Publicis Groupe jest najwyżej ocenianym przez analityków holdingiem reklamowym na świecie i globalnym liderem marketingu, komunikacji i transformacji cyfrowej. Zmieniamy biznes reklamowy w oparciu o inżynierię i analizę danych, najnowocześniejsze technologie i kreatywności, która od zawsze była centrum wszystkich naszych działań. W Polsce Publicis Groupe zatrudnia ponad 1800 ekspertów. Organizacja działa w modelu „Power of One”, który integruje i rozwija różne kompetencje Grupy w zakresie podnoszenia wartości biznesowej obecnych i przyszłych Klientów. Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i międzynarodowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative (Saatchi&Saatchi, Publicis Warsaw, Leo Burnett, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Influence (MSL, Publicis Consultants), Publicis Commerce, Publicis Production (Prodigious), Yotta (doradztwo i wdrożenia w obszarze danych i technologii) oraz działy specjalistyczne takie jak Investment.
Czym będziesz się zajmować?
- Prowadzeniem procesów rekrutacyjnych end to end, w tym między innymi:
- Direct searchem oraz aktywnym poszukiwaniem kandydatów
- Publikacją i promowaniem ofert pracy oraz analizą dokumentów aplikacyjnych
- Prowadzeniem wywiadów telefonicznych z kandydatami i aktywnym rekomendowaniem ich w projektach rekrutacyjnych
- Zarządzaniem nowoczesnymi kanałami pozyskiwania kandydatów oraz bazą kandydatów
- Poszukiwaniem i wdrażaniem nowych metod pozyskiwania i selekcji kandydatów
- Analizą efektywności źródeł pozyskiwania kandydatów
- Monitorowaniem trendów związanych z rekrutacją pracowników
- Uczestnictwem w różnorodnych projektach HR (onboarding, employer branding, komunikacja wewnętrzna, szkolenia, eventy)
Dołącz do nas, jeśli:
- Posiadasz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w wewnętrznym dziale HR lub w agencji rekrutacyjnej
- Znasz standardy dotyczące procesu rekrutacji oraz narzędzi i metod pozyskiwania kandydatów
- Pracowałeś na systemach ATS (np. SmartRecruiters) i nie jest Ci obcy LinkedIn Recruiter
- Cechuje Cię pasja do pracy z ludźmi, chęć rozwoju i aktywność w poszukiwaniu rozwiązań
- Znasz język angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
- Posiadasz praktyczną znajomość programu MS Office z naciskiem na Excel i Power Point
- Potrafisz świetnie organizować pracę własną
- Mile widziane będzie doświadczenie w branży reklamowej lub produkcji digitalowej
Co oferujemy:
- Pracę hybrydową (2 dni biurowe);
- Atmosferę pracy opartą na wzajemnym szacunku i wspieraniu różnorodności pracowników zespołu;
- Atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, platforma benefitowa Nais, dostęp do platformy do nauki języków obcych, dostęp do międzynarodowej platformy szkoleniowej Marcel, itd.)
- Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych;
- Dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowych;
W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.