• Oferty
  • Wszystkie ofertyWrocławHROfficePracownik Działu Administracji/HR
    Pracownik Działu Administracji/HR
    HR
    Antologic

    Pracownik Działu Administracji/HR

    Antologic

    Wrocław
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    UoP
    Tryb pracy
    Praca z biura

    Wymagane umiejętności

    Microsoft Excel
    kadry
    samodzielność
    dobra organizacja pracy
    Administracja
    komunikatywność

    Mile widziane

    pomysłowość
    Płace
    zaangażowanie
    Angielski
    praca w grupie

    Opis stanowiska

    Kim jesteśmy?


    Grupą ok. 50 programistów, scrum masterów, analityków, testerów pracujących w środowisku skupionym na wartości, jakie niesie ze sobą Agile. Robimy to, co lubimy i na czym się znamy - projektujemy i implementujemy systemy IT głównie dla sektora B2B.

    Chcemy dalej rosnąć i do tego potrzebujemy właśnie Ciebie. Jeśli masz jakiekolwiek doświadczenie w administracji lub HR i pasję do tego, aby się w tym obszarze rozwijać, porozmawiajmy! 


    Co będziesz robić?


    • opieka nad sprawami administracyjno-finansowymi oraz administracyjno-biurowymi, pomoc kadrowa i księgowa w ramach działalności spółki;
    • prowadzenie pełnej dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami (współpraca z biurem kadrowym);
    • przygotowywanie umów i dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych;
    • ewidencja czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich oraz kontrola ważności badań lekarskich i szkoleń z zakresu BHP;
    • znajomość zasad rozliczania umów cywilnoprawnych oraz umów o pracę;
    • obsługa PPK oraz benefitów pracowniczych;
    • wprowadzanie i kontrola danych w systemie kadrowo-płacowym (wfirma);
    • kontakt z ZUS-em, Urzędem Skarbowym, biurem kadrowym, biurem księgowym;
    • przygotowanie raportów i sprawozdań z zakresu kadrowo-płacowego;
    • rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych;
    • monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy oraz regulacjach dotyczących ubezpieczeń społecznych;
    • bieżąca obsługa pracowników (m.in. ewidencja sprzętu biurowego);
    • obsługa biura (korespondencja, kurierzy, zakupy materiałów biurowych, domofon);
    • pomoc w organizacji eventów firmowych.


    Co oferujemy?


    • bycie częścią zespołu współpracującego na partnerskich zasadach (1 x Head of HR, 1 x Finanse, 2 x Członkowie Zarządu);
    • autonomię w codziennych działaniach;
    • współokreślanie celów i strategii;
    • regularne feedbacki w oparciu o Line Management;
    • szkolenia, naukę języków, integracje;
    • benefity (serwis lunchowy, opieka zdrowotna, multisport);
    • umowa na zastępstwo (min. ok. 2 lata);
    • praca stacjonarna w biurze przy ulicy Reymonta we Wrocławiu (start: 7.30 - 9.00).


    Co może zadziałać na Twoją korzyść?


    • podstawowa znajomość przepisów prawa pracy oraz zagadnień z zakresu naliczania wynagrodzeń;
    • podstawowa znajomość przepisów o podatku dochodowym oraz ubezpieczeniach społecznych;
    • dobra znajomość pakietu Microsoft Office (w szczególności MS Excel);
    • systematyczność i skrupulatność w wykonywaniu powierzonych zadań;
    • umiejętność zarządzania czasem i ustalania priorytetów;
    • samodzielność i chęć do wychodzenia z inicjatywą;
    • komunikatywność i motywacja do bycia integralną częścią naszego zespołu.


    Jak będzie wyglądał proces rekrutacji?


    1. Weryfikacja CV - kiedy poznamy Twoje doświadczenie i sprawdzimy, czy wpisuje się w nasze potrzeby.

    2. Spotkanie rekrutacyjne (w biurze, 60 - 90 min) - z członkami zespołu Administracji i HR aby poznać się osobiście!

    3. Krótkie spotkanie z zarządem (w biurze, 20 min) - formalne potwierdzenie, że jesteś tym/tą kogo szukamy.

    4. Decyzja o współpracy, którą otrzymasz w ciągu dwóch tygodni od spotkania rekrutacyjnego.

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Koordynator Biura

    Koordynator Biura

    Nowa
    Skamex S.A.
    Łódź
    Ms office
    Angielski
    Nowa
    Office Manager

    Office Manager

    Nowa
    GR8 Tech
    Warszawa
    communication skills
    hibob
    English
    Nowa
    Global Admin Operations Specialist

    Global Admin Operations Specialist

    Nowa
    2 071 - 2 847 usd
    HTD
    Łódź
    Angielski
    dobra organizacja pracy
    Nowa
    Płatny staż absolwencki w dziale compensation & benefits

    Płatny staż absolwencki w dziale compensation & benefits

    Nowa
    Brose Sitech sp. z o.o.
    Głogów
    ms excel
    niemiecki
    HR
    Nowa
    HR Manager

    HR Manager

    Nowa
    1 682 - 2 200 usd
    KLAVO SP. Z O.O.
    Kraków
    Prawo pracy
    komunikatywność
    Ms office
    Nowa