W Eternis pomagamy ludziom lepiej pracować na aplikacjach takich jak Bolt, Bolt Food, FREENOW, Glovo, Uber, Uber Eats, Wolt i innych, które są liderami transformacji mobilności oraz usług dostawczych w polskich miastach. Poprzez nasze działania, pomagamy ludziom szukającym elastycznych form pracy. Oferujemy im nowe możliwości kształtowania własnych zarobków i ustalania godzin i warunków pracy. Jako niekwestionowany lider na polskim rynku, rozliczamy tygodniowo 10 000 kierowców i kurierów w całej Polsce, zarządzamy flotą ponad 6 000 samochodów i świadczymy usługi w ponad 6 językach.
Dołącz na stanowisko: Customer Success Leader w jednej z najszybciej rozwijających się firm fintech w obszarze urban mobility w Europie. Pracując z nami, będziesz mieć okazję współpracować z renomowanymi markami takimi jak Bolt, FREENOW, Glovo, Uber oraz Wolt.
Twój zakres obowiązków
- Zarządzanie zespołem specjalistów ds. obsługi klienta,
- Monitorowanie i optymalizacja procesów obsługi klienta,
- Szkolenie i rozwój członków zespołu,
- Rozwiązywanie trudnych sytuacji i konfliktów z klientami,
- Raportowanie wyników pracy zespołu i wdrażanie usprawnień.
Nasze wymagania
- Min. 3 lata doświadczenia w obsłudze klienta, w tym min. 1 rok przy koordynacji zespołu,
- Biegła znajomość języka angielskiego,
- Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
- Umiejętność zarządzania zespołem i motywowania pracowników,
- Proaktywność i zdolność do szybkiego rozwiązywania problemów.
To oferujemy
- 🏃🏻 Dofinansowanie do pakietu MultiSport: wspieramy aktywny styl życia,
- 🩺 Prywatna opieka medyczna: komfort i bezpieczeństwo naszych pracowników są dla nas najważniejsze,
- 🌍 Dofinansowanie do szkoleń podnoszących umiejętności językowe: Wierzymy w ciągły rozwój, dlatego wesprzemy Cię w poszerzaniu Twoich kompetencji językowych,
- 🤸🏼♀️ Elastyczny czas pracy: Dajemy Ci możliwość dostosowania harmonogramu pracy do swoich indywidualnych potrzeb i obowiązków,
- 💻 Niezbędne narzędzia do pracy: Zapewniamy Ci wszystko, czego potrzebujesz do efektywnego działania, w tym laptop i telefon,
- 👔 Brak dress code’u: U nas liczy się Twój profesjonalizm i zaangażowanie.