Coraz więcej online’owych eventów branżowych. Hello News 21.04.2020 r.

Coraz więcej online'owych eventów branżowych. Hello News 21.04.2020 r.

Jako że w ostatnim czasie wszyscy stawiamy czoła zmianom związanym z pandemią koronawirusa, również nasze dzisiejsze propozycje związane są przede wszystkim z działaniami podczas kryzysu. Choć czasy są trudne, są także plusy tej sytuacji, i o nich także w naszym zestawieniu.

1. Kwarantanna oraz #zostańwdomu sprawiły, że w ostatnim czasie organizowanych jest znacznie więcej branżowych (często darmowych) wydarzeń online.
Ten okres to doskonała okazja do zgłębiania wiedzy i rozwoju osobistego, bez wychodzenia z domu. Wszystkich, którzy chcą być na bieżąco z branżowymi eventami, serdecznie zapraszamy do nowej grupy facebookowej: “Szkolenia, webinary, meetupy w HR”.

Więcej na ten temat tutaj.

2. Czeka Cię komunikacja trudnych decyzji wywołanych kryzysem?
Wszelkie zmiany, w szczególności te nagłe i narzucone odgórnie, niewątpliwie budzą opór pracowników… Po jakie więc narzędzia związane z komunikacją zmian sięgnąć? Jak prowadzić ten proces sprawnie i efektywnie, jakie kanały komunikacji online wybrać czy jak adresować obawy pracowników? Na te i wiele innych pytania znajdziecie odpowiedzi w poniższej publikacji.

Więcej na ten temat tutaj.

3. Oprócz “miękkich” kwestii, aspekty prawne związane ze zwolnieniem pracowników z powodu pandemii koronawirusa są równie ważne.
Aktualne spowolnienie i kryzys wpłynął na to, że obniżki wynagrodzenia czy zwolnienia pracowników stały się powszechne. Co więcej, przewiduje się, że to początek zmian i o wiele więcej osób straci pracę lub ich wynagrodzenie znacząco się zmniejszy. O tych trudnych zmianach, od strony formalnej, możecie więcej dowiedzieć się z artykułu Katarzyny Dorociak.

Więcej na ten temat tutaj.

4. Cenne zaufanie pracowników w czasie kryzysu.
Na całym świecie ponad 73% osób twierdzi, że ich pracodawca jest najbardziej zaufaną instytucją w ich życiu. Z uwagi na to, że w ostatnim czasie, poczucie niepokoju i niepewność towarzyszą nam zdecydowanie częściej, regularna komunikacja z pracownikami zapewnia im niezwykle potrzebny “porządek”. Świadomość pracowników stałej, zaplanowanej komunikacji oraz jej wiarygodność, odgrywa ogromną rolę w tym, jak dobrze poradzą sobie z obecnym niepokojem i stresem. Co więcej, dobre samopoczucie naszej organizacji zależy od zaufania, a to niewątpliwie wpływa na to, czy odniesiemy sukces.

Więcej na ten temat tutaj.

5. Jak prowadzić employer branding w kryzysie?
Coraz częściej słyszymy o tym, że epidemia koronawirusa to początek prawdziwego kryzysu na rynku pracy. Trudno także przewidywać, jak będzie on wyglądał za kilka miesięcy. Raport stworzony przez Maję Gojtowską, Uszka w Barszczu i Dom Mediowy Czarna Owca pomoże uporządkować wiedzę na temat roli marki pracodawcy w kryzysie oraz zaplanować działania na teraz i na po.
Więcej na ten temat tutaj.


Zestawienie przygotowała Paulina Płoska. Zdjęcie główne artykułu pochodzi z canva.com

RocketSpace.pl

RocketSpace.pl to magazyn portalu pracy przyszłości – RocketJobs.pl. Misją RocketSpace.pl jest zwiększanie świadomości społecznej w kwestiach związanych z rynkiem pracy. Jesteśmy tam, gdzie każdy pracownik white collar. Śledzimy na bieżąco najnowsze trendy na rynku pracy.

Reklama pracy dla kierowcy

Czytaj także

Komentarze

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Informacje zwrotne w tekście
Zobacz wszystkie komentarze