np. ADSL, światłowód), minimalna prędkość pobierania 5 Mbps – minimalna prędkość wysyłania 2 Mbps.


O nas

W Transcom jesteśmy nieustannie zaangażowani w relacje między sobą i naszymi klientami. Każdego dnia ktoś nowy zaczyna z nami przygodę i wykorzystuje swój potencjał, przekształcając go w umiejętności przyszłości. Doceniamy ciężką pracę, grę zespołową i wzajemną pomoc, wspieramy pozytywne i trwałe zmiany. Tacy właśnie jesteśmy, dbamy o siebie i od samego początku sobie kibicujemy, a przy odpowiednim nastawieniu nie ma przed nami ograniczeń i możemy zajść naprawdę daleko.


Poznaj nas lepiej, znajdź nas na Facebooku (@TranscomPoland) i Instagramie (@transcom.poland).

Oferta dodana: 03.09.2025

Poznaj pracodawcę

Transcom Worldwide Poland

Transcom Worldwide Poland to korporacja BPO/SSC oferująca wysokiej jakości obsługę klienta opartą na nowoczesnych rozwiązaniach CX (Customer Experience). Firma dostarcza usługi dla wielu znanych marek na całym świecie, wspierając klientów z różnych branż, m.in. e-commerce, fintech i technologii, poprzez usługi on-, off- i nearshoringowe. Transcom kładzie duży nacisk na rozwój zawodowy pracowników oraz wspiera pozytywne i trwałe zmiany w relacjach zespołowych i z klientami.

Zobacz profil firmy
Lokalizacja biura
REKLAMA: RocketJobs poleca