Narzędzia i innowacje, które wynoszą HR i EB na wyższy poziom. Co stosują nowocześni liderzy HRu?

Narzędzia i innowacje, które wynoszą HR i EB na wyższy poziom. Co stosują nowocześni liderzy HRu?

Najgłośniejszy vlog w employer brandingu? JYSK i general manager Piotr Padalak, którego oglądają nie tylko pracownicy, ale i kandydaci oraz klienci. Dowód na to, że największym influencerem w employer brandingu jest pracownik. W tym vlogu nie jest ważny dyrektor, ale pracownicy. I to że pokazuje wartości, że pokazuje codzienność, pracę w sklepie, zespół i to co ich łączy. Vlog, w którym widać, że pracownicy JYSK lubią swoją pracę. 

Virtual Reality w rekrutacji? Tak, robi to Capgemini. A Intel wykorzystuje lokalizację, nowe biuro w Gdańsku, aby przyciągnąć kandydatów. Zmianę biura jako wątek przewodni w budowaniu zaangażowania wykorzystał też Aon. Grywalizacja w rekrutacji? Projekt PwC Nanoshadow. Stosujemy już nawet video smsy w umawianiu spotkań rekrutacyjnych. Coraz więcej innowacji i nowoczesnych narzędzi zadomowiło się w świecie HRu. Realizują je nowocześni liderzy HRu.

Coraz więcej narzędzi ze środowiska marketingu i sprzedaży jest adaptowana do HRu, do rekrutacji oraz do budowania zaangażowania pracowników. Kolejni pracodawcy pokazują projekty i wdrożenia, w których poprzez autentyczność budują markę atrakcyjną dla przyszłych oraz obecnych pracowników. 

Co łączy nowoczesnych liderów HRu?

Koncentracja na doświadczeniach pracowników i na budowaniu zaangażowania. Ciekawość i nieustanny rozwój w nowych dziedzinach. Znajomość komunikacji, marketingu, rekrutacji, social media, strategii, a nawet na analityki. Oraz to, że wiedzą i doświadczeniem lubią się dzielić. Już 17 października, na PGE Narodowy, nowocześni liderzy HRu z takich firm jak m.in.: mBank, JYSK, Aviva, Link4, Philip Morris International, AmRest, Ikea, 7N, Aon, Capgemini, Intel, Praca za Rogiem (LMC), Talentuno, McDonald’s, zaprezentują się na konferencji HRcamp 2019.

Odbędą się 24 prelekcje, trzy debaty tematyczne prowadzone przez m.in. Maję Gojtowską oraz warsztaty o publikacjach na Linkedin, o grywalizacji w rekrutacji oraz o design thinkingu. A na koniec dnia  premiera wyników pierwszego w Polsce badania na temat stanu analityki HR w Polsce oraz gala nagród Employer Branding Stars. 

Zapisy na konferencję są na www.hrcamp.pl 

Pełna agenda tu: https://hrcamp.pl/agenda2019/

RocketSpace.pl

RocketSpace.pl to magazyn portalu pracy przyszłości – RocketJobs.pl. Misją RocketSpace.pl jest zwiększanie świadomości społecznej w kwestiach związanych z rynkiem pracy. Jesteśmy tam, gdzie każdy pracownik white collar. Śledzimy na bieżąco najnowsze trendy na rynku pracy.

Reklama pracy dla kierowcy

Czytaj także

Komentarze

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Informacje zwrotne w tekście
Zobacz wszystkie komentarze