Feedforward czy feedback? Hello News 8.07.2019 r.

Feedforward czy feedback? Hello News 8.07.2019 r.

Feedforward to narzędzie, które zostało opracowane przez wybitnego badacza cech przywódczych i sposobów zarządzania Marsalla Goldsmitha. Cały proces składa się z pięciu kluczowych kroków, które pozwolą na zwiększenie przyszłej skuteczności pracownika. Chcesz poznać te kroki oraz dowiedzieć się po co stosować feedforward? 
1. Jak usprawnić proces zatrudniania – lejek zatrudnienia. Lejek do zatrudniania jest wersją lejka sprzedaży lub marketingu firmy HR. Istnieje oprogramowanie HR, dzięki któremu proces rekrutacji jest bardziej efektywny. Od brandingu pracodawcy, poprzez pozyskiwanie surowców, rozmowy kwalifikacyjne, aż po zatrudnienie na pokładzie samolotu, HRTech może poprawić efektywność Twojego procesu na każdym kroku.
Więcej na ten temat tutaj.
2. Franczyza – jak zbudować dobry team? Kupiłeś franczyzę, zbudowałeś przestrzeń biurową i wydrukowałeś wszystkie materiały marketingowe. Czas na proces rekrutacyjny, który dostarczy Ci najlepszych pracowników. Jak to zrobić? Twój franczyzodawca prawdopodobnie dostarczy Ci szablon wyjściowy dla głównych stanowisk, które będziesz musiał najpierw zatrudnić. Możesz potraktować to jako przewodnik na początek.
Więcej na ten temat tutaj.
3. Zatrudniać pracowników, którzy będą współpracować – jak poprawić wydajność firmy. Zdolność do wspólnej pracy na rzecz wspólnego celu jest jedną z największych mocnych stron ludzkości i można ją wykorzystać do poprawy wydajności w miejscu pracy. Statystyki pracy zespołowej i badania nad współpracą konsekwentnie dowodzą, że współpraca ma pozytywny wpływ na wydajność.
Więcej na ten temat tutaj.
4. Jak specjaliści HR mogą zwiększyć kreatywność  pracowników? Zwracając uwagę na zbiorową „osobowość” kultury organizacyjnej, musimy być również świadomi poszczególnych elementów, które ją tworzą – osobowości jednostek – i zapewnić, że pozwalamy na rozwinięcie skrzydeł. Każdy pracownik ma wpływ na innych współpracowników. Pozwolenie ludziom na bycie sobą w środowisku, w którym jest to bezpieczne, może być tylko pozytywną rzeczą, która pozwala na bycie bardziej kreatywnym, efektywnym oraz przedsiębiorczym. Przyjazne warunki można zapewnić poprzez prowadzoną politykę przedsiębiorstwa oraz wiele innych działań.
Więcej na ten temat tutaj.
5. Talent Acquisition – jak walczyć o talenty dla swojej marki? Sporo zmienia się, jeśli chodzi o sposób w jaki ludzie chcą pracować, jak nawiązać kontakt z ludźmi i jak można ich przyciągnąć do swojej organizacji. Jakie było Twoje doświadczenie z trendami w technologii HR i dokąd zmierzają? Piętnaście lat temu chodziło o optymalizację procesów, teraz chodzi o optymalizację technologiczną. Jak można znaleźć tę nową niszową technologię, która pomoże uzyskać przewagę konkurencyjną, walcząc o talenty dla Twojej marki?
Więcej na ten temat tutaj.
6. Konkurs TOP HR Manager in Action. Masz sporą wiedzę na temat branży HR, posiadasz za sobą innowacyjny projekt, który ma niemałe znaczenie i chcesz się tym pochwalić? Ruszyła rejestracja do największego w Polsce konkursu branży HR. Pierwszy etap wystartował 1 lipca, wystarczy zarejestrować swoją kandydaturę. Oprócz cennych nagród, będziesz miał szansę na zdobycie nowego doświadczenia, przedstawienie swoich osiągnięć oraz zyskasz prestiż w środowisku HR.
Więcej na ten temat tutaj.
7. Różnice pomiędzy feedforwardem a feedbackiem. Który sposób lepiej wpłynie na komunikację pomiędzy liderem, a członkiem zespołu? Ważna jest pozytywna inspiracja zamiast oceny, która nierzadko posiada negatywny wydźwięk dla pracownika. Feedforward to narzędzie, które zostało opracowane przez wybitnego badacza cech przywódczych i sposobów zarządzania Marsalla Goldsmitha. Cały proces składa się z pięciu kluczowych kroków, które pozwolą na zwiększenie przyszłej skuteczności pracownika.
Więcej na ten temat tutaj.
8. Braki na polskim rynku pracy – Employer Branding dla kandydatów ze wschodu.  Polskim pracodawcom coraz trudniej znaleźć odpowiednich pracowników. Zakłada się, że do 2025 roku może brakować nawet 1,5 mln osób. Walka o pracowników ze wschodu wskakuje na kolejny poziom. Oprócz wysokości wynagrodzeń, obecna sytuacja wymaga dostosowywania komunikatów i procesów rekrutacyjnych do potrzeb kandydatów nie znających języka polskiego. Jak budować markę pracodawcy wśród pracowników zza wschodniej granicy?
Więcej na ten temat tutaj.
9. Candidate Experience – na co zwracać uwagę? Każda firma chciałaby być postrzegana jako jak najlepszy pracodawca, tak aby już sama marka przyciągała potencjalnych kandydatów do pracy. Dlatego proces rekrutacji wcześniej powinien być wzmocniony odpowiednią strategią Employer Brandingową. Warto wiedzieć na jakie działania powinno kłaść się nacisk przy całym tym procesie.
Więcej na ten temat tutaj.
10. Zatrudnianie Osób z Niepełnosprawnościami – Giełda Mocy. Pani Iga Jendrych jest Młodszym Specjalistą ds. Rekrutacji i Projektów HR w SUEZ Polska oraz autorką projektu „Posada na Miarę”. Ma na celu promowanie zatrudnienia OzN w szczególności w modelu zatrudnienia wspomaganego. Giełda Mocy to odwrócone Targi Pracy, gdzie wystawcami są OzN a gośćmi Pracodawcy otwarci i odpowiedzialni społecznie gotowi zatrudniać OzN.
Więcej na ten temat tutaj.


Zdjęcie główne artykułu pochodzi z unsplash.com.

RocketSpace.pl

RocketSpace.pl to magazyn portalu pracy przyszłości – RocketJobs.pl. Misją RocketSpace.pl jest zwiększanie świadomości społecznej w kwestiach związanych z rynkiem pracy. Jesteśmy tam, gdzie każdy pracownik white collar. Śledzimy na bieżąco najnowsze trendy na rynku pracy.

Reklama pracy dla kierowcy

Czytaj także

Komentarze

Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Informacje zwrotne w tekście
Zobacz wszystkie komentarze