• Oferty
  • Wszystkie ofertyWarszawaSupportJunior Customer Care Specialist
    Junior Customer Care Specialist
    Support
    Foodsi Sp. z o. o.

    Junior Customer Care Specialist

    Foodsi Sp. z o. o.

    Warszawa
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Staż/Junior
    Forma zatrudnienia
    UZ, B2B
    Tryb pracy
    Praca z biura
    Foodsi Sp. z o. o.

    Foodsi Sp. z o. o.

    Owocowe czwartki to przeszłość. W Foodsi stawiamy na szufladę ze słodyczami. I to nie od święta, a 24/7. Bo cukier to energia, a tej potrzebujemy całkiem sporo, żeby robić to, co robimy najlepiej – ratować jedzenie przed zmarnowaniem. Mamy zajawkę, a troska o planetę nie jest nam obca. Połączenie idealne? Być może… Do pełni szczęścia brakuje nam chyba tylko Ciebie :)

    Zobacz profil pracodawcy

    Wymagane umiejętności

    Customer Care

    CRM

    empathy

    obsługa klienta

    Mile widziane

    Startup

    Slack

    zendesk

    food-tech

    Google Suite

    Notion

    Opis stanowiska

    Masz lekkie pióro, anielską cierpliwość, wrodzoną empatię i chcesz rozwijać razem z nami Foodsi? 💚 


    Dołącz do ekipy Foodsi jako Junior Customer Care Specialist! 💎

     

    Jako Junior Customer Care Specialist będziesz:

    • Budować i utrzymywać relacje z użytkownikami naszej aplikacji
    • Rozwiązywać problemy i odpowiadać na zapytania użytkowników Foodsi
    • Wspólne z zespołem omawiać przypadki w celu zapewnienia jak najlepszej obsługi klienta na najwyższym poziomie
    • Współtworzyć strategię komunikacji z użytkownikami

     

    Dlatego to stanowisko jest dla Ciebie, jeżeli:

    • Masz 1+ rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
    • Twoje pierwsze skojarzenie ze słowem “problem” to “solving” 😜
    • Jesteś pozytywną i pełną empatii osobą
    • Nie lubisz, gdy coś wisi w Inboxie, a Twoją domeną jest porządek
    • Masz lekkie pióro, umiesz pisać merytorycznie, miło i wiesz kiedy polukrować wypowiedź emoji 🌈
    • Biegle znasz język polski i komunikatywnie posługujesz się językiem angielskim
    • Nie straszna Ci praca w weekendy raz na jakiś czas 🐝

    Zdobędziesz dodatkowe punkty, jeśli:

    • masz wcześniejsze doświadczenie pracy w branży food-tech lub startupie
    • Znasz narzędzia, z których korzystamy takie jak: Slack, Notion, GSuite, Zendesk

     

    A tego możesz oczekiwać od nas:

    • wynagrodzenia w przedziale 4500 - 6500 PLN (netto B2B lub brutto UZ) 💸
    • realnego wpływu na pracę biura Foodsi — serio, jesteśmy bardziej niż otwarci na Twoje pomysły!
    • pracy przy innowacyjnym i nietuzinkowym projekcie z sektora food-tech 🌮
    • możliwości rozwijania się w strukturze Foodsi 🚀
    • MacBooka i wszystkiego innego, czego potrzebujesz do efektywnej pracy 🛍️
    • szczerego wsparcia nie tylko w realizacji celów, ale też Twojego zdrowia i samopoczucia, o które zadbają prywatna opieka medyczna i kafeteria benefitów 🏄🏻‍♀️
    • 20 dni płatnego time-off, dodatkowego wolnego dnia w miesiącu twoich urodzin i płatnej przerwy świątecznej 🏝️
    • wygodnego, nowoczesnego i przyjaznego zwierzakom 🐕 biura w centrum Warszawy (mieścimy się w Central Point przy metrze Świętokrzyska) oraz elastycznych godzin pracy
    • pracy w naprawdę fajnym teamie i startupowym środowisku, bo lubimy nie tylko to, co robimy, ale przede wszystkim z kim tworzymy Foodsi 🧡

     

    Sam proces wygląda tak:

    1. ☎️ Krótki telefon od nas
    2. 📋 Zadanie rekrutacyjne 
    3. Spotkanie w naszym biurze składające się z dwóch części: 
    4. 🧑‍💻 Rozmowa z Martą, która pełni rolę Customer Care Manager (30 minut)
    5. 🤙 Vibe check, czyli luźne spotkanie z Laurą People & Culture Partner (30 minut)

     

    Chcesz się dowiedzieć więcej o Foodsi? Zajrzyj TUTAJ


    Czujesz, że to Ciebie szukamy? APLIKUJ I RATUJ PYSZNOŚCI Z NAMI 🚀

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Konsultant/ka ds. obsługi klienta sieci handlowej - dział reklamacji 📑 start 23.09

    Konsultant/ka ds. obsługi klienta sieci handlowej - dział reklamacji 📑 start 23.09

    Nowa
    875 - 1 226 usd
    APS
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    obsługa klienta
    Nowa
    Pracownik produkcji i magazynu

    Pracownik produkcji i magazynu

    Nowa
    BP2 SP. Z O.O.
    Dąbrowa Górnicza
    obsługa komputera
    produkcja
    samodzielność
    Nowa
    Opiekun / Opiekunka Klienta

    Opiekun / Opiekunka Klienta

    Nowa
    BNP Paribas Lease Group Sp. z o. o.
    Warszawa
    język angielski
    dobra organizacja pracy
    skuteczna komunikacja
    Nowa
    Customer Support with German

    Customer Support with German

    Nowa
    Antal Sp. z o.o.
    Warszawa
    język angielski
    skuteczna komunikacja
    dobra organizacja pracy
    Nowa
    Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta i Rozwoju Biznesu (Ogarniacz/ka)

    Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta i Rozwoju Biznesu (Ogarniacz/ka)

    Nowa
    Bean&Buddies Sp. z o.o.
    Warszawa
    Ownership
    sprzedaż i rozwój biznesu
    dobra organizacja pracy
    Nowa