SB Software jest znanym i zaufanym dostawcą oprogramowania 💻.
Naszym klientom oferujemy innowacyjne rozwiązania, na które składa się platforma obejmującą zarządzanie kontami graczy (PAM), zakłady sportowe, kasyno 🎰 oraz bramki płatnicze 💳. Dzięki indywidualnym rozwiązaniom i rozbudowanemu zestawowi nowoczesnych narzędzi dostosowanych zarówno do kanałów online 🌐, jak i detalicznych, od ponad dekady aktywnie wspieramy rozwój swoich klientów B2B (topowi certyfikowani dostawcy usług z rynków Polski, Europy, Azji oraz Afryki 🌍).
Nasza siedziba znajduje się w centrum Szczecina w budynku Black Pearl 🏢, gdzie sukces firmy współtworzy aktualnie ponad 70 specjalistów z różnych obszarów.
Pozwól nam siebie poznać i zostań jednym z nas! 🤝
Poszukujemy Account Managera, który dołączy do naszego zespołu i będzie kluczowym łącznikiem między naszymi produktami a potrzebami naszych klientów.
Dzięki dogłębnej znajomości produktów firmy oraz śledzeniu trendów rynkowych i konkurencji będzie wspomagał możliwości rozwoju 📈 oraz sprzedaży.
Jeśli jesteś otwarty na poznanie dynamicznej branży oraz produktów naszej firmy, posiadasz umiejętności budowania i utrzymywania długoterminowych relacji z klientami 🤝, chcemy Cię w zespole!
💼 Twój zakres obowiązków:
- budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami
- promowanie pełnego wykorzystania produktów przez klientów
- planowanie, koordynowanie i monitorowanie procesu dostarczania produktów
- przygotowanie analiz danych, raportowanie wyników
- prowadzenie stałej komunikacji B2B z klientami
- umiejętność rozwiązywania problemów
- rozpoznawanie możliwości cross-sell i up-sell, które mogą przyczynić się do wzrostu firmy i satysfakcji klientów
- przewidywanie potencjalnych trudności i podejmowanie działań zapobiegawczych
- udział w planowaniu listy zadań na sprint
- przygotowanie podsumowań i rozliczeń miesięcznych
🎯Nasze wymagania:
- doświadczenie na podobnym stanowisku
- umiejętność skutecznej komunikacji oraz budowania relacji
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy
- wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i organizacyjne
- umiejętność planowania pracy i tworzenia harmonogramów
- umiejętność organizowania i prowadzenia spotkań biznesowych
- umiejętność pracy pod presją czasu oraz w trybie wielozadaniowym
- proaktywność oraz umiejętność udzielania konstruktywnych feedbacków
- prowadzenie spotkań zainteresowanych stron
- znajomość języka polskiego oraz bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min B2)
- dyspozycyjność - wykonywanie zadań w siedzibie firmy (Szczecin)
🌟 Mile widziane:
- znajomość branży hazardowej lub pokrewnych sektorów
🎁 To oferujemy:
- współpracę w modelu B2B ze zgranym i ambitnym zespołem (łącznie ponad 70 osób), w rozwijającej się branży w międzynarodowym środowisku
- realizację ciekawych zadań i ciągłość projektów
- możliwość wykorzystania i rozwijania swojego potencjału
- partnerskie podejście do współpracy
- mentoring na etapie wdrożenia
- nowoczesne biuro w centrum Szczecina 🏢
- swobodną atmosferę bez korporacyjnych standardów
- program rekomendacji pracowników
- work-life balance ⚖️
- brak dress code'u
- spotkania integracyjne 🎉
- prywatną opiekę medyczną (również stomatologiczną) 🏥