Entereo Sp. z o.o., wiodąca firma w dziedzinie dostaw sprzętu IT, poszukuje doświadczonego Specjalisty do spraw obsługi klienta, który dołączy do naszego dynamicznego zespołu. Jesteśmy wiodącym dostawcą sprzętu dla biznesu i zawsze stawiamy na jakość obsługi klienta. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta, rozwiązywanie problemów i budowanie trwałych relacji z naszymi klientami.
💼 Obowiązki:
- Mailowa oraz telefoniczna obsługa klientów 📱
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów
- Realizacja celów sprzedażowych 📈
- Przygotowanie ofert handlowych
- Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
- Dbanie o realizacje bieżących zamówień
✅ Wymagania:
-
Min. 1 rok doświadczenia w obszarze handlu/obsługi klienta (preferowane w branży technologicznej)
- Umiejętność efektywnej komunikacji i rozwiązywania problemów 👀
- Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielne podejmowanie decyzji
- Doskonałe umiejętności interpersonalne i umiejętność budowania trwałych relacji z klientami
- Umiejętność radzenia sobie z sytuacjami stresowymi i elastyczność w podejściu do pracy
- Znajomość programu WAPRO Mag będzie dodatkowym atutem 👍
🌟 Oferujemy:
- Pracę w dynamicznym i innowacyjnym środowisku
- Możliwość rozwoju zawodowego i doskonalenia umiejętności
- Konkurencyjne wynagrodzenie nawet do 20 tys. zł 💸, premie motywacyjne i dodatkowe benefity (MultiSport i prywatna opieka medyczna)
- Możliwość pracy hybrydowej (3 dni z biura, 2 dni z domu) - po 3-miesięcznym okresie próbnym 🏠
Jeśli jesteś gotowy/-a dołączyć do naszego zespołu, prześlij do nas swoje CV! 🚀
Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami. Dziękujemy wszystkim za zainteresowanie naszą ofertą.