• Oferty
  • Wszystkie ofertyWarszawaSupportCustomer Success Leader
    Customer Success Leader
    new
    Support
    Eternis

    Customer Success Leader

    Eternis

    Warszawa
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Starszy specjalista/Senior
    Forma zatrudnienia
    UoP
    Tryb pracy
    Praca Hybrydowa

    Wymagane umiejętności

    obsługa klienta

    język angielski

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna

    W Eternis pomagamy ludziom lepiej pracować na aplikacjach takich jak Bolt, Bolt Food, FREENOW, Glovo, Uber, Uber Eats, Wolt i innych, które są liderami transformacji mobilności oraz usług dostawczych w polskich miastach. Poprzez nasze działania, pomagamy ludziom szukającym elastycznych form pracy. Oferujemy im nowe możliwości kształtowania własnych zarobków i ustalania godzin i warunków pracy. Jako niekwestionowany lider na polskim rynku, rozliczamy tygodniowo 10 000 kierowców i kurierów w całej Polsce, zarządzamy flotą ponad 6 000 samochodów i świadczymy usługi w ponad 6 językach.


    Dołącz na stanowisko: Customer Success Leader w jednej z najszybciej rozwijających się firm fintech w obszarze urban mobility w Europie. Pracując z nami, będziesz mieć okazję współpracować z renomowanymi markami takimi jak Bolt, FREENOW, Glovo, Uber oraz Wolt. 


    Twój zakres obowiązków

    • Zarządzanie zespołem specjalistów ds. obsługi klienta,
    • Monitorowanie i optymalizacja procesów obsługi klienta,
    • Szkolenie i rozwój członków zespołu,
    • Rozwiązywanie trudnych sytuacji i konfliktów z klientami,
    • Raportowanie wyników pracy zespołu i wdrażanie usprawnień.


    Nasze wymagania

    • Min. 3 lata doświadczenia w obsłudze klienta, w tym min. 1 rok przy koordynacji zespołu,
    • Biegła znajomość języka angielskiego,
    • Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
    • Umiejętność zarządzania zespołem i motywowania pracowników,
    • Proaktywność i zdolność do szybkiego rozwiązywania problemów.


    To oferujemy

    • 🏃🏻 Dofinansowanie do pakietu MultiSport: wspieramy aktywny styl życia,
    • 🩺 Prywatna opieka medyczna: komfort i bezpieczeństwo naszych pracowników są dla nas najważniejsze,
    • 🌍 Dofinansowanie do szkoleń podnoszących umiejętności językowe: Wierzymy w ciągły rozwój, dlatego wesprzemy Cię w poszerzaniu Twoich kompetencji językowych,
    • 🤸🏼‍♀️ Elastyczny czas pracy: Dajemy Ci możliwość dostosowania harmonogramu pracy do swoich indywidualnych potrzeb i obowiązków,
    • 💻 Niezbędne narzędzia do pracy: Zapewniamy Ci wszystko, czego potrzebujesz do efektywnego działania, w tym laptop i telefon,
    • 👔 Brak dress code’u: U nas liczy się Twój profesjonalizm i zaangażowanie.

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Konsultant ds. obsługi klienta z j. niemieckim

    Konsultant ds. obsługi klienta z j. niemieckim

    Nowa
    CALZ Polska
    Warszawa
    dobra organizacja pracy
    język niemiecki
    skuteczna komunikacja
    Nowa
    Doradca klienta e-commerce

    Doradca klienta e-commerce

    Nowa
    autoDNA
    Łódź
    język angielski
    komunikatywność
    obsługa klienta
    Nowa
    Senior Event Producer

    Senior Event Producer

    Nowa
    Bespoke
    Warszawa
    prawo jazdy kat. B
    język angielski
    Nowa
    Junior Customer Care Specialist

    Junior Customer Care Specialist

    Nowa
    1 299 - 1 818 usd
    BRAND24 S.A.
    Wrocław
    Customer focus
    Customer Care
    empatia
    Nowa
    Asystent Działu Handlowego

    Asystent Działu Handlowego

    Nowa
    1 429 - 1 688 usd
    Billberry
    Gdynia
    Microsoft Office
    prawo jazdy kat. B
    język angielski
    Nowa