Millenialsi kochają zwierzęta! Co na to ich pracodawcy?

Millenialsi kochają zwierzęta! Co na to ich pracodawcy?

Millenialsi (czyli osoby urodzone w latach 1980-2000) to obecnie jedna z kluczowych grup na rynku pracy. Aktywnie korzystają z technologii, mediów społecznościowych, stawiają na samorozwój oraz szukają w życiu sensu i wartości. Jeżeli należysz do tej grupy, to zapewne również kochasz podróżować, lubisz sam zarządzać swoim czasem, nie boisz się zmian i dlatego raczej nie przywiązujesz się na długo do jednego pracodawcy. Zatrzymanie Ciebie w firmie na dłużej może być nie lada wyzwaniem. 

Nie wszyscy pracodawcy zdają sobie jednak sprawę z tego, że Millenialsi to również bardzo często posiadacze zwierząt domowych. Mówi się nawet, że wielu z nich traktuje wychowywanie zwierzaka jako sprawdzian przed posiadaniem własnego dziecka. A czasem nawet jego substytut. Stąd też stale rosnąca popularność eko- i antyalergicznych karm, ręcznie robionych akcesoriów (smyczy, kocyków czy ergonomicznych posłań) czy gadżetów do monitorowania aktywności. 

Jak to ma się do rynku pracy? Millenialsi lubią pracować zdalnie – również dlatego, że to ułatwia im opiekę nad zwierzakiem. Chętnie też wybierają pracodawców, którzy stwarzają warunki do przyprowadzania zwierzaka do biura albo takich, którzy planując benefity związane z opieką zdrowotną nie zapominają o czworonożnych członkach ich rodzin.  

Pakiety opieki medycznej dla zwierząt to stosunkowo nowy sposób na zadowolenie pracownika. Właśnie takie rozwiązanie dostarcza PETHELP – nowoczesny start-up, który w 2018 roku wprowadził na rynek całoroczne pakiety weterynaryjne dla psów i kotów. Rozwiązanie to cieszy się dużym zainteresowaniem zarówno wśród małych i średnich firm, jak i światowych gigantów, takich jak np. Rossmann, Sonalake, GoGo Aps, Caterings, Dr. Petcare, Grupa LuxVet24. Wybór abonamentu weterynaryjnego to dowód na to, że pracodawcy przestali podążać za benefitową modą i chcą odpowiadać na faktyczne potrzeby swojej kadry. PETHELP pomaga im podnieść atrakcyjność na rynku oraz zbudować pozytywny wizerunek firm, które dbają o zdrowie zwierząt. 

Zobacz także: Opieka medyczna, owocowe czwartki – popularne benefity pracownicze to często za mało. Rynek podbija nowość – opieka weterynaryjna dla zwierząt

Co ciekawe, jeżeli pracodawca nie da się przekonać tym argumentom, abonament medyczny dla psa lub kota można również kupić sobie indywidualnie – na www.pethelp.pl.

pethelp
Fot.: Unsplash@vlad su

Dla firmy wprowadzenie benefitu PETHELP oznacza zmniejszenie absencji pracownika, wynikającej z potencjalnej choroby zwierzęcia. Dla pracownika natomiast – łatwy dostęp do badań diagnostycznych i regularną profilaktykę, pozwalającą nie tylko utrzymać zwierzę w dobrej formie, ale też wykryć ewentualne schorzenia we wczesnym ich stadium. Tego rodzaju inwestycja doskonale wpisuje się w najnowsze trendy employer brandingu oraz działania CSR. Więcej na temat benefitów Pethelp przeczytasz tutaj: www.pethelp.pl

*art. sponsorowany

___________________________________________________________________

Źródło zdjęcia głównego: Unsplash@Chewy

Starszy redaktor projektĂłw specjalnych w Burda Media Polska

Redaktor naczelna RocketSpace.pl w latach 2021-2022.

Reklama pracy dla kierowcy

Czytaj także

Komentarze

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Informacje zwrotne w tekście
Zobacz wszystkie komentarze